Walka o ładne i zdrowe paznokcie

Cześć Dziewczyny,

Od kilku miesięcy mam dość poważne problemy z paznokciami i skórkami. Były mocno przebarwione, łamliwe, rozdwajające się, a skórka okalająca paznokieć była sucha i podrażniona. Dlatego zdecydowałam się na reanimować paznokcie i walczyć o ich życie i zdrowie.




Pierwszym moim krokiem było zakupienie odżywki, a ich na rynku kosmetycznym nie brakuje! Zdecydowałam się na odżywkę z Delia Cosmetics CORAL AIRepair, która przeszła moje najśmielsze oczekiwania! 





     Plusy odżywki do paznokci:
- francuska formuła, oparta na przepływaniu cząsteczek powietrza przez odżywkę do paznokcia,
- skład: multiwitaminowy koktajl dla paznokci J,
- bardzo szybko zasycha,
- nadaje piękny kolor płytce paznokcia,
- niweluje przebarwienia,
- regeneruje i wzmacnia płytkę,
- efekt widoczny po ok. tygodnia stosowania,
- cena: niecałe 10 złotych,


     Plusy kremu do skórek:
- piękny zapach i przyjemna konsystencja, 
- szybko się wchłania, 
- zawiera witaminę E, masło Shea, pantenol i olej migdałowy,
- nawilża i regeneruje,
- zabezpiecza skórki  przed pęknięciem,


Sposób stosowania:
Jest dość ciekawy i łatwy. Dziennie raz malujemy paznokcie odżywką i smarujemy kremem skórki, po czterech dniach zmywamy odżywkę i odnowa powtarzamy kurację.




Ja ją stosuję już od ponad 2 tygodni i jestem pod wrażeniem! Odzyskałam paznokcie z czasów, gdy one nie znały jeszcze lakierów hybrydowych, tipsów czy WIECZNIE obecnego lakieru na nich (kiedyś nie wyobrażałam sobie wyjść bez lakieru :)).

Serdecznie Wam polecam Dziewczyny, tym bardziej, że seria odżywek z Delii jest bardzo różnorodna, na pewno wybierzecie coś dla siebie! :)

Całuje,
Lina

37 komentarzy:

  1. Super, że paznokcie tak szybko Ci się zregenerowały :) Widać bardzo skuteczne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiłaś mnie, uwielbiam specyfiki do paznokci;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo polecam odzywke Herome albo Sally hansen złota, jest troche tańsza :) Herome zdziałała u mnie cuda. Myślałam, że juz zawsze moje paznokcie będą w stanie beznadziejnym (lata obgryzania), ale zrobiła z nimi coś pieknego :)! Mogę pazurami śruby wkręcać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja odżywka nr 1 to jednak 8w1 od Evelline, na moich kruchych paznokciach działa cuda, nie wiem jednak jak z jej szkodliwością... Jej jedyną wadą (jaką widzę) to koszmarnie wyschnięte skórki. Gdzie mogę znaleźć ten cudowny kremik?

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba będę musiała w końcu zawalczyć o te moje łamliwe paznokcie :/ Gdzie ją dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam, ja używam z Eveline i też się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie go znalazłaś ? Też borykam się z rozdwajaniem i szukam czegoś dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam ją w najzwyklejszym sklepie, więc poszukajcie jej w "zwykłych" drogeriach :)

      Usuń
  8. Właśnie ja też cały czas walczę z moimi rękami, nie mogę nosić długich paznokci bo są kruche, nie mogę malować bo się rozdwajają a skóra na rękach jest obrzydliwa szara i sucha, na szczęście mam dobry krem, ale kolor skóry już taki brzydki mam od dzieciństwa.
    Super, cieszę się że zrobiłaś taki post bo na pewno coś z Twoich propozycji sobie wykorzystam.
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zamowilam sobie nowa odzywke na Allegro, wlansie na nia czekam, poki co mam Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Qrcze musi być dobra, po mojej to po miesiącu nawet efektów nie widzę :/

    OdpowiedzUsuń
  11. miło,że mnie odwiedziłaś:)
    miałaś lakier hybrydowy?bo myśle nad tym...jak wrażenia?:)
    też musiałam długo czekać,zeby miec normalne paznkocie po akrylach i zelach:( ale już jest dobrze:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze mialam dlugie i twarde paznokcie ale ostatnio cos sie z nimi dzieje i strasznie się lamią. A o tym kremie słyszcze pierwszy raz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze wiedzieć o takiej odżywce, w przyszłości na pewno przetestuję, bo też mam kapryśne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś kolejna osobą, która zachwala Delię, a ja jej nigdzie zobaczyć nie mogę, wszędzie Joko i Eveline

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja polecam odżywkę evelinę...dla mnie to strzał w 10

    OdpowiedzUsuń
  16. A na moje paznokcie nic nie łamią smaruję przeróżnymi odżywkami, łykam witaminy i nic z tego ciągle się łamią i rozdwajają ;/ hmmm nie wiedziałam, że Coral ma preparaty do pielęgnacji i ochrony paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo kupiłaś zestaw odzywka+ krem za niecałe 10zł - hmm to bardzo dobra cena, z tego co słyszałam rekomendowana miała być wyższa. Ostatnio mam podobny problem z łamliwością i przebarwieniami - chyba skuszę się na coś takiego. :) Eveline też jest dobry ale ogromnym minusem jest formaldehyd w składzie. Nie wiem jak w Delii... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że zaciekawiłaś mnie tymi produktami. Jeśli tylko będę miała okazję to je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany, to wpis wprost idealny dla mnie! :) Mam obsesję na punkcie lakierów i niestety w związku z tym ciągłe problemy z paznokciami...

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy ta odzywka naprawde pomaga ? Skusiłabym się na nia, ale nei wiem czy jest skuteczna :**
    świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę tę odżywkę :) Ja chwilowo stosuję diamentową odżywkę z Eveline - jestem z niej nawet zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam już ten zestaw i muszę przysnąć że po twojej recenzji bardzo mnie zaciekawił. Ja obecnie używam odżywki do paznokci z Eveline 8w1 a do skórek oliwki i jak na razie jestem zadowolona, ale na pewno kiedyś wypróbuję tego zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobnie jak ty mam z tym problemy pomimo młodego wieku.. Z paznogciami tak jest; z nimi trudno się walczy..
    Zapraszam: nastoletni-bunt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie produkty świetne, zapamiętam:]

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja miałam też takie problemy ale używam tej odzywki 8w1 i jest okey :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow taki szybki efekt? jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja używam odżywki z eveline 8 w 1 :) i również działa cuda! :D uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog ! : )
    Strasznie mi się podoba
    Obserwujemy ?
    Zapraszam za mojego bloga z obrazkami + mój mały pamiętnik; ) ; )
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam na konkurs gdzie do wygrania dowolnie wybrane buty !

    OdpowiedzUsuń
  30. wpisuje na listę, bo ostatnio moje paznokcie i skórki wołają o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  31. Szybka regeneracja, przystępna cena - warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten krem z Deli bardzo mnie zainteresował :) Obecnie testuję odżywkę Seche natural ale już mogę Ci ją z czystym sercem polecić , to będzie hit:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja niestety zazwyczaj zapominam o moich paznokciach i skórkach, w końcu muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń