RevitaLash - Rzęsy, rośnijcie!

Odkąd pamiętam, zawsze miałam słabe rzęsy. Cienkie, rzadkie i do tego - krótkie. Wstyd się przyznać (bo to nie uchodzi za stylowe), ale dość często doklejałam sobie sztuczne kępki, aby moje spojrzenie zdecydowanie lepiej się prezentowało.

Na co dzień każda z nas mocno obciąża rzęsy stosując rano tusz po to, by go wieczorem ścierać. To wszystko prowadzi do uszkodzeń, a co za tym idzie – rzęsy się osłabiają, wypadają, bądź przestają rosnąć. 


Jeszcze nigdy nie dostałam tak ładnie zapakowanej paczuszki :-)

Odżywka do rzęs RevitaLash

Kilka tygodni temu, w ramach współpracy, dostałam paczkę od firmy RevitaLash. Wcześniej, oczywiście wiele czytałam o tych odżywkach, jednak nigdy nie miałam okazji ich przetestować. Tym bardziej byłam podekscytowana tą możliwością!

Odżywkę stosuję już drugi tydzień i  widzę już pierwsze efekty. Stosuję ją dziennie na noc, aplikując przy korzeniach rzęs. Produkt nie podrażnia oczu ani skóry wokół oka -  jest całkowicie bezpieczny. W składzie ma wyciągi roślinne m. in. palmę sabalową, żeń-szeń, zieloną herbatę, pszenicę i nagietek lekarski.

Bardzo ciekawa jestem efektu po trzech miesiącach - rzęsy mają być gęstsze i dłuższe. Czyli dosłownie takie, o jakich marzę już od kilku lat! ;) 

RevitaLash

RevitaLash

RevitaLash

RevitaLash

RevitaLash


Oferta firmy RevitaLash jest bogata w produkty do pielęgnacji brwi i rzęs, wszystkie dostępne kosmetyki można zobaczyć na stronie internetowej: revitalash.com.pl

Dam Wam znać, jaki efekt uzyskałam po trzech miesiącach! Ciekawa jestem, jak Wy pielęgnujecie swoje rzęsy? 




10 komentarzy:

  1. marzy mi sie ta odżywka:)ciekawa jestem efektów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam od stycznia Bodetko i są już mega długie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W zeszłym roku stosowałam Long 4 Lashes i byłam ogromnie zadowolona :-) Rzęsy nie zagęściły się znacznie, ale wydłużyły. Były tak długie, że moi rozmówcy zwracali na nie uwagę, bo jak twierdzili "dziwnie się na mnie patrzy" :D :-) Myślę, że u Ciebie efekt również będzie powalający, bo chyba nie spotkałam jeszcze kogoś niezadowolonego po całej kuracji. Jedynym aspektem negatywnym odżywek zawierających bimatoprost jest fakt, że niektóre osoby czują pieczenie oczu, ale mnie to na szczęście nie spotkało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby się w pełni Sprawdziła i dała dobre efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tej odzywce duzo dobrego sie juz naczytalam. Chyba faktycznie dziala cuda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam błyszczyka z Alterry i po nim moje rzęsy i brwi rosną jak szalone. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sprawa, jestem ciekawa efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem bardzo ciekawa efektów po 3 miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń