Jesienny internetowy spacer po butikach


Jeżeli macie dzisiaj tak leniwy dzień jak ja, to zapraszam Was na internetowy spacer po moich ulubionych ekskluzywnych sklepach! ;) 

Czasami cieszę, się że w Polsce, szczególnie na Śląsku, nie ma swojego butiku Christian Louboutin czy Dior, albo nie daj Boże - Chanel czy Jimmy Choo. Oglądanie na żywo tyle wspaniałości nie poprawiłoby mi humor ..

Ale obserwowanie przez internet ulubionych nazwisk, dostarcza już odrobinę przyjemności! Łatwiej można się pogodzić z niedostępnością danych rzeczy (tu mam też na myśli niedostępność finansową :)) i poszukiwaniem podobnych fasonów w sieciówkach. 
Przecież, żadna z tych rzeczy nie jest znowu, aż tak wyjątkowa, aby podobnej nie znaleźć w Orsay-u czy Zarze. Wystarczy tylko dobrze zapoznać się z trendami jesienno-zimowymi 2014/2015 z najwyższej półki.

Mój ulubiony dom mody to bez warunkowo - Alexander McQueen . Czasami mam wrażenie, że te rzeczy powstają na moje zamówienie ;) Każda jedna propozycja trafia do mojego serca! Są to proste, klasyczne zestawy, idealne dla stylowej kobiety ;) 




http://www.alexandermcqueen.com

O szpilkach Christiana  Louboutina nie będę się rozpisywać, która z nas o nich nie marzy? Są cudowne, szczególnie te klasyczne Pigalle lub So Kate..

Zwróćcie uwagę na szpilki z dłoniami, są dosyć śmieszne, ale prezentują się całkiem ciekawie! :)


Na koniec zajrzałam do Michaela Korsa. Bardzo lubię jego projekty, są takie normalne, przystępne dla każdej kobiety - ale nie finansowo, tylko wizualnie. Są to proste, klasyczne rzeczy, w których każda z nas będzie prezentować się rewelacyjnie :)
Same musicie przyznać, że wpadają w oko!
http://www.michaelkors.com

http://www.michaelkors.com


A jaki dom mody Wy lubicie podglądać? ;) 



29 komentarzy:

  1. ładnie tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chętnie przygarnęła bym dosłownie wszystkie te rzeczy :) A jeśli miałabym zdecydować się na jedną to byłby to płaszczyk od Alexandra, pierwszy w drugim rzędzie. Choć musiałabym się bardzo mocno zastanowić czy może jednak nie wybrać tej białej kurteczki :D Przez jakiś czas mieszkałam w Kanadzie, w Toronto, więc nie raz zdarzało mi się przechodzić obok takich butików. Oj, bolało, bolało... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta różowa sukienka z falbankami od Mcqeena to po prostu marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne rzeczy ale nie na mój potrfel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beżowa sukienka od McQeena jest niesamowicie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 sukienka od MK <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ta jesienna moda jest cudowna, szczególnie sukienki

    OdpowiedzUsuń
  8. Alexander McQueen rządzi! Jest genialny! Choć szpileczkami z czerwoną podeszwą też bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. od McQeena mogłabym mieć wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Michael jak najbardziej na tak, Alexander nie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Te płaszczyki, te sukienki i te buty! Jeju, jak ja bym chciała te rzeczy mieć na własność :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycił mnie czarny płaszczyk ;D, musze sobie w tym roku kupić nowy :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcze od McQueena są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne zestawienie, nie moge oderwac wzroku od szpilek ;)
    Obserwujemy?
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. haha, właśnie robię to samo. tyle, że przeglądam sklepy obuwnicze:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Alexander McQueen zachwyca każdym projektem ! Te ostanie szpilki jakoś szczególnie przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szpilki z dłoniami - chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. McQueen ma genialne rzeczy - nie dziwię się dlaczego jest to Twój ulubiony dom mody.

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne ciuszki <3
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam przeglądać inspiracje i nowe kolekcje na dana pore roku , ale niestety finansowo tez nie moge sobie na nie pozwolic, mimo wszystko widze ze mamy podobny gust :)
    >> mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne kreacje. Kocham takie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tam nie lubię żadnego domu mody - cena nieadekwatna do produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki czarny płaszcz od Alexandra Mcqueen'a przydałby się w mojej szafie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne ciuchy! a czarny płaszczyk przykuwa moją uwagę najbardziej

    OdpowiedzUsuń