Dziewczyny, to nie koniec!!! ;)

Witajcie Dziewczyny, 

            Wiem, że potwornie długo nie pisałam, ale uwierzcie mi, to nie z lenistwa czy braku pomysłu na notatki. Nie pisałam, bo uczciwie nie miałam czasu i nadal go nie mam. Od pół roku mój blog znacznie się pogorszył, doskonale o tym wiem i przepraszam.

            Wszystko to jest związane w głównej mierze z pracą, o której Wam kiedyś wspominałam. Niestety, grafiki są tak układane (godziny pracy), że czasami mam wrażenie, że w domu jestem gościem, a gdy już w końcu mam te dwa dni wolne, to zazwyczaj muszę nadrabiać wszystkie zaległe sprawy związane z codziennym życiem (czytaj prasowanie sprzątanie itp;)).


         
          Okres wakacji był tym gorszy dla mnie, że mój grafik pękał już w szwach - wszyscy powyjeżdżali na urlopy, a ja musiałam pracować za dwóch. :) Przez ten brak czasu nie zaglądałam na pocztę i jak się okazało, straciłam szanse na napisanie artykułu/reportażu do czasopisma - wiecie jaki to był dla mnie potworny ból? Tyle starań, wreszcie ktoś  docenił, a ja tą szanse zaprzepaściłam :(

        Są to moje ostatnie dwa tygodnie w tej pracy, od września zaczynam poszukiwania kolejnej, mam nadzieje, że tym razem, tej na kilka lat ;)

        O blogu ani na chwile nie zapomniałam, chciałam rozpocząć wielki comeback od września z masą nowych pomysłów, ale czytając Wasze smutne i pełne pretensji maile, doszłam do wniosku, że fair będzie jak napiszę co się dzieje.

Blog nadal istnieje.
I będzie istniał. 
Dajcie mi jeszcze dwa tygodnie ;) 

Całuję, 
Lina 

P.S. Czujecie już zbliżającą się jesień? ;)

Poniżej garść zdjęć Christian Dior Autumn/Winter 2014-15 Couture. Biel oraz motywy pnących się kwiatów - będą rządzić. Jestem na TAK! :) 
źródło: http://www.vogue.co.uk/fashion/autumn-winter-2014/couture/christian-dior/close-up-photos/gallery/

9 komentarzy:

  1. Czasem tak bywa niestety:/ o jesieni staram się jeszcze nie myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już czuję jesień w powietrzu i bardzo się z tego cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką jesień?! No co Wy?! ;-)

    Czekamy na Ciebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że nie opuściłaś nas na stałe! Z niecierpliwością czekam na nowe posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nadal mam nadzieje, że lato zbyt szybko nas nie opuści, kocham ciepłe dni i mogłabym non stop cieszyć się słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na jesień jeszcze nie czekam, w końcu mamy aż 1 miesiąc lata do końca :) Wypatruję jednak Twojego powrotu ;)!

    OdpowiedzUsuń