Beyonce w Polsce!


Cześć Dziewczyny,

www.guardian.co.uk

       Słyszałyście o tym, że Beyonce pod czas światowego turnee ”The Mrs. Cater Show” odwiedzi Polskę? Gdy tylko o tym słyszałam, wiedziałam, że nie mogę tego przegapić! Uwielbiam Beyonce za  jej styl, klasę i muzykę. Już się nie mogę doczekać!




http://www.ibtimes.com


          …. aczkolwiek powiem szczerze, że ceny biletów zaskoczyły mnie na minus. Są potwornie wysokie :(


http://orangewarsawfestival.pl


Kompletnie nie wiem jakie bilety wybrać, które miejsca są dobreL Nie miałam jeszcze okazji być na  Stadionie Narodowym. Możecie mi pomóc? Może wiecie które miejsca podczas koncertu będą ciekawe? ;)
A Wy Dziewczyny wybieracie się na jej koncert?



http://orangewarsawfestival.pl
Całuje,
Lina

16 komentarzy:

  1. sama jetem ciekawa, jakie miejsca na stadionie najlepsze na koncerty :-)
    Beyonce może jakoś nie wzbudza mojej sympatii, ale na pewno szacunek, za ogrom pracy wkładanej w każde przedsięwzięcie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również jestem zaskoczona cenami fakt są wysokie ale to w końcu Beyonce, światowa gwiazda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceny faktycznie wysokie, w zeszłym roku było taniej..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem wieksza fanka Rihanny, ktora tez bedzie w PL w tym roku <3 jednak raczej sie nie przejade, bo pewnie bede pracowac i oszczedzac na czesne;>

    OdpowiedzUsuń
  5. O jacie ... ceny z kosmosu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogo, ale sądzę że dla Beyonce warto się poświęcić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ceny to są baaardzo wysokie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet ją lubię, ale na koncert mnie nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. poszłabym z chęcia, ale ceny mnie odstraszają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie no ceny iście amerykańskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam że ceny normalnie .. :O

    OdpowiedzUsuń
  12. chetnie bym sie wybrala, ale ceny mnie zwalily O.o

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę! Też ją uwielbiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się nie wybieram, niestety też nie pomogę w wyborze ...
    Baw się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beyonce lubię, ale chyba nie aż tak bardzo, żeby iść na jej koncert :D
    hmm może gdyby bilety były tańsze to kto wie ;)
    ale nie chciałabym stać na samym końcu
    jak zaszaleć to gdzieś z przodu :D!

    OdpowiedzUsuń