Spring 2013 Louboutin

Cześć Dziewczyny!



Dniami i nocami marzę już o wiośnie <3 Nie wiem jak Wy, ale ja już mam dość śniegu i zimie stanowczo mówię NIE! Dlatego dziś postanowiłam rozejrzeć się za moja ulubioną częścią damskiej garderoby – mowa oczywiście o butach, najlepiej tych na obcasie ;) 
Musimy się zapoznać z propozycjom butów na wiosnę 2013 znanych domów mody, aby wiedzieć jakich tańszych odpowiedników szukać. Kogo watro podpatrzeć? Ja dziś proponuję Christiana Louboutina! Jego kolekcja na wiosnę 2013 jest przepełniona cukierkowymi kolorami i fikuśnymi ozdobami oraz, dla zwolenniczek mniej słodkich butów, motywami zwierzęcymi i plemiennymi. Jakie Louboutiny  wybieracie dla siebie?














Moja ulubioną wiosenną parą Louboutina są zdecydowanie te: 




Co powiedzie o najnowszej kolekcji Christiana? Przypadła Wam do gustu? Znalazłybyście coś dla siebie w jego butiku?
Całuje,
Lina

23 komentarze:

  1. aaa niektóre są piękne, wybieram te co Ty:] z poprzedniej kolekcji podobały mi się bardzo te z przeźroczystymi czubkami, tutaj widzę bardziej subtelną kontynuację, piękne są i ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wybieram żadnych, za wysoki obcas jak dla mnie :D Ale muszę przyznać, że ciekawe bardzo ^^
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście z ćwiekami są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. marzę o jego butach :D!
    a z tej kolekcji najbardziej podobają mi się te pierwsze kolorowe z diamencikami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają te pierwsze kolorowe:)
    I również wybrałabym te co Ty.
    Ale powiem szczerze, że chyba za dużo butów bym w jego butiku nie kupiła. Wolę raczej tradycyjne buty niż jakieś wymyślne. Chociaż od czasu do czasu można sobie pozwolić na ekstrawagancję:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. zadne mi sie nie spodobaly :) a ogolnie, to swietny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jesli blog Ci sie spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie najlepsze:) choć musiałabym się bardzo zastanowić nad takim kupnem:) Dla mnie standardowe szpilki są najlepsze;D choć trochę szaleństwa też czasem sie przydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się te z maską podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielbię te buty ! Moje marzenie miec jakąś jedną parę mmmm....

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedne mam i... Dziękuję, nie skorzystam więcej ;P
    Co do wiosny - z każdą zimą pragnę jej coraz bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ojojo ♥ te różowe kolczaste miłość od pierwszego wejrzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm jak dla mnie to zbyt odważne te buty:) Jak bym miała wybierać to te przedostatnie, chętnie włożyłabym je do jakiejś sukienki albo spodni rurek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolorowe buciki:) Lubię awangardę jeśli chodzi o obuwie ;) Najbardziej podobają mi się 9te od góry mega kolorowe łaty na wysokiej szpilce i koturnie z przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a mi się wydają...tandetne? oprócz tych koralowych z cwiekami.
    lubię klasykę to może dlatego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie powiem bym była oczarowana najnowszą kolekcją, nie mniej po cichu marzę, by mieć choć jedną najzwyklejszą, najbardziej klasyczną parę szpilek L. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 3,5 i 7 bym przygarnęła :)
    Szkoda, że w sieciówkach nie a takich cudnych butów tylko zwykłe, standatrowe :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty Christian Louboutin są moim marzeniem, przynajmniej by mieć jedną parę :) czerwona podeszwa według mnie wypada nosić tylko w oryginałach ;) z tej kolekcji na żadnych nie dostałam bzika (i dobrze ;)) !

    OdpowiedzUsuń