Angelina Jolie - zdjęcie roku

Cześć Dziewczyny,


         Co roku AGENCJA ASSOCIATED PRESS wybiera zdjęcia, które najbardziej poruszają w kończącym się roku.  Każda z tych fotografii jest wyjątkowa, zadziwiająca, niejednokrotnie kontrowersyjna, czy oburzająca. Ale idealnie oddaje rzeczywistość w której żyjemy. Zdjęcia pokazują co ważnego wydarzyło się w kończącym roku. Co nas bawiło, cieszyło, dziwiło i smuciło. Jednak, ja dziś skupieę się na jednej fotografii,  która została wykonana podczas gali Oscarów i każda z nas ją doskonale zna…

zdjęcie: www.gazeta.pl

Pamiętacie kreacje Angeliny Jolie z Oscarów 2012? Jeśli nie, to koniecznie sobie przypomnijcie bo ona i jej pamiętana noga, przeszła już do legendy.  Jedni zachwycali się udana stylizacja Angeliny, inni wykorzystywali ją do parodiowania. Jakby było mało szumu wokół sukni, to dziennikarze zarzucali aktorce anoreksje. A co Wy sądzicie o tej stylizacji? Może,  „rozbierzmy ją” ? ;)

-      Suknia została zaprojektowana przez dom mody Versace, jest czarna, długa, bez ramiączek, z rozcięciem wykonana z wyjątkowej tkaniny  – to idealny przykład  klasycznej sukni;

-      Satynowe buciki od Salvatore Ferragamo i w tym wypadku aktorka postawiła na klasykę i prostotę, piękne czółenka genialnego projektanta;

-      Perfekcyjny makijaż  - czerwone usta i delikatne smoke eyes do tego  przepięknie ułożone włosy prawdopodobnie za pomocą suszarki i grubej szczotki lub za pomocą grubych wałków;

-      Biżuteria: delikatne kolczyki z białym kamieniem, aktorka postawiła na minimalizm;



Efekt?
Ponadczasowa stylizacja.  Zawsze modna, zawsze glamour i zawsze klasyczna. Idealna. Każda z nas śmiało może się wzorować na Angelinie, ze 100% pewności udanej stylizacji.
A co Wy o niej sądzicie? Lubicie klasykę i minimalizm?;)
Jeżeli jesteście zainteresowane pozostałymi zdjęciami, zapraszam na tą stronę -> Zdjęcia Roku 2012
Całuję,
 Lina  

21 komentarzy:

  1. Z taka noga, to codziennie bym wszystkim ja prezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Bambi:)... Jak dla mnie suknia jest idealna i tak samo Angie ją zaprezentowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ta noga jakoś dziwacznie wygląda, mimo całej klasyki i urody A.

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie minimalizm=klasa, Angelina wie jak podkreślić swoją urodę, postawiła na czarną sukienkę, która zawsze była i będzie modna:) uwielbiam jej look:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona jest piękna, za każdym razem gdy na nią trafiam w internecie wygląda wręcz idealnie, uwielbiam ją :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Suknia wg mnie jest odpowiednia na taką galę, rzeczywiście klasyczna. Ale za to tej Angeliny nie mogę strawić - wydaje się strasznie oziębła i wyniosła...

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedziałabym, że wygląda elegancko, ale bez zachwytu. Ot, standardowa kreacja. ;-) Do dziś nie mogę ogarnąć jakim cudem ktoś wpadł na pomysł sparodiowania wystającej nogi.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna suknia, ale według mnie za skromna jak na taką galę... wiadomo nie możne przesadzić, na pewno przydałoby jej się więcej biżuterii :)
    ja na seriale tez nie mam czasu ;d dlatego oglądam je nocami albo hurtem wszystkie na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam stylizacje inspirowane klasyką i przede wszystkim czernią, bo jest to mój ulubiony kolor ;)
    Dla mnie ta suknia jest bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem sama :D *high five*
    A to te zdjęcie tak przerabiali :D Ale sukienka ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze podziwialam urode i styl Sharon Stone i Angeliny Jolie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie zdjęcie roku! Angelina wyglądała niesamowicie! Uwielbiam jej styl, zawsze wygląda szykownie i elegancko przy czym jest niesamowicie zmysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja udana, choc za samą Angeliną nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądała cudnie, ale owszem z "nogą" przesadzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha..pamiętam to zdjęcie, a jakże. Ale było fotomontażu z tą nogą:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. wiedziałą jak stanąc z tą nózką

    OdpowiedzUsuń
  18. stylizacja mi się bardzo podoba, ale ta poza jest dla mnie koszmarna;)

    OdpowiedzUsuń
  19. już to zdjęcie gdzieś wcześniej widziałam! ha!:)
    sukienka ładna - fakt, podoba mi się jak przy dekolcie jest wycięta <3
    I mimo, że lubię Angelinę to tu jej noga wyszła jakoś tak dziwnie i nienaturalnie :D ;*

    OdpowiedzUsuń