Kolekcja Louisa Vuittona 2013

  Cześć Dziewczyny, 

Jak pewnie zauważyłyście, zazwyczaj staram się unikać pisania negatywnych postów. Jak mi się coś nie do końca podoba, to po prostu o tym nie pisze, a dodaję coś co mnie zainteresowało, zainspirowało, ale przed wszystkim -  coś czym chce się z Wami podzielić. Ale dziś od negatywnych myśli nie mogłam się odpędzić. Pomimo iż, nie mieszkam w ogromnej willi z basenem, a w mojej szafie nie znajdziecie Louboutinów czy sukni od Chanel, to pasjonują mnie domy mody, ich historia, projekty czy pokazy. I właśnie jeden z moich ulubionych przechodzi poważny kryzys..





Każda z nas doskonale zna markę Louis Vuitton. Jej logo jest jednym z najczęściej podrabianych wzorów (szczególnie jeżeli mówimy o torebkach i portfelach), dzięki temu jest niemal przez wszystkich bezbłędnie rozpoznawalne. „Jego” torebki bez problemu kupimy w luksusowych butikach, na przykład w Nowym Jorku, jak i na bazarach w Egipcie.


źródło zdjęcia: http://www.papilot.pl

Marka, którą wszyscy kochają, szczególnie za jej torebki, portfele i torby podróżne, w ostatnim czasie przechodzi poważny kryzys. Główny zarządca firm, doszedł do wniosku, że spowodowały to dwa czynniki: pierwszy – zbyt bardzo rozbudowa sieć sklepów (460 butików) co powoduje zbyt łatwy dostęp do ich produktów oraz, za niskie ceny. W Europejskich butikach LV ceny już poszły do góry w zamian za milsza i luksusową obsługę klienta.

A co ja o tym wszystkim sadzę?

Myślę, że są dwa znaczące czynnik, które źle wpływają na spostrzeganie marki Louis Vuitton:

- wszechobecne podróbki - nie znam innej firmy (nie licząc klasycznego modelu torebki Coco Chanel 2.55) która jest tak chętnie podrabiana, nie musimy wyjeżdżać do krajów arabski, aby stać się posiadaczem słynnego wzorka, aktualnie, jak na mój gust, stał się zbyt łatwo dostępny i wszechobecny,

- wiosenna kolekcja Louisa – moje odczucia są dosłownie w KRATKĘ. Za kolekcję odpowiedzialny był Marc Jacobs. Genialny projektant, jednak za mocno się skupił na latach 60. Całe kolekcja wzbudziła w odbiorcach mieszane uczucia. 

.. nie macie wrażenia, że każda modelka wygląda tak samo?! Wyobrażacie sobie wiosenne stylizacje zalane grubą kratką?! Jedyne co mi w tych stylizacjach przypadło do gustu to kolory :)

Propozycje LV moim zdaniem są nudne i mało kobiece..
Założyłybyście na siebie ten zestaw? Ja chyba bym podziękowała.
Zwróciłyście uwagę na buty? Ja jestem przerażona, nienawidzę butów robione na wzór szpica! ;( 
źródło wszystkich zdjęć z pokazu: http://www.elle.pl


Jednak kilka celebrytek pokusiło się o zakup sukienek z tej  kolekcji, czy zachwyciły swoim wyglądem? Kristen i Kerry – wątpię..

źródło zdjęcia: http://styleblog.ca/


A co Wy o tym sądzicie, podoba Wam się wiosenna propozycja Louisa Viuttona? Ubrałybyście którąś rzecz z jego najnowszego pokazu?  

Całuje,
Lina

33 komentarze:

  1. z tymi podróbkami to się zgadzam, sama bym chyba nawet nie chciała oryginału tej torebki, bo dziwnie bym się czuła, jakby luzie myśleli, że to pewnie i tak podróbka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihii właśnie to samo sobie myślałam, jak pisałam notatkę ;)

      Usuń
  2. kratka ładna, ale ich kultowe torebki są mało przyjemne w dotyku, takie sztywne, nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ech, z tymi torebkami to jakiś koszmar, mam koleżanki, które kupują namiętnie podróbki, wcale nie tanie...są z tego dumne, obnosząc się z tym...nie rozumiem tego, nie znoszę podróbek, wolę nie mieć...!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kratka za bardzo mi się nie spodobała.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uhh, ta kratka jest okropna zarówno na modelkach, jak i na gwiazdach. Kolory są super, niektóre fasony też nawet, nawet.
    Ahh i buty w szpic :D

    OdpowiedzUsuń
  6. P.S. Takie krytykujące posty też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ;) Może się skuszę na trochę więcej krytyki w postach ;)

      Usuń
  7. Pewnie nie, ale ja na ogół nie przepadam za tą marką. Nawet ten słynny wzór z toreb mi się nigdy nie podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja średnia a co do torebek ja bym nawet podróbki nie kupiła bo mi się po prostu nie podobają nawet te z firmowego sklepu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. według mnie to porażka. fuu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uff dobrze, że tak bardzo nie interesuję się moda i najnowszymi trendami :D Chociaż ten wzór jest ciekawy... Ale sama bym go nie założyła, ewentualnie leginsy i zwykły czarny top :D. Najnormalniejsze wydają mi sie kreacje gdzie połączono biel i beż.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    www.everybody-s-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym taką torebkę,ale cóż...Kosztuje majątek :-/

    OdpowiedzUsuń
  12. mi tegoroczna kolekcja nie przypadła do gustu, krata, krateczki, nie podbiły mojego serca:(

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja się zastanawiałam czy to ze mną coś nie tak, skoro ta moda mi się nie podoba... ;-) Te ciuchy są tragiczne - kompletny przerost formy nad treścią! Jedyne co przykuwa oczy to te jednolite rzeczy z ornamentami (np. zielone). Reszta przyprawia mnie o ból oczu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory może i fajne, ale kratka nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No właśnie! Te torebki są piękne moim zdaniem, ale pełno wszędzie podróbek. A oryginał wzięty na taką to już straszne.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jakoś nie mam szału na LV :)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie, może znajdziesz coś co cię zaciekawi;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tymi podróbkami LV to jest jakaś tragedia! Przecież takie torebki są wszędzie, w każdej budce na rynku. Do ręki, podróżne.. czego dusza zapragnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. o a mnie się nawet ta krata podoba, zaraz Zara wrzuci podobne rzeczy;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez te kratkowane sukienki aż mi się w oczach mieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już pomijam to, że nie lubię kraty w żadnym innym wydaniu niż na koszuli... Jak dla mnie to fatalnie, zupełnie przytłaczające i cała osoba ginie w tych wzorach! Ubranie powinno podkreślać człowieka a nie go przytłaczać.

    OdpowiedzUsuń
  21. według mnie nie za specjalna ta kolekcja ale ja się chyba nie znam ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze? Uważam, że Kristen jako jedyna nie wygląda najgorzej w tej kratce :) Od patrzenia na resztę bolą mnie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację, tylko kolory są plusem tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj nie nie nie takiemu motywowi mówię zdecydowane nie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodobał mi się strój z ostatniego zdjęcia dziewczyna pierwsza od lewej. Nie cierpię szpiców!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne ciuchy mają te modelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie przepadam za nimi, ale podobno o gustach się nie dyskutuje :P.

    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Very nice blog, I am your new follower, follow me back?

    Kisses,
    Dinna
    www.the-fashionette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko... o. matko.

    Okropieństwo. Dostałam oczopląsu :/
    Ja rozumiem futuro, fluo, refleks, ale przecież musi się toto sylwetki trzymać, a nie być sobie a muzom.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie LV kojarzy się tylko z torebkami, portfelami czy walizkami, mniej z kolekcjami odzieży, która rzeczywiście mało nadaje się na zwykłe wyjście z domu ;)
    Co do torebek to kiedyś chciałam sobie kupić Speedy, ale właśnie ze względu na wszechobecne podróbki zrezygnowałam..

    OdpowiedzUsuń