Stylowe wnętrza - drabina w pokoju


Niedawno pisałam Wam o lustrzanych meblach, które mają wielu zwolenników, ale też dość sporo przeciwników. Kolejną popularną, aczkolwiek kontrowersyjną rzeczą, są drabiny wykorzystane użytkowo. W aranżacjach często pełnią funkcję półek. Ustawiane są w każdym możliwym wnętrzu: kuchni, łazience czy przedpokoju. 
Hit czy kit?

pinterest.com/all

Ja osobiście jestem oczarowana, drabina może pełnić wiele funkcji, wszystko zależy od kreatywności właściciela wnętrza. Szczególnie podobają mi się dwie aranżacje: drabina jako stojak na gazety oraz jako stojak na kwiatki. Jeżeli chodzi o gabaryty owej drobiny - nie liczą się. Może być to mała lekka drabina bądź wielka i wysoka na całą ścianę. Najważniejsze jest to, aby była drewniana, wtedy nada niesamowity klimat nasze przestrzeni!

pinterest.com/all
pinterest.com/all
pinterest.com/all
pinterest.com/all
pinterest.com/all
pinterest.com/all

Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii :) 

18 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda, ale gdybym sobie wstawiła drabinę do pokoju, mój mąz puknął by sie w głowę :P Drabina musi pasować, u mnie by nie pasowała. Tak jak nie w każdym mieszkaniu sprawdzą się meble z palet itd. Trendy owszem ale z głowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim domu pasowałaby tylko w łazience. ;] Ale w sumie, to przydałaby się na różne ręczniki i mogłaby ładnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi się taka drabina podoba, ostatnio mieszkanko odnawiam!
    Wszystko jest białe i w stylu norweskim!
    Uwielbiam takie różności a wręcz mam na ich punkcie bzika

    OdpowiedzUsuń
  4. Owszem, w niektórych przypadkach taka aranżacja z wykorzystaniem drabiny wygląda całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Drabina jako ozdoba? Świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może w kuchni pasowałaby taka drabina, ale raczej nie podoba mi się jako dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely post!! nice ideas!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to wygląda. W moim pokoju jednak zupełnie nie wyobrażam sobie drewnianej drabiny. Nie ta bajka, po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się wykorzystanie drabiny w łazience: jako półkę na ręczniki bądź koszyczki z kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest to wykorzystanie drabiny w łazience!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy cos wspolnego oprocz "Sniadania" ;p Gdy urządzałam mieszkanie bardzo chciałam wcisnac w mojej minimalnej łazięce drabinkę, ale albo ona albo umywalka ;p zganij co wybralam - niestety mam zbyt male wnetrze ;//

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zastosowanie tych drabin :) te pomalowane na biało z przetarciami najbardziej przypadly mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem właśnie w trakcie urządzania mieszkania zastanawiam się nad czymś takim w sypialni, nie wiem tylko co na to mój mąż :d

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykłe wnętrza, uwielbiam taki delikatny i ponadczasowy styl. Nie ulega jednak wątpliwościom fakt, że nie każdy jest w stanie samodzielnie zaprojektować tak stylową przestrzeń. Projektowanie wystroju wnętrz to nie lada wyzwanie. Warto więc zdać się wówczas na pomoc profesjonalistów, dla których projektowanie nawet najbardziej wymagających przestrzeni nie powinno stanowić żadnego problemu.

    OdpowiedzUsuń