Sylwestrowe inspiracje

Za parę dni witamy Nowy Rok! Nawet nie macie pojęcia jak się cieszę ;) Z wielką nadzieją patrze w przyszłość, tym bardziej, że w 2015 w moim życiu wiele się zmieni. Będę miała męża! Będą ŻONĄ! Kupimy kota i będziemy razem mieszkać. WOW ;))


Póki co zmagam się z dylematem, co założyć na zabawę sylwestrową, aby w jak najlepszym nastawieniu przywitać Nowy Rok ;)

Jeżeli macie podobny problem, a Wasza szafa świeci pustkami, zachęcam wybrać się na zakupy! Po świętach ruszył wyprzedaże. Możemy upolować nie tylko śliczne sukienki, ale również buty czółenka, biżuterię, torebki - kopertówki czy błyszczące bolerka. Ja właśnie wczoraj wieczorem wybrałam się na sylwestrowe zakupy i stworzyłam sobie całkowicie nową stylizację za nie całe 100 złotych.
I problem z wyborem poszerzył mi się o jeszcze jedną dodatkową stylizację..

Szczególnie polecam zajrzeć do H&M, Vero Moda, New Look, Reserved oraz Camaieu - tam aktualnie znajdują się najładniejsze sukienki wieczorowe oraz dodatki sylwestrowe.


Mi osobiście, na tego roczną zabawę, marzyła się złota błyszcząca sukienka, niestety..tylko marzyła. Nigdzie podobnych nie widziałam, jak te na zdjęciach. Jedną, chyba w H&M, mierzyłam w tym stylu, ale czarną, niestety leżała fatalnie i była przeraźliwie krótka.
Tak więc zostałam  zmuszona do pozostania wiernej małej czarnej - wiem, że przynajmniej ona nigdy nie zawodzi i zawsze prezentuje się elegancko. W swojej szafie mam trzy propozycje, nie wiem czy wybrać bardziej seksowny look (sukienka, ponoć, stworzona przez Beyonce), elegancki (sukienka z Orsay'a), a może po prostu lekki i zwiewny (sukienka z Vero Moda)? ;)
Chyba postawię na ostatnią propozycję.


Sukienkę udało mi się kupić wczoraj w Vero Moda za 65 zł ;) Jest chyba moim liderem aktualnie. Lekka, zwiewna i wieczorowa. 
Sukienka z Orsay'a . Uwielbiam ją, pięknie się mieni, dlatego zdjęcie nie chciało wyjść:(
Sukienka z H&M z kolekcji podajże 2013 stworzoną przez Beyonce,
bardzo ją lubię, ale jest trochę za odważna dla mnie :)
Bransoletki za 17 zł i kolczyki za 15 zł z Camaieu.
Moja ukochana torebka Valentino, od kilku lat obecna na każdym Sylwestrze! 


Przepraszam za jakość zdjęć, miałam już nie dodawać tego posta, bo sama jestem przerażona. Niestety, dzisiaj u mnie pochmurny, ale śnieżny dzień. Do tego tyle błyskotek. aparat zwariował :(
Mam nadzieje, że dopatrzycie się czegokolwiek na tych zdjęciach.

A Wy w czym przywitacie Nowy Rok? ;)
Mała czarna?

27 komentarzy:

  1. Ej no piękne masz te sukienki, muszę sobie sama jakąś sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bransoletka! :) Druga i trzecia propozycja bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. złote sukienki królują co Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna biżuteria i urocze te sukienki :)

    Dziękuję za obserwację, również obserwuję ! :)
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie z tych sukienek są piękne :) ale ja chyba w tym roku pójdę w spódnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne sukienki! Masz teraz niezły dylemat ;-) Ja powitam Nowy Rok w piżamie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój wymarzony strój na tegoroczną noc sylwestrową to także złota sukienka...i to najlepiej cekinowa, ale tak jak w Twoim przypadku skończyło się na malej czarnej, coś czuję że będzie nas wiele w tą wyjątkową noc w tej kolorystyce :)
    U mnie na blogu także post z przeglądem sylwestrowych sukienek ,Poklikasz? Będę bardzo wdzięczna i postaram się w jakiś sposób odwdzięczyć http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne sukieneczki:),a ta złota jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne sukienki, ja pewnie sylwestra spędzę w dresie :D 2015 będzie bardzo ciekawym rokiem dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku Sylwestra spędzam na domówce, ale jeśli bal to stawiam zwykle na małą czarną ;-). Sukienka z Orsay przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym zobaczyć jak te sukienki leżą na ciele, bo wtedy mają +100 do uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się cekinowe sukienki, ale nigdy nie miałam odwagi kupić takowej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdobienia na tej 2 sukience są GENIALNE <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta od Beyonce jest boska! Bardzo podoba mi się też ta ze sklepu Orsay, śliczna.
    Ja na szczęście nie mam podobnych dylematów - nie wybieram się na większe wyjście, więc i dobór stroju w tym dniu nie jest dla mnie wyzwaniem ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są przeurocze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mała czarna? Nie, mała zielona! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. złota wyglada bosko- udanego Sylwestra życzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam sukienki w kolorze złotka :) Na sylwestra dla mnie wymarzona kreacja

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę tutaj sukienki, które mi się podobają. :-)

    Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te sukienki, mnie się marzy złota cekinowa, ale znowu w tym roku nie kupiłam:/ No cóż pozostaje mała czarna i jakieś ciekawe dodatki:)
    Szampańsiej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno jeśli interesują was eleganckie i dobrze uszyte sukienki w korzystnej cenie, warto będzie odwiedzić ten sklep https://tono.sklep.pl/pol_m_ODZIEZ-DAMSKA_Swetry-damskie-174.html. Moim zdaniem mają bardzo obszerną ofertę ubrać w korzystnych cenach oraz wysokiej jakości więc każda z was dziewczyny bez problemu znajdzie u nich coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń