Kobiety mają głos - Carrie Bradshawer (1)


Cześć Dziewczyny,

         Dzisiaj ruszam z nowym cyklem – Kobiety mają głos. Długo się zastanawiam, od której Pani zacząć, wahałam się czy od Audrey Hepburn, może Grace Kelly, albo od Elizabeth Taylor… Padło na postać, o której, tylko chwilowo, zapomniałam;)



         Carrie Bradshawer

         Wybór był prosty – legendarna kobieta, która zdecydowanie ma dużo do powiedzenia. Oprócz tego, jeżeli wierzyć tłumaczeniu, jest moją imienniczką – Karoliną;) 

           Serial „Seks w wielkim mieście” uwielbiam nie tylko ze względu na ponadczasową kreację jaką stworzyła Sarah Jessica Parker, ale przede wszystkim za wspaniałe mądrości życiowe przekazywana w tak prosty, a zarazem często, śmieszny sposób.


10 moich ulubionych cytatów Carrie:

1. „Dziewczyna, która opanowała mechaniczną skrzynię biegów, poradzi sobie w życiu.”

2.  „Komu potrzebny facet? Mam ciasteczko i zaraz je zjem.”

3. „Lubię moje pieniądze w miejscu, w którym mogę je widzieć… wiszące na wieszakach w mojej szafie.”

4. „– Mam okropny lęk wysokości.
– Ja wręcz przeciwnie, widziałaś moje szpilki.”


5.  „Nie możesz się zaprzyjaźnić z wiewiórką! Wiewiórka to szczur w lepszym wdzianku.”

6. „To jest jak zagadka Sphinxa, dlaczego jest tak dużo wspaniałych niezamężnych kobiet i żadnych wspaniałych wolnych facetów?”

7. Kiedy człowiek wybiera się na randkę w ciemno, ważne jest właściwe nastawienie – miej nadzieje na najlepsze i przygotuj się na najgorsze.

8. „Jaja są dla faceta tym, czym torebki dla kobiet.”



9. "Wieczór sportu, marzenie każdej kobiety. Pokój pełen skupionych heteroseksualnych facetów czekających tylko, aby odwrócić ich uwagę podczas przerwy na reklamy."

10. "Wielka miłość powinna się kończyć łzami, a nie listem z kancelarii adwokackiej."


Lina

P.S. I na koniec, jeszcze ostatni:
„Akceptujemy lody light, zamiast prawdziwych. Nic dziwnego, że gdy spotykamy się z czymś prawdziwym, nie możemy tego strawić.”

42 komentarze:

  1. Nigdy mnie ta pani nie przekonywała, ale to chyba przez włosy, bo w starych odcinkach "seksu" ma naprawdę... straszną fryzurę XD
    sam "Seks w wielkim mieście" za to uwielbiam :3

    http://oszczednoscinikorin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny cykl !
    Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na nastepne posty z cyklu! A Carrie uwielbiam , wszystkie sezony ogladalam po pare razy i wiekszosc cytatow od razu skojarzylam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten film i tą postać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką ani tej postaci, ani aktorki, która się w nią wcieliła, ani całego serialu. Oglądałam kilka odcinków, do tego dwa filmy fabularne i - chociaż muszę pochwalić niektóre stylizacje bohaterek - ukazywane tam kobiety są... puste? Nie, bardziej pasuje tu określenie - dziecinne. I (nie obraź się, to tylko moja opinia ) bezczelnie głupiutkie. Dzięki Bogu polskie kobiety posiadają o wiele wyższe ilorazy inteligencji i w centrum uwagi stawiają (taką mam nadzieję...) ambitniejsze sprawy i cele, niż te przedstawione w książce.
    Ale każdemu podoba się co innego, każdy ma własne ideały :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do postaci kobiet w "Seksie w wielkim mieście" należy podchodzić z pewna rezerwą - nie można ich barć zbyt serio ;) To jest serial komediowy.

      Usuń
  6. Ostatni cytat fajnie podsumowuje wszystko:D Bardzo trafne mądrości!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na cykl :)

    Samą Carrie lubię we filmie, bo w serialu jakoś tak mi nie podpasowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. to jedna z moich ulubionych serialowych postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytat z samego końca ujął mnie chyba najbardziej :) W ogóle bardzo fajny pomysł na notki, z niecierpliwością czekam na złote myśli kolejnych kobiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam!!!! teraz cały czas leci na Comedy Central o 22:40. Świetny pościk i cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnego bloga :) Bardzo mnie inspiruje! Cytaty świetne, kobiece i trafne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna seria - czekam na wiecej :D

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest mój ulubiony cytat: „Lubię moje pieniądze w miejscu, w którym mogę je widzieć… wiszące na wieszakach w mojej szafie.” Idealnie odzwierciedla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te cytaty ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero niedawno sięgnęłam po ten legendarny serial. Na początku mi się nie podobał, teraz zaczyna mnie nawet wciągać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatni cytat strzał w dziesiątkę... Super post:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie oglądałam tego serialu, zwiastuny jakoś mnie nie zachęciły. Za to faktycznie nie mogę odmówić tym cytatom humoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatni cytat bardzo prawdziwy. Lina, świetny pomysł na notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Carrie i jej życiowe mądrości ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. swietny post! ;D
    obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię Carrie tak jak wszystkie sezony i filmy "Seks w wielkim mieście" <3 Jest świetna, choć moją ulubienicą jest Charlotte :) Pozdrawiam, Alishious.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ten serial i teksty nie tylko Carrie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny cykl. Bardzo trafne mądrości. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobry pomysł na cykl :). Kocham twój blog, jest taki inny od wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Choć Sarah nie jest moją ulubioną aktorką jednak w roli Carrie bardzo ja lubię :D
    Świetny cykl, czekam na kolejne części :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie oglądam/ałam serialu, ale cytaty które nam tu zapodałaś są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny wpis ;) uwielbiam Seks w wielkim mieście i Carry ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne cytaty i cykl też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam wszystkie odcinki i to nie jeden raz. Carrie to faktycznie świetna postać, a Sarah Jessica Parker jest przecudowna, przesympatyczna i ma świetny styl. Poza tym, ma fajną pracę, o której sama skrycie marzę. No i masz rację, to ponadczasowy serial :)

    OdpowiedzUsuń