Tygrysie dodatki Roberta Cavalli

Cześć Dziewczyny,

Uwielbicie Roberta Cavalli? Ja bardzo! Dlatego, w poszukiwaniu inspiracji na wiosenne dodatki, "wylądowałam" u niego na pokazie ;). Oto efekty moich poszukiwań ;)


Jego propozycja akcesoriów na wiosenne dni jest prosta. Stawia na złote dodatki pokaźnych rozmiarów i wypełnione świecidełkami, a głównym motywem biżuterii są zwierzęta. Bransoletka w kształcie dwóch tygrysów okazała się już ogromnym hitem, jednak nie tylko ona jest wyjątkowa. Spójrzcie na kolczyki! Prezentują się przepięknie! 

Złoto będzie dominować w kolekcji wiosenno-letniej. Dowód? Nawet okulary są nim przyozdobione. 
Co powiecie na duże, bogato zdobione okulary przeciwsłoneczne? ;))




         Ponoć kobiety najbardziej kochają szpilki. Jak obstawiacie, co znajdowałoby się na drugim miejscu?
Ja proponuje torebki! W tym zakresie propozycja Cavalli jest prosta – średnia wielkość torebki, noszona ala kopertówka, z pięknym ozdobnym paskiem-łańcuszkiem (oczywiście złotym). 
     Mi zdecydowanie najbardziej podobają się te, z motywami etnicznymi (?) :))

Wszystkie zdjęcia pochodzą z fanpage Roberta Cavalli, wystarczy polubić go na facebooku, a dziennie będziecie mogli podziwiać jego kolekcje ;)

             … zwrócicie uwagę na manicure modelek, a raczej na jego brak.. Czy to oznacza, że wiosna i lato będzie czasem kiedy postawimy na naturę? ;)

Ja już pokochałam jego wiosenne akcesoria, a Wy? ;)
Całuje,
Lina

26 komentarzy:

  1. te tygrysie bransoletki są cudowne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne dodatki ;) a jeśli chodzi o lakiery to ja osobiście nie lubię żywych kolorów, stawiam właśnie na naturalność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe motywy, to fakt :) ale takie okulary ogromne nie beda pasowaly kazdej kobiecie. a co do naturalnych paznokci- jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są bardzo w moim stylu, ciężko zdecydować się na coś jednego. Bardzo lubię takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna kolekcja-uwielbiam R.C.uzywam jego perfum.który jest fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te naszyjniki-kołnierzyki z kotami na pierwszym zdjęciu są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Roberta Cavalli :)
    U mnie na pierwszym miejscu są buty jednak ;) heh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak i ja się zakochałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję kochana :* A ta kolekcja jest rzeczywiście super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne! uwielbiam oryginalne dodatki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, a okulary są wyjątkowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczy z charakterem!:D przydałoby mi się kilka takich dodatków:))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie wyraziste dodatki do spokojniej np całości:))

    to prawda okulary są niesamowite;))) wsyztko na tych modelkach prezentuje się tak z gustem:) super;))


    zapraszam do mnie na nowy wpis;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre rzeczy na prawdę bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. torebki mnie urzekły siedzę i patrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Cavalli ! achh .... piekne .
    Dodaję się z przyjemnonsci do obserwatorów i czekam na wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. od 2 lat szukam tych okularów może ktoś mi pomoże :)

    OdpowiedzUsuń