Moja stylizacja na Oscarach ;)

Cześć Dziewczyny,

Która z nas nie marzyła aby pojawić się na gali Oscarowej? Ja marze o tym co roku, dlatego dziś postanowiłam podpatrzeć tegoroczne stylizacje i wybrać swoich faworytów z różnych dziedzin ;)



Gdybym została zaproszona na Oscary 2013 to…

1. Miałabym makijaż Charlize Theron! 

 Uwielbiam takie makijaże, które podkreślają urodę, a nie dodają karykaturalnego wyglądu. Aktorka wyglądała w makijażu bardzo młodo, świeżo, subtelnie i elegancko! Delikatnie podkreśliła swoją urodę ;)



2. Ubrałabym suknie od Armaniego!

Najbardziej do gustu przypadła mi suknia Naomi Watts, jest klasyczna, długa, błyszcząca i bardzo efektowna, a przy tym skromna;) Najbardziej podoba mi się w oryginalne zakończenie dekoltu! 

Wiele osób zachwycało się suknia Jennifer Lawrence od Diora, faktycznie była piękna, aczkolwiek ja założyłabym prędzej na swój ślub niż na galę Oscarową;)


 3. Z biżuterii wybrałabym łańcuszek, który zdobi plecy!
Szałem gali okazały się naszyjniki, łańcuszki zawieszane na plecy, a nie klasycznie, na dekolt. Mi się one bardzo podobają! Szczególnie ten długi od Jennifer, aczkolwiek naszyjnikiem od Anne od Tiffaniego w żadnym razie bym nie pogardziłabym ;)


4. A włosy spięłabym tak..

I tu również wybrałam Naomi Watts, uwielbiam luźne upięcia!


     

 5.  Zabrałabym ze sobą torebkę na wzór torebek Alexandra Mcqueena!

Uwielbiam te modele! Są bardzo eleganckie, szykowne i nie poręczne.. wyobrażacie zmieści tam swój telefon, szminkę, tusz…? ;)


A kto mnie najbardziej zaskoczył ?!

Helen Hunt w sukience z H&M. Aktorka dowiodła, że można ubrać się z klasą za dosłownie parę groszy! Brawa dla niej na stojąco! I co lepsze,  wiele celebrytek pomimo iż, wybrało drogie i prestiżowe marki – nie zachwycały wyglądem na gali..



A jak Wy Dziewczyny ubrałybyście się na Oscary ? ;)
Całuje,
Lina





38 komentarzy:

  1. Mnie też, ale w sensie pozytywnym zaskoczyła Helen Hunt, uwielbiam ją, jest inteligentna, piękna i jak się okazuje potrafi zaskoczyć. Mnie również podoba się sukienka, którą miała na sobie Naomi Watts, ale tez bardzo przypadła mi do gustu czerwona sukienka Jannifer Aniston.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nad stylizacją Jennifer się wahałam! ;) Bardzo mi się podobała, tyle, że siebie w niej nie widziałam ;)

      Usuń
  2. piekne kreacje :)
    czerwona sukienka również przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. H&M ? wow.. jestem pod wrażeniem, w życiu bym nie zgadła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne suknie, piknie wygląda ta z naszyjnikiem na plecach:))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pomyslowy post:) Sukienka J.Lawrence byla bardzo efektowna, ale zdradliwa na schodach jak bylo widac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fryzura Naomi Watts jest piękna, też bym taką wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pewnie wybrałabym suknię od Valentino, którą miała Jennifer Aniston lub Salmy Hayek - A. McQueen. Makijaż - Jessica Chastain i Anne Hathaway. Włosy - Jessica Chastain lub Amanda Seyfried i Jennifer Lawrence:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy w życiu nie powiedziałabym, że to sukienka z H&M! Wyglądała ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Helen Hunt była bardzo krytykowana za wybór sukni, ale wyglądała pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie rozumiem czemu ją krytykowali, jak dla mnie to ona dużo lepiej wyglądała np od Kelly Rowland czy Anne Hathaway. I udowodniła, że idzie wyglądać stylowo nie nosząc na sobie Diora czy Chanel :)

      Usuń
  10. Bardzo ładna ta kreacja Naomi, dekolt bardzo oryginalny :)
    Naszyjniki na plecach są boskie!!
    Helen Hunt prezentowała się bardzo dobrze, ale jednak ta wymięta suknia... odejmowało to trochę uroku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem dokonałaś świetnych wyborów, suknia i makijaż perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta sukienka od Armaniego tosz to piękna, że głowa boli <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam takich marzeń...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli miałabym wybrać suknię z tegorocznych oscarów to byłaby to suknia Amy Adams Oscara De La Renty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ważne, żeby nie być przerysowanym - umiar to podstawa, dlatego kocham makijaż z pierwszego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nigdy się nad tym nie zastanawiałam!
    Cudnie że H&M pojawił się! Dzięki temu każda z nas może czuć się na co dzień jak na gali ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny wybór:) luźne upięcia są zachwycające:]

    OdpowiedzUsuń
  18. wg mnie kreacja Jennifer to brak smaku, nie lubię takiego przepychu, choć kolor cudny, ale, ze tren zajął 3 miejsca? Natomiast kreacja Naomi przywołuje mi na myśl film "Tytus Andronikus" - no nic nie poradzę :O

    OdpowiedzUsuń
  19. Fryzurę wybrałabym podobną jak Ty, sukienkę niekoniecznie. Helen pokazała że można z sieciówki ubrać się na taką imprezę; brawo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Helen Hunt wygląda moim zdaniem super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się tylko zastanawiam nad tym ile te kreacje musiały kosztować :)

    ja wolę nie jeść słodyczy i nie mieć cellulitu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam pojęcia, co ubrałabym na rozdanie tych nagród, sądzę, że pewnie jakąś czarną suknię, ale musiałabym długo szukać takowej, która by mnie satysfakcjonowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mi również przypadła do gustu fryzura Naomi Watts i makijaż Charlize Theron ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trudny wybór, bo niektóre gwiazdy wyglądały naprawdę pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi najbardziej podobał się całokształt tego jak wyglądała Charlize Theron - no może z wyjątkiem włosów, ponieważ jednak uwielbiam ją jak ma długie :)

    buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nigdy się nie zastanawiał nad kreacją.
    Ale sukienka jest cudna :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pewnie coś w stylu sukienki Olivi Wilde ze złotych glogów w 2011, tamta była bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie jestem zbytnio w temacie, w ogóle mnie oscary nie zainteresowały pod względem kreacji itp, ale po tym, co widzę u Ciebie, wypadałoby się jednak zainteresować ;d
    łańcuszki na plecy - super pomysł! jednak nie pasuje mi on przy takiej sukni jak u Anne, że na plecach ma ramiączka na krzyż. wyglądałoby to o wiele lepiej, gdyby miała je całkiem odkryte :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja pewnie zrobiłabym akcję jak Helen Hunt :) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  30. w tym roku było dużo cudownych sukienek;)
    a ta od Armaniego znalazłaby się na którymś z pierwszych trzech miejsc najlepszych - na mojej liście
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja na pewno ubrałabym jakąś długą, lejącą suknię :)... Tak mało okazji na tak piękne stroje ehh :<

    OdpowiedzUsuń
  32. ale piękna ta suknia od Diora *_* Jak pozwolisz to pożycze pomysł na post u siebie na blogu , bo bardzo mi sie podoba , fajny byłby taki tag ;)

    OdpowiedzUsuń