Lina szuka butów ślubnych


W trakcie poszukiwania butów ślubnych – właśnie znajduję się w tym miejscu, jeżeli chodzi o przygotowania do ślubu. Od zawsze wiedziałam, że muszę mieć wyjątkowe i przepiękne buty na tą okazję. Perfekcyjnie byłoby powiedzieć „tak” w Louboutinach, ale mam ważniejsze wydatki na głowie, niż luksusy i rozpieszczanie samej siebie. W końcu, już nie mogę być egoistką, zakładam rodzinę będę mieć męża i…KOTA! ;) 

Zdecydowanie nie jestem zwolenniczką białych butów na ślub, a poza tym mam suknie w kolorze ivory, więc biel odpada. W sieciówkach typu CCC, Deichmann,  Kazar czy Ochnik ciężko znaleźć szpilki bądź sandałki idealnie pasujące na tą uroczystość. Tutaj, jak prawie przy każdych moich zakupach, pomocny okazuje się INTERNET.

Pierwszym pomysłem na ślubne buty były Melisski. Jeżeli czytacie mojego bloga, doskonale o tym wiecie, że je po prostu uwielbiam. I z chęcią bym je zaprosiła do swojego życia w tak ważnym dniu. Są wygodne, pięknie pachną, do tego większość modeli jest słodka, bajkowa, rozkoszna. Czemu nie? Coś innego - gumowe buty na ślub. Ekstra pomysł, moim zdaniem, okazał się zbyt kontrowersyjny i Patryk powiedział: O NIE!

P.S. Ja nadal rozważam taką możliwość... w końcu to mój wymarzony ślub i moje buty, no nie? ;)

Zdecydowanie najpiękniejsze są te projektowane przez Vivienne Westwood, niestety ceny od 500 – 900 złotych.


Wszystkie zdjęcia poniżej pochodzą ze sklepu internetowego shuluv.com



Mam już upatrzone buciki, które mogą mi towarzyszyć w tym wyjątkowym dniu. Prawdopodobnie (ale to nie oznacza, że nie wrócę jeszcze do planu A, czyli Melissek) zamówię je z zalando. Pokaże Wam kilka modeli które kompletnie skradły moje serce.

I tu prośba do Was, zanim złoże zamówienie, proszę napiszcie w komentarzu, które z poniższych najbardziej Wam przypadły do gustu! Pomóżcie mi wybrać sandałki, do mojej sukni ślubnej!

Dzięęęęęęęęki! <3 

P.S. Kliknijcie na zdjęcia, aby się powiększyły!

Wszystkie buciki pochodzą ze sklepu internetowego www.zalando.pl

1. Menbur - Kayla 389,00 zł



2. Menbur - Ada 389,00 zł



3. Kiomi 269,00 zł



4. Steve Madden 349,00



5. Guess 619,00




7. Menbur 389,00




8. Miss KG (KG- moje inicjały, czy to jakieś przeznaczenie, znak?) 





20 komentarzy:

  1. 2, 3 i 8 skradły moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 są olśniewające, a takie proste <3

    OdpowiedzUsuń
  3. też marzą mi się Melissy do ślubu :D a jeśli nie one, to bardzo spodobały mi się buciki nr. 8 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 7 cudne, ale 2 też bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie 1 i 7 <3 Mi najbardziej podobają się buty proste, minimalistyczne i eleganckie, bez zbędnych błyskotek :) Melisski też z pewnością wyglądałyby wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbrzydsze buty ślubne to te z linii ślubnych :D
    Ja zapewne kupię delikatne fuksjowe szpilki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecyduję się na meliski chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Menbur - Ada lub Menbur :-) Ale Guessy wyglądają na bardzo wygodne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. te satynowe pierwsze i przedostatnie z kokardami booooskie totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podobały mi się meliski ze skrzydłami :D idealne na ślub moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne buty, w każdych z nich mogłabyś iść do ślubu. i ja również, rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 i 5 są najpiękniejsze :)
    Reszta jest albo mało nowoczesna, albo zbyt świecąca- jak na dyskotekę :)
    Wybrałabym 4 lub 5, ale oczywiście to Twój ślub :)
    Życzę oczywiście wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwójka zdecydowanie najbardziej mi się podoba. Znaleźć idealne buty to prawdziwe wyzwanie. A jeśli jeszcze mają to być buty na ślub - wyzwanie podwójne.

    OdpowiedzUsuń