I love GOLD!

Cześć Dziewczyny,

Kocham złoto. Jest takie eleganckie, stylowe i klasyczne. Doskonale prezentuje się w połączeniu z każdym innym kolorem. Brunetki, blondynki, szatynki… każde wyglądają w nim nieziemsko! ;) 




Dzisiaj chciałam Wam pokazać na jakie inne złote bransoletki skusiłam się na ponownych zakupach. Okazało się, że wybrałam całkowicie inne niż, te które zakładałam, że kupię na podstawie zdjęć ze sklepu internetowego Croppa.




Z Croppa do mojej kolekcji powędrowała jedynie złoto-czarna bransoletka. Zakochałam się w niej od razu, jak ją zobaczyłam! W czarnej foli ukryte są cyrkonie-kamyczki, efekt jest oszałamiający! Idealnie komponuje się w połączeniu z moim złotym zegarkiem :)


Nie mogłam zakończyć zakupów (oczywiście:)) na jednym sklepie. Kolejne złote dodatki kupiłam Camaieu. Jest to zestaw 6 bransoletek, wszystkie razem wyglądają na ręce zjawisko, aczkolwiek w różnych innych kombinacjach prezentują się równie ciekawie.


Do mojej złotej stylizacji dorzucam jeszcze mój ukochany zegarek, który na mnie czekał pod zeszłoroczną choinką. Pochodzi z Apartu i jest aktualnie moim największym oczkiem w głowie <3 Zakładam go tylko na specjalne okazje w trosce o jego „kondycję” i dobro ;)


Jak już wyżej pisałam kocham złoto, i chętnie wykorzystuje złote dodatki do swoich stylizacji ;) Dzisiaj się wybieram na urodzinowe przyjcie, więc nowych świecidełek w mojej stylizacji, zabraknąć nie mogło :;))

Kochacie złoto, tak jak ja? ;)
Całuje,
Lina

30 komentarzy:

  1. Kocham złoto :-)
    Bardzo podoba mi się zestaw bransoletek z tą koralową :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne bransoletki :) ja zawsze wolałam srebro, ale ostatnio równie mocno pokochałam złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię złota, zdecydowanie wolę srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również uwielbiam złoto, a do tego prawdziwe złoto nie wywołuje u mnie alergicznych plam :) srebro u mnie za każdym razem niestety ciemnieje, więc w ogóle nie używam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta bransoletka z Croppa :)

    Ja za złotym kolorem nie przepadam i nie noszę. Dla mnie tylko białe złoto lub srebro ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten kolor :))


    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam złoto:) może nie koniecznie ubrania w tym kolorze ale dodatki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak kocham złoto:D znacznie bardziej niż srebro :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta złoto-czarna jest po prostu nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna ta czarno-złota bransoletka. Pasuje do zegarka i świetnie się komponuje.
    Ostatnio też kusi mnie złoty kolor, szalenie lubię złoto-brązowe cienie do powiek i marzę o zegarku i butach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful bracelets and watch !! :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice week-end! :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie Tu : *
    Zapraszam do siebie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja złoto uwielbiam :D
    piękny jest ten zegarek, ale nie widziałam cię w nim nigdy :D!
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Również uwielbiam złoto choć trzeba z nim uważać. Przy noszeniu koloru złotego niebędącego złotem w ogromnych ilościach wygląda to nieco tandetnie zamiast szykownie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem bardzo oszczędna jeśli chodzi o biżuterie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdecydowanie wolę srebro niż złoto, jednakże w niektórych zestawach wygląda bardzo ładnie. Świetny blog, obserwujemy?
    Zapraszam do mnie:
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta z kropa podoba mi się najbardziej, jest prześliczna! Moze też dlatego ze lubię połączenie złota z czernią. Zegarek to rzeczywiście perełka, tez chyba zakładałabym tylko na większe okazje.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zegarek *_* , bransoleki też !

    Zostałaś nominowana do Tagu , zapraszam do zabawy :)

    http://kosmetykiweroniki.blogspot.com/2013/03/tag-10-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  19. zegarek fenomenalny! Jedną rzeczą, którą kocham jest złota bransoletka z perłami - to taka rzecz jak Twój zegarek - zakładam ją tylko na specjalne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja do złota chyba nigdy się nie przekonam. zdecydowanie wolę srebro.

    OdpowiedzUsuń
  21. Złoto jest bardzo modne ostatnio, ale do mnie nie pasuje. Jestem typowo srebrna ;)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię złote dodatki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się ta bransoletka!
    w kwestii tego czy złoto pasuje wszystkim, uważam, że osoby o zimnej karnacji nie powinny go nosić

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna biżuteria, każda bransoletka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. złota biżuteria klasyka sama w sobie choć na codzień bardziej preferuję srebro ;)

    OdpowiedzUsuń