"W" czy "Capucines"?

Cześć Dziewczyny,

Która ma ochotę na capucines? 





         Twarzą najnowszej, jesienno-zimowej, kolekcji Louisa Vuittona jest piękną aktorka - Michelle Williams. Gwiazda, która na zdjęciach promocyjnych ujmuje swoją urodą, występuje w towarzystwie dwóch - całkowicie nowych – modeli torebek LV. Zdjęcia są skromne, a sama aktorka hipnotyzuje nas swoimi czerwonymi ustami. Czarne paznokcie i krótka, chłopięca fryzurka dodają jej wizerunkowi frywolności i świeżości.


Dom mody Louisa Vuittona „wydał na świat” dwa całkowicie nowe fasony torebek: „W” i „Capucines”. Który Wam bardziej przypadł do gustu?   


         Model „W” różni się od swoich poprzedników tym, że nie jest cały w monogramie LV – tylko jego boczne części. Dzięki czemu, torebka tworzy wzorek w kształcie litery „W”.

         Dom mody Luisa Vuittona jest najczęściej podrabianym domem mody (każdy, kto był w Egipcie, Turcji czy Tunezji – wie co mam na myśli;)), a klasyczne torebki w stylu Speedy – zdecydowanie już się „przejadły” wszystkim. Taka zmiana, powoduje odświeżenie wizerunku torebek, ale przede wszystkim, ten model jest o wiele spokojniejszy, bardziej klasyczny i stylowy! 

 






         Model Capucines to typowa klasyczna, ponadczasowa i bardzo elegancka torebka. Jest prosta z nieskomplikowanym ani krojem, ani zapięciem. Wykonana ze skóry bez monogramu (tak charakterystycznego dla Louisa).  Najciekawsze w tym modelu jest jego zapięcie ozdobione słynnym logiem – LV. Dla mnie to jesienny faworyt – jego sobowtóra będę szukać w sieciówkach ;)





Lina

21 komentarzy:

  1. Woow Capucines jest piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się bardziej podoba Capucines.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta torebka z chęcią bym taka miała w swojej szafie :)

    Zapraszam także do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie model "W" - poproszę ;-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są niesamowite! A ja poproszę Capucines :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wersję piękne:) Capucines wydaje mi się jednak zbyt poważny i elegancki na co dzień, więc chyba wolałabym W... Marzy mi się torebka i walizka LV, szkoda tylko, że są wartości niemal połowy małego mieszkania;P

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie numer 2, ale żadna nie jest powalająca. C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wygląda Michelle Williams w tej kampanii!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej piękna jest :) Aż mam ochotę zakrzyczeć "kochanie kup mi taką:) "

    OdpowiedzUsuń
  10. W zbytnio do poprzedniczek podobna przez te monogramy ;)
    ale Capucines jest obłędna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Capucines, zdecydowanie! Boskie są :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie czerwona ma w sobie to coś, super ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. obydwie są piękne, ale chyba jednak Capucines :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie ladne ale capucines bardziej w moim guscie. :-). Odpisalam Ci na maila u mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak naprawdę to pewnie każdą z tych torebek bym przygarnęła :) Choć najbardziej chyba podoba mi się mimo wszystko klasyczne wzory LV i modele torebek takie jak Neverfull :)

    OdpowiedzUsuń
  16. obie są piękne, ale capucines ładniejsza:]

    OdpowiedzUsuń
  17. W zasadzie to i jedne i drugie torebki są piękne :D
    Michelle wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ma cudną fryzurę, aż sama zachciałam taką, ale pewnie by mi nie pasowała tak jak Michelle :)

    OdpowiedzUsuń