Ulubione perfumy ;)

Jak chyba każda kobieta, ja również kocham perfumy. Chociaż, nie ukrywam, że zdecydowanie najciężej przychodzi mi wydawanie pieniędzy na tego typu dobroci. Staram się zawsze mieć w swojej kolekcji tylko jedną perełkę, flakonik z wyższej półki,  pozostałe pachnidła, które stosuje na codzień staram się kupować za rozsądną cenę. Dzisiaj pokaże Wam swoją ubogą kolekcję zapachów.;)


Giorgio Armani Diamonds

Zapach, który  pokochałam od pierwszego kontaktu z nim. Reklamowany przez Beyonce, którą uwielbiam. Nuty zapachowe to malina, liczi, róża i konwalia. Flakonik oczywiście przypomina brylant. Jest trwały i bardzo wydajny ;)


Britney Spears Fantasy Twist

Jest to propozycja dla wszystkich osób uwielbiających słodkie zapach. Ja osobiście  praktycznie tylko takich używam. Dwa zapachy Fantasy, w jednym flakoniku. Ekstra pomysł. Zapach jest niemożliwe trwały, dość mocno konkurencyjny do Armaniego, a aktualnie w Rossmanie kosztuje 67 złotych. Więc zdecydowanie opłaca się w niego zainwestować.

Różowa połówka to mieszanka kwiatowo-owocowa z dodatkiem białej czekolady, a fioletowa skrywa w sobie mocny zapach śliwki i maliny.


 Guess


Jeżeli chodzi o trwałość to jest najsłabszy z całej trójki, aczkolwiek był też najtańszy :) Dokładnej ceny nie pamiętam, ale wiem, że często jest na promocji w SuperPharm. Nuty zapachowe opierają się głownie na mandarynce i magnolii. Aktualnie flakonik już jest praktycznie pusty, ale zdecydowanie skuszę się na następny :)



21 komentarzy:

  1. Przyznaję, że nie znam tych zapachów, ale mam podobnie jak Ty i posiadam swój jeden ulubiony, bardziej luksusowy zapach, w moim przypadku jest to Alien Mugler'a, a na co dzień wybieram choć troszeczkę tańsze perfumy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam zapachow:) z firmówek lubie CK euphorie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarzę tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnych z wymienionych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dokładnie jak i Ty- jeden mam flakon moich ulubionych perfum, które stosuję oszczędnie, bo są z górnej półki, a na co dzień stosuję perfumy w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wąchałam żadnego z przedstawionych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zanim kupię sobie perfumy to zawsze dokładnie analizuję czy zapach na 100% mi odpowiada, to niestety nie jest mały wydatek.
    żadnego z Twoich zapachów niestety nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie zawsze trudno trafić z zapachem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych zapachów, ale GA mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie Beyonce nie przekonuje i, co za tym idzie, do kupna czegokolwiek nie zachęca.
    Moje ideały (jak na razie) to Diesel Plus Plus, Idylle by Guerlain i Eternity Calvina Kleina.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego z tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy ma swojego ulubieńca ;)
    Mój to Euphoria Calvina Kleina na zmianę z The One D&G
    Niestety Twoich zapachów nie kojarzę.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety tych perfum nie kojarzę,z chęcią bym je powąchała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Staram się pachnieć ciąglę jedną nutą - kocham szypry, bardzo do mnie pasują. Moje perfumy to Evasion, zdecydowanie. :)
    Mam również YSL Parisienne, to ukochane perfumy, dostałam je w prezencie. Noszę je na imprezy i randki, oraz kiedy potrzebuję poprawić sobie nastrój.
    Twoich nie wąchałam, ale uwielbiam czytać o perfumach, więc jak będę w drogerii to poniucham. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie Armani kompletnie się nie sprawdził. Zapach ulatnia się po chwili (pomimo tego, że był kupiony w Wielkiej Brytanii, gdzie trwałość jest o wiele lepsza niż u nas) i jest troszkę przereklamowany.
    Britney pachnie słodziutko, moim zdaniem o niebo lepiej od Armaniego :)
    Sama jestem maniaczką perfum i powiem szczerze, że mi właśnie wydawanie pieniędzy na ten kosmetyk przychodzi najłatwiej :)
    Pozdrawiam cieplutko :***
    KARO Beauty

    OdpowiedzUsuń
  16. Britney Spears - miałam, ale nie pokochałam :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mialam zadnego z tych zapachow. Mialam od Brithey Spears kilka i zdecydowanie moj ulubiony to Believe. Sa swieze i slodkawe, dobrze sie utrzymuja, polecam sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w związku z tym, że mam węża w kieszeni, nie wydaję na perfumy lub wody toaletowe więcej niż 80zł. obecnie moją ulubioną do codziennego użytku jest ENIGMA - woda toaletowa z oriflame :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tych zapachów, a zaciekawił mnie ten pierwszy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tej trójki najbardziej przypadłby mi do gustu pewnie Guess, ze względu na mandarynkę :)

    OdpowiedzUsuń