Design inspirowany stylem Chanel


Jak mawiała królowa mody Coco Chanel: „Dziewczyna powinna mieć dwie cechy: być klasyczną i zachwycającą”. Nie sposób z ekspertem się nie zgodzić. Obie wymienione cechy pasują nie tylko do duszy stylowej kobiety, ale również do wnętrz które ją otaczają. Chanel jest inspiracją nie tylko dla fashionistek, również projektanci wnętrz czerpią jak najwięcej z jej dobytku.

Jakie jest wnętrze inspirowane stylem Coco Channel? Jest kobiece, stylowe, eleganckie i lekko ekstrawaganckie. Jest to połączenie bieli z czarnym, torebki 2.55 na łańcuszku oraz pereł. Jest to design ociekający luksusem, przepychem i ponadczasowym stylem. Gdzie znaleźć garść inspiracji w stylu glamour i nietuzinkowe akcesoria do domu? Odsyłam Was na portal www.westwing.pl - kompendium wiedzy o aranżacji  wnętrz oraz sklep dla miłośników wyjątkowych i niepowtarzalnych akcesoriów, zarówno tych większych, jak i mniejszych.
 

Jak stworzyć  wnętrza w stylu Chanel? Aby odpowiedzieć na to pytanie, musimy sięgnąć do korzeni sukcesów Coco:


Perły

Chanel kochała perły, jako jedna z pierwszych zaprzestała noszenia pereł tylko na specjalne okazje – nie rozstawała się z nimi na codzień. Jak sama mówiła: "Kobieta potrzebuje niezliczonych sznurów pereł”. Lubiła je łączyć z kokardami.

Perła + kokarda = stylowa dekoracja!
Design inspirowany stylem Chanel
www.westwing.pl
Biel i czerń w kracie i pepitce
Pepitka i krata w stylizacji wnętrz przeżywają drugie życie. Bardzo modne w tym sezonie, odświeżają wnętrza oraz je odżywają. Motywy idealnie pasują zarówno do wnętrz klasycznych jak i nowoczesnych.

Można ozdobić pomieszczenie poprzez drobne dodatki, takie jak poduszka w kratę, czy też użyć pepitki jako motyw przewodni - na przykład na podłodze.
Wnętrza inspirowane stylem Chanel
www.westwing.pl


Wnętrza inspirowane stylem Chanel
Sorbis / Shutterstock.com

Pikowana faktura

Najsłynniejsza torebka w świecie mody, mowa oczywiście o ponadczasowym modelu 2.55 również jest inspiracją dla miłośników nietuzinkowych wnętrz. Pikowana narzuta, poduszka bądź klosz nadadzą wnętrzu niepowtarzanego charakteru. Wnętrza wyglądają dzięki temu luksusowo i ekskluzywnie.



Wnętrza inspirowane stylem Chanel
www.westwing.pl

Do wnętrz w stylu Chanel pasują kryształowe klosze, eleganckie fotele oraz lampa  z czarnym kloszem.
1. Fotel
2. Lampa
3. Żyrandol
Ciekawa jestem Waszej opinii, co sądzicie o wnętrzach inspirowanych stylem Coco Chanel? Ja jestem zauroczona tym design :)


11 komentarzy:

  1. Podoba mi się ale jak widzę u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się, kocham wzór pepitki, mam sukienki , buty torebkę w biało czarną pepitkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to się nie mogę doczekać swojego jakiegoś konta w przyszłości :-D na razie mam tylko mały pokoik i juz nic się w nim wiecej nowego nie zmieści :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki styl zdecydowanie do mnie przemawia <3 I połączenie bieli z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wnętrza. Szczególnie ta sypialnia mi się podoba, jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje, bardzo podoba mi się taki klasyczny styl!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Sama szukam wielu inspiracji i te są jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny wystroj! U mnie przepis na gorącą czekoladę na poprawwę humoru! Zapraszam zyjaca-marzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń