Stylowy ślub - naklejki na butach

Każda przyszła Panna Młoda robi co tylko może, aby ten wyjątkowy dzień, był jeszcze bardziej magiczny. Powstają to coraz ciekawsze i oryginalne pomysły,  które podkreślają kreatywność przyszłej Pary Młodej. Ostatnio natknęłam się na naklejki na podeszwie obuwia, które mogą pełnić różne, czasami śmieszne czasami romantyczne,  funkcje. 

https://www.pinterest.com
Z racji tego, że sama jestem przyszłą Panną Młoda doskonale zdaję sobie z tego sprawę, iż każda z nas chce mieć oryginalne obuwie na ten dzień. Nie bardzo mnie interesują propozycje sieciówek. Szukam czegoś bardziej wyjątkowego i okazałego. Idealnym rozwiązaniem, aby pozbyć się "nudy" ze ślubnych szpilek, okazują się być naklejki! Umieszcza się je na podeszwie, a największy efekt "wow" uzyskują one podczas klęczenia w kościele, bądź zakładania nogi na nogę ( w przypadku Pana Młodego). Napisy mogą być różne, najpopularniejsze to

- "I do"
- "Mrs. X Mr. X"
-  inicjały
- data ślubu
- krótka przysięga
- "game over"

Napisy możemy wykonać również sami - markerem lub za pomącą kleju i cyrkonii. Takie rozwiązanie jest idealne dla par, z dużym poczuciem humoru. Ja osobiście stawiam, raczej na klasyczne rozwiązania, ale pomysł jak najbardziej mi się podoba. I uważam, że dzięki takim niepozornym naklejkom można wykonać kilka oryginalnych zdjęć ślubnych, które będą wspaniałą pamiątką na całe życie!

https://www.pinterest.com
https://www.pinterest.com



16 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o takim pomyśle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł sam w sobie ciekawy, ale... przydałoby się wymyślic jakiś własny, oryginalny napis:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te naklejki. Pamiętam że jak brałam ślub dostałam od kogoś naklejki "MĄŻ", "żona", ale w ogóle z nich nie skorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne naklejki :) Niektóre z humorem, a niektóre romantyczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze o tym nie słyszałam i szkoda.. bo użyłabym na swoim ślubie.. a tak to już za późno. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, taki oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj...Jestem pod wrażeniem :) Napis "I" - "Do" jest świetny - sama bym chciała buty z takim napisem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł fajny, ale tylko na sesję ślubną :) Bo w kościele spod sukni buty raczej nie wystają :)

    Pozdrawiam,
    http://szafa-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł. Bardzo fajne zdjęcia z takimi napisami, oryginalne. Szczególnie z napisem "she's mine".

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem w trakcie planowania swojego ślubu, ale na to jeszcze nie wpadłam. Czego to ludzie nie wymyślą :D

    Podoba mi się Twój blog, dodaję do obserwowanych, a co :)

    OdpowiedzUsuń