Oscar de la Renta Spring 2013

Cześć Dziewczyny, 

Gdybym kiedykolwiek miała taka możliwość pokazać się na czerwonym dywanie, na przykład na tego rocznych Oscarach, na pewno wybrała bym sukienkę Oscara de la Renty z kolekcji wiosna 2013. Dlaczego? Same zobaczcie! 

…swoją drogą, ciekawa jestem ile celebrytek pomyślało tak ja, i zobaczymy je w którejś z tych sukni na gali..już niedługo!


Ja wybrałabym TĄ! <3
Wszystkie zdjęcia pochodzą z http://www.thesimplyluxuriouslife.com/

Jak widać wiosną będą rządzić pastele, ozdoby w postaci kwiatów, koronki  i kroje stylu „syren”. Mi się bardzo podoba, a Wam? ;)
Całuje,
Lina

25 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej podoba się sukienka druga i czwarta :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pod tą czarną jest śliczna, uwielbiam takie suknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pewnie wahałabym się między siódmą i dziewiątą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o sukienki to wolę takie, które mają taki.. "lejący" się materiał, te wyglądają na takie sztywne i ciężkie.. jednak wzory jak najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, kobieco choć pastelowo, dla mnie błękitna

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze klasycznie i to lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wszystkie mi się podobają, ale jest wiele pięknych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne sa te sukienki też chyba wybrałabym tą co ty ! swietna ejst no i wszystkie inne też XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz ciekawy klimat bloga:) Jak najbardziej w moim kobiecym guście:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oJJ niektóre naprawdę fajne :) Mi najbardziej podoba się ta w paseczki, której zdjęcie Ci się powtórzyło :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam pastele:-))) Zdjęcia obejrzałam z przyjemnością:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasia Struss wygląda super :) A z sukienek to najbardziej podoba mi się chyba ta co Tobie :) Tylko szkoda, że mało okazji, by móc taką kieckę założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne:) na pewno taka sukienka nie pozostała by niezauważona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bajeczne, ja wybrałabym 2 albo 9:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowną wybrałaś sukienkę, tylko przy moim biuście, to nie chcę sobie tego wyobrażać na sobie... :-D Mi do gustu przypadła ta w czarno-białe paski na ramiączkach - chętnie bym ją przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pastelowe kolory bardzo ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne propozycje - ciężko mi się byłoby zdecydować jakbym miała wybrać jedną.

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie zachwyciły te delikatne różowe szorty z baskinką <3
    bo o ile dobrze widzę, to to akurat sukienka nie jest
    ahhhh <3

    OdpowiedzUsuń
  19. suknia w czarno białe paski jest po prostu niewiarygodna!

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem przyzwoite kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też się podoba. Sukienka z drugiej fotki jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie!! 2 w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię sukienki, ale nie na co dzień, dla mnie sukienka to strój tylko i wyłącznie na specjalne okazje:)

    OdpowiedzUsuń