W poszukiwaniu klasy i stylu

Cześć Dziewczyny, 

Każda kobieta potrzebuje inspiracji i natchnienia. A od kogo możemy je czerpać, jak nie od drugiej kobiety? W całej historii nie brakuje przykładów pięknych, silnych kobiet -  zaczynając od Kleopatry kończąc na Michelle Obamie czy księżnej Kate.



Wśród ekspertek od stylu, elegancji i klasy na pewno należy wymienić Coco Chanel, Audrey Hepburn, Marilyn Monroe, Katharine Hepburn i Grace Kelly. Ich fotografie, filmy mogę oglądać godzinami i napawać się ich subtelnością, kobiecością i stylem, a cytaty niejednokrotnie dodają mi pewności siebie i wiary w nasz cudowny kobiecy świat ;)

Każda zagubiona współczesna kobieta śmiało może szukać pomocy w wyżej wymienionych ekspertkach. Ja również w ich „ramionach” ją znajduję. W ciężkich momentach wracam do lat 50/60, aby spotkać się na chwile z największymi ikonami mody i stylu. Jednak najbardziej inspirujące w ich osobowościach jest ten seksapil przy jednoczesnym byciu subtelną i niewinną kobietą. Czy to nie jest doskonały wzór na KOBIECOŚĆ ? ;)

Ostatnio w sklepie „Media Markt” zauważałam książkę „Magia stylu”, nie umiałam oderwać od niej oczu. Przeglądałam strony, jakbym była w transie. Cudowne zdjęcia wielkich kobiet obok cudownych cytatów! Kilka z tych fotografii nigdy wcześniej nie widziałam! Zrobiłam dla Was kilka zdjęć, przepraszam za jakość, niestety nie miałam dogodnych warunków do robienia fotek ;)

Książka ląduje na mojej MUST HAVE liście! <3

M.Monroe

Audrey Hepburn

Audrey Hepburn

Audrey Hepburn

Grace Kelly

Grace Kelly

Grace Kelly

J. Kennedy

Coco Chanel

Coco Chanel

Lubicie książki o modzie i stylu? Inspirują Was ikony lat 50/60?

Całuje,
Lina

39 komentarzy:

  1. z tego zestawienia inspiruje mnie Audrey Hepburn, chociaż ja sama jestem raczej mało kobieca, przynajmniej tak mi się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Audrey.. była taka subtelna i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie Audrey to klasyka kobiecości:)) nie ma żaden kobiety która mogłaby się z nia równąć

    OdpowiedzUsuń
  4. W moich rekach jeszcze takiej książki nie było ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Styl lat 50/60 lubię, ale jedynie oglądać. Nie jest on dla mnie inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń
  6. INSPIRUJĄ ! uwielbiam takie książki a ta prezentuje się wyśmienicie ,fotografie są przepiekne !

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam na razie tylko 1, wstyd! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, jestem kociarą od małego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy inspirują,nie wiem,ale książkę chętnie bym przejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Audrey Hepburn i M.Monroe to moje ikony stylu i szyku. Tak różne przy czym obie bardzo kobiece i silne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marilyn i Audrey to królowe wdzięku i stylu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa książka. Ja uwielbiam styl Marilyn i Audrey. Eh. Kiedyś to były czasu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Audrey - cudowna aktorka i kobieta. Polecam zapoznanie się z jej historią. Jest poruszająca i prezentuje ogromną siłę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego typu książki lubię,ale nie zawsze się inspiruję :) Pozdrawiam serdecznie,jeśli będziesz mieć ochotę to zapraszam do mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Kto by pomyślał, że w Media Markt można znaleźć taką fajną książkę :) Chętnie bym przejrzała ten album, wydaje się bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie miałam styczności z tego typu albumami, jednak z chęcią oglądam takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. co druga to piękniejsza i cytaty, mądre cytaty muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wydanie i do tego piękne kobiety, ikony stylu i klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetna ta książka!!
    Czy jest tam więcej tekstu, czy to taki bardziej album?? Jaka cena??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekstu nie jest wiele, ale wyszukałam kilka ciekawostek związanych np. ze stylizacjami M.Monroe. Głownie księga (jest duża i ciężka) opiera się na fotografiach idealnej jakości i cytatach. Cena to coś około 70 zł :)

      Usuń
  20. piękne kobiety, styl - nieosiągalny ideał, ale gdy poznajemy ich biografie, to odkrywamy, jak wiele z nich było tak rzadko szczęśliwymi

    OdpowiedzUsuń
  21. ja takich książek nie lubię, ale faktycznie czasami można się zainspirować :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie książki, ale Audrey Hepburn to mój ideał kobiety ;)
    Super blog, zaraz obserwuję i zapraszam do nas,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ikony stylu czy sukcesu, lubię czerpać od nich inspiracje!dodają mi zawsze wiary,że wszystko jest możliwe:)Pozdrowienia, Lou

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasem wydaje mi się, że urodziłam się nie w tym wieku w którym powinnam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę fajna książka i chętnie bym ją kupiła - gdyby nie cena... :-(

    OdpowiedzUsuń
  26. zdjęcia i cytaty przepiękne ;) uwielbiam książki tego ypu - bardzo inspirują ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie czytam książek o modzie, ale ten post mnie zaciekawił ;3

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo spodobały mi się cytaty, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak byłam mała uwielbiałam przeglądać takie pisma :) Dalej to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę się za to zabrać, bo sprawa gdzieś tak ucichła.

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię takie cytaty ! :) super post !

    OdpowiedzUsuń
  32. jak dla mnie Coco Chanel, Audrey Hepburn i Marilyn Monroe to prawdziwe ikony stylu i kobiecości.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyznam się, że nigdy jakoś się nie interesowałam książkami o modzie :P
    ale uwielbiam Coco Chanel ;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna książka:) jak ją gdzieś zobaczę to chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń