WISH/ MUST HAVE - lista na wiosnę 2013!


Cześć Dziewczyny,

Przeglądając portale modowe stworzyłam swoją listę MUST HAVE SPRING 2013.  Wiosna już tuż tuż, pomimo iż u mnie dzisiaj śnieg padał, czuję, że się zbliża wielkimi krokami!  (nawet mój kot zaczyna tracić sierść! ).


źródło: http://www.cogdziezaile.pl

Co będzie modne tej wiosny? Wydaje mi, że za ogromnej rewolucji w szafie nie zrobimy. Kolorem przewodnim będzie kolor żółty oraz (jak w poprzednim roku) pastele, które muszę przyznać – KOCHAM! W modzie pozostają: koszule dżinsowe, ramoneski, baskinki, kroje w stylu syren i ombre ; )



Oto moja lista WISH / MUST HAVE  na wiosnę 2013:
  

1.    Żółta sukienka – będzie moim priorytetem. Na wiosnę, szykuje mi się wiele eleganckich wyjść, więc w mojej szafie koniecznie musi się znaleźć!  Pokaże Wam propozycję Victorii Beckham, która, jak dla mnie, jest specjalistką w zakresie projektowania sukienek ; )


2.   Ramoneska – jej zakup chodzi mi już po głowie od dobrych paru lat, w tym roku muszę w nią (koniecznie!) zainwestować. 


źródło: http://www.musthave.pl

3.   Hard Rockowe dodatki – nie koniecznie motywy czach i szkieletów są w moim stylu, ale mają swój urok. Na tego typu dodatek z chęcią się skuszę..ale tylko jeden!

źródło zdjęć: http://www.matchesfashion.com/

4.   Apaszki/ chusty – najlepiej wzorzyste na przykład z kwiatami, ja jednak z racji tego, że tworzyłam także WISH listę, wybrałam tą od Aleksandra McQueena <3



źródło zdjęć: http://www.matchesfashion.com/

      A Wy już macie swoją MUST HAVE listę? Czy jesteście w trakcie tworzenia? ; )
Całuje,
Lina



25 komentarzy:

  1. Strasznie podobają mi się te sandałki z ostatniego zdjecia, a VB bardzo lubię za wyczucie i bardzo elegancki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też do tej pory nie zainwestowałam w ramoneskę, wstyd. A ostre dodatki lubię, ale bez czach. Podobają mi się ćwieki, dżety, skórzane bransolety itp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. listy jako takiej nie mam, ale w tym roku stawiam na pastele, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię styl VB, ale sama ubieram się bardziej na luzie, przede wszystkim z racji wzrostu, nie nosze wysokich obcasów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja wish rzecz to też ta żółciutka kiecka i marynarka bordo:D ach xd rozmarzyłam się:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka którą ma Vicky jest świetna , a motyw czaszki bardzo lubię - rozglądam się juz za chusta z tym właśnie motywem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej aż wolę nie myśleć o swoim wiosennym "must have" :P ramoneskę już na szczęście mam od kilku dni ...i też marzę o żółtej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Żółta sukienka i ramoneska super ! Też sobie będe musiała ramoneskę kupić :) apaszek i chust mam dość sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o masażery to na prawdę gorąco polecam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta apaszka jest obłędna. Ramoneskę też od jakiegoś czasu planuję kupić, ale chce w nią zainwestować i wydać niemało.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zauważyłam pełno koszul jeansowych. Też lubię pastele. Mi również od dawna marzy sie ramoneska.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez ramoneski nie wyobrażam sobie wiosny i jesieni.. i w ogóle całego roku, bo często ją noszę ;) To mój absolutny hit :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ech chusta od McQuenna marzenie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. zółta sukienka chyba też znajdzie się na mojej liście must have:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zainspirowalas mnie do kupienia wiosennej zoltej sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie robię takich list, ale chodzi za mną sukienka, może niekoniecznie żółta, ale... :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ramoneska niezła sprawa, jestem chora na nią;p

    a bransoletki, mam ich dziesiątki...i ciągle mało;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Listy jeszcze nie mam, ale chyba zrobię za Twoim przykładem ;)

    Też mi się marzy ramoneska ;)
    A żółta sukienka jest boska!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Na razie na mojej zakupowej liście jest koszula w biało-czarne paski (widzę je teraz wszędzie - świetne są!:)
    Pozdrawiam,
    simple-glam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś w kolorze cytryny na pewno, no i paski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ramoneska jest również na mojej liście, za to nie przepadam za kolorem żółtym i nie wyobrażam sobie chodzić w ciuchów tego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka jest ciekawa i ładna :)

    obserwuję+ liczę na to samo :)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam styl Victorii i też kocham pastele, u mnie w tym roku w szafie znajdą się rzeczy w odcieniach wiosennej zieleni - to wiem na pewno a reszta listy jest w trakcie tworzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też planuję kupić żółtą sukienkę, albo spódnicę:)Sukienka Victorii jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń