Zakupy w Empiku


Cześć Dziewczyny,
Ostatnio odwiedziłam jeden z moich ukochanych sklepów, mowa oczywiście o sklepie Empik, i jak zawsze wyszłam z uśmiechem na twarzy. Nie wiem czy to fart, ale zawsze jak witam w jego „skromne” progi akurat są gigantyczne wysprzedaże!



    Kupiłam dosłownie pary rzeczy, wszystkie są mi totalnie nie potrzebne i kompletnie nie planowałam ich zakupu. Ale oprzeć się im nie potrafiłam. Uwielbiam Empik za jego styl, pomysłowość oraz użyteczność. Bardzo lubię dodatki do domu w stylu vintage, które się bardzo często przewijają  w jego asortymencie :) 


         Zacznę może od zeszytu ( który jest mi kompletnie nie potrzebny! ). Podobało mi się w nim to, że jest leciutki, ekologiczny i posiada wstążkę – zakładkę. Myślę, że wykorzystam go w kuchni, w celu zapisania kilku moich ulubionych przepisów kulinarnych;)
A i oczywiście cena po promocji 6,50 zł.




   
Następną zdobyczą, która może mi się bardziej przydać, są zakładki – naklejki. Wykorzystuje je do zaznaczania swoich ulubionych fragmentów w książkach, do których z chęcią kiedyś powrócę lub jak w przypadku zdjęcia, fragmentów poradników, które wykorzystam do pisania notek na blogu. Kupiłam dwie sztuki, jedną słodką wersje z ciasteczkiem, a drugą różowo - szarą z różnymi motywami.
Cena jednej 4,50 zł.





I na koniec zostawiłam swój ulubiony zakup. Sznurek z klamerkami na zdjęcia! Od dawna marzyłam o czymś podobny w stylu vintage. Gdy to zobaczyłam od razu pomyślałam – to jest już moje! Szkoda, że najpierw nie zastanowiłam się gdzie to wykorzystam.. ale coś wymyślę! ;)
Cena 4,50 zł.




A Wy Dziewczyny uwielbiacie robić zakupy w Empiku?
Całuje,
Lina

45 komentarzy:

  1. Rzadko tam coś kupuję, co roku kalendarz, jakieś prezenty gwiazdkowe i często gazety:) niedawno skusiłam się na walentynkowe pudełko do prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! Te naklejki do książek i sznurek na zdjęcia są po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO sznurek na zdjęcia tez mi się marzył :) chyba odwiedzę dziś empik

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, popieram to co napisałaś w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :)

    lubię empik i też często kupuję rzeczy, które są mi w sumie całkowicie zbędne. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeślim mogę zapytać to ile dałaś za ten sznurek na zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam - 4,50 za cały zestaw ;)

      Usuń
  7. wow karteczki są boskie- zeszyt też ☻

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też lubię Empik w chętnie w nim robie zakupy! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Empik:) Zawsze, gdy do niego idę, znajdę coś dla siebie. Potrzebnego lub nie do końca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny sznurek na zdjęcia, ale wygląda na bardzo malutki format... Hmm, jakby był trochę większy, byłby dla mnie jak znalazł :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nigdy jeszcze nie trafiłam na wyprzedarz w Empiku, apierwotne ceny czasami przerażają ;c

    te rameczki są cudne ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój przyszły mąż uwielbia Empik - ja jak tam zajdę, to zawsze na cos zachoruję... i jest to naczęściej to, czego wcale nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten sznurek na zdjęcia jest przecudowny ;D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzis bylam na zakupach w empiku i tez kupilam troche rzeczy na tej promocji -50% :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba muszę czym prędzej wybrać się do Empiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sznurek na zdjęcia super! Też lubię styl vintage !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam ostatnio w Empiku, ale musiałam szybko stamtąd wyjść, żeby nie wydać pieniędzy ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zakupy :) ciasteczkowe zakładki najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie słodkie te naklejki, uwielbiam takie małe gadżety umilające codzienność:]

    OdpowiedzUsuń
  20. i dlaczego tam nie weszłam...najbardziej wpadły mi w oko naklejki. Bardzo ładnie na tym Twoim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sznurek na zdj <3 uwielbiam go .. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja uwielbiam Empik, ale zwykle nie trafiam na promocje :P
    powiedz mi w którym Empiku byłaś bo te drobiazgi są przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny ten sznurek...juz zapisałam w telefonie..." kup koniecznie sznurek". W czwartek lecę...mam nadzieję, ze mi nie wykupią ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. sznurek wymiata, chyba polecę w piątek do e.

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie papier już odchodzi w zapomnienie, tylko elektroniczne gadżety ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi jakoś nie po drodze do Empiku :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Sznurek z klamerkami na zdjęcia jest świetny! Też zawsze podobał mi się taki pomysł, ale nie wiedziałam że można go dostać w Empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. chciałabym takie naklejki:) tym bardziej, że ich cena jest kusząca:)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny ten zeszyt i ramki ( sznurek z klamerkami ) bardzo jest to pomysłowe na prawdę ! ja do empiku to chodzę z moim jak sobie on chce kupić jakąś grę ;d teraz do empiku musze iśc kupić mu książke ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Prawdziwe perełki! Sznurek z klamerkami rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie "duperelki" papiernicze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakładki naklejki są przesłodkie! Mi takie też by się przydały, trzeba ruszyć do Empiku nie ma co:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sznurek na zdjęcia jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dlaczego ja nigdy nie trafiam na wyprzedaże? :))

    OdpowiedzUsuń
  35. ja do empiku nie chodzę bo nie mam możliwości ( mieszkam w UK) jednak uwielbiam różne sklepy papiernicze, kupuje w nich zawsze hurtowo notesy, zeszyty itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. sznurek z tymi klamerkami i rameczkami mi się podoba:D ja w empiku zazwyczaj książki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ostatnio mają sporo promocji, sama kupiłam trzy płyty po 19,99 i dwie książki w ofercie 2w1 ;D trzeba zaglądać częściej do empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  38. w empiku dużo fajnych rzeczy zawsze jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne rzeczy upolowałaś!! Ramki podobają mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  40. Oo, fajne okazje Ci się trafiły! :) Obserwuję, zapraszam na rozdanie.:)

    OdpowiedzUsuń