Walentynkowe upominki

Cześć Dziewczyny

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić zdjęciami walentynek, które z P.  wręczyliśmy sobie w tym roku. Postanowiliśmy, że nie będziemy kupować kolejnych pluszaków, serduszek, bielizny czy bombonierek, a zrobimy wyjątkowo sami coś dla siebie.



Myślę, że nasze pomysły mogą Wam się przydać nie tylko na święto zakochanych, ale także na upominki urodzinowe czy jubileuszowe, dla przyjaciół czy rodziny.




Ja przygotowałam dla P. serduszka na sztaludze. Serca wykonałam własnoręcznie – są to origami. Pierwszy raz w życiu miałam okazję pobawić się w artystyczne składanie kartki. I muszę przyznać, że bardzo mi się spodobało! Wszystko za sprawa cudownego bloga, na którym jego autorka dokładnie krok po kroku pokazuje jak składać, serdecznie Wam polecam! http://lubietworzyc.blogspot.com/


Serduszka delikatnie przykleiłam do obrazu, tak abym w środku mogła schować potajemne liściki miłosne. Z tyłu ukryłam ekstra serduszko z bardzo tajemnicza wiadomością ;)

...kolory serduszek nie są przypadkowe, chciałam uzyskać efekt ombre ;)



A ja od P. dostałam niesamowitą niespodziankę! Musielibyście zobaczyć moją minę, gdy go odpakowałam!


Wykonał mi własnoręcznie plakat „Keep calm..”. Uwielbiam ten motyw, pisałam na blogu o jego historii powstania (klik). Dodatek do hasła „..and love me” jest słodki i uroczy ; )Dziękuję P. <3!



Szczerze mnie zaskoczył swoją pomysłowością! Uważam, że śmiało można wykorzystać ten pomysł na upominek, czy prezent tak naprawdę dla każdego. W Internecie znajdziemy pełno pomysłów na rozwinięcie słynnego zwrotu: „Keep calm and..” 


      A jak Wam Walentynki minęły? ; )

Całuje, 
Lina

23 komentarze:

  1. Wow!!! Wow!! Wow!! Boskie prezenty :)
    Bardzo pomysłowe i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopak się naprawdę postarał! Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie! Widać, że jest wielka miłość wśród Was!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie prezenty z własną inicjatywą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a to Ci piekny prezent sprawil ukochany:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. kreatywnie i kolejny pluszak nie przybył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, kreatywne prezenty :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł i bardzo fajny prezent. na pewno bym go powiesiła na ścianie. muszę przyznać, że aż Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze, to gdybym ja dostała jedną z tych dwóch rzeczy, to chyba bym kopnęła swojego mężczyznę w tyłek... :-D Chociaż jako dziecko dużo składałam (origami), to uznaję takie prezenty za kompletnie niepraktyczne. Co kto lubi. :-) Ja dostałam róże i jestem szczęśliwa!

    Grunt to wiedzieć co lubi druga połówka i wzajemnie obdarzać się miłością. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł:) urocza kartka keep calm:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, pogratulować kreatywnego faceta, świetny prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite prezenty, Wasza pomysłowość nie zna granic ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne prezenty ! :> masz świetnego bloga= obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł na prezent *_* ale osobiście nie obchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne prezenty :)
    PS. zapraszam do mnie :) można poczytać trochę o kosmetykach :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się te pomysły, nietuzinkowe, mają to coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo oryginalnie podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. :)
    Blog bardzo ciekawy i te niesamowite pomysły.. ahh

    Zapraszam do siebie http://anastasiija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń