Spersonalizowana pelerynka (koc) od Burberry


Gdy oglądałam jakiś czas temu pokaz mody od Burberry na jesień  / zimę 2014 w życiu nie przypuszczałam, że peleryna z inicjałami właściciela będzie cieszyła się taką wielką popularnością wśród kobiet!


Aktualnie posiada już ją Sarah Jessica Parker, Olivia Palermo czy Cara Delevigne. 


Koc / pelerynka z własnym monogramem kosztuje około 1,500 $ i jest w całości wykonana z wełny oraz kaszmiru. Niestety, przed świętami nie ma opcji jej zamówić. Może po Nowym Roku będzie łatwiej - pewnie pelerynkę dopadła gorączka świąteczna. ;)
(Kto by nie chciał takiego prezentu pod choinką?!)

Osobiście jestem zachwycona tym kocem, jest pięknie wykonany, szczególnie na końcach, a pomysł z inicjałami uważam za genialny. W sklepie Burberry można również, zamówić, na przykład, szale i apaszki z napisem, jednak koc - to jest coś!

Mieć koc ze swoimi inicjałami. Szczyt luksusu :)





10 komentarzy:

  1. Niezbyt mi się podoba taka peleryna, nie w moim stylu ale każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie rozumiem fenomenu tego kocyka, choć rozumiem, że dla osób pasjonujących się moda może być to must have na zimę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie rozumiem tego fenomenu - to raczej taki pęd i chęć pokazania się przed innymi - na zasadzie ona ma to i ja bedę mieć

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama peleryna jest ok, ale inicjały są mało potrzebne, ale jak kto woli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jest to,że naa jednej osobie to wygląda jak zwykły koc, zaraz na innej jak stylowa peleryna, trzeba umieć nosić ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pelerynkę bym chciała, ale inicjały jakoś niekoniecznie wyszyte:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie jest to w moim stylu, nie przemawia do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę przypomina koc mojej babci ;)

    OdpowiedzUsuń