Stylowe kobiety - Emily Thorne

Cześć Dziewczyny,

Przepraszam za ponad miesięczną nieobecność. Wiem, że wiele z Was czekało na nowy post, pewnie większość zwątpiła czy jeszcze się tu pojawię. Nigdy nawet nie bierzcie tego pod uwagę! Z blogowania nie zrezygnuję, czasami po prostu potrzebuję dłuższej przerwy, bo pisanie "na chama" kompletnie mi nie wychodzi. Potrzebuje natchnienia, chwili przerwy, aby zrodziły się nowe pomysły na posty ;)
 Tak więc przepraszam i witam Was w tym miesiącu ;) 

źródło


Nie wiem, jak u Was, ale u mnie wraz ze wzrostem pracy i obowiązków proporcjonalnie rośnie moje lenistwo. Wieczorami, gdy wracam zmęczona z pracy chętnie siadam przed laptopem i wówczas pochłania mnie bez końca Hamptons. Tym bardziej, że bohaterka serialu - Revenge (Zemsta) - ma niesamowite wyczucie stylu! 

Emily Thorne, główna bohaterka serialu "Revenge", jest nie tylko piękną dwudziestoparoletnią kobietą, która za wszelką cenę chce pomścić śmierć swojego ojca i dokonać zemsty. Dla mnie, jest ona ogromną inspiracją, ma nienaganny, bardzo "estetyczny" styl -  jej stylizacje są proste,  dodatki - minimalistyczne, uwielbia klasyczne fasony i wystrzega się wzorzystych materiałów. 

Charakterystyka garderoby Emily Thorne:
- najczęściej decyduje się na rzeczy w jasnych kolorach, wyjątkiem są bardzo seksowne czerwone sukienki ;)

- w chłodniejsze dni wybiera żakiet, który w sportowych stylizacjach dodaje delikatnej elegancji

- szafa pełna sukienek, a przecież, zakładanie ich to chyba najprostsze co może spotkać kobietę - gotowa stylizacja - należy tylko dobrać buciki i torebkę!

- Emily jest zdecydowanie fanką torebek - kopertówek, które same przyznajcie - prezentują się rewelacyjnie

- jak przystało na najwyższą klasę elegancji Emily w swojej szkatułce ma samą biżuterię złotą, jednak do zakładania biżuterii podchodzi ostrożnie, nigdy nie ma jej za dużo, błyskotki delikatnie ją ozdabiają ;)




Emily w serialu pojawiła się dwukrotnie w sukni ślubnej, również wówczas mnie nie zawiodła. Obydwie jej ślubne stylizacje są po prostu przepiękne! <3 



Tak więc w wolnych chwilach zapraszam Was do Hamptons, pełnego intryg i stylowych kobiet! ;) 

Całuję,
Lina

15 komentarzy:

  1. Nie oglądam tego, ale patrząc na zdjęcia - podoba mi się taki styl ubierania się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam parę odcinków tego serialu. Podoba mi się jej styl ubierania :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to napisałaś, że muszę to obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jej styl, też jestem wielką fanką sukienek, a jej są wyjątkowo kobiece i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma gorsze dni i napięty grafik. Najważniejsze, że wróciłaś.
    Piękne suknie ślubne, pierwsza chyba bardziej jest w moim guście, cudny welon. .

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga suknia slubna przepiękna! Bohaterka ma rzeczywiście dobre wyczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten serial! A Emily to piekna kobieta z klasą. Istny wzór do naśladowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło, że wróciłaś :) Nie znam serialu, ale dziewczyna faktycznie świetnie się ubiera.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie sie podobają czerwone akcenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie jesteś!
    Kilka razy wchodziłam na Twojego bloga i nic, i nic... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokażesz kiedyś, jakie suknie ślubne Ci się podobają? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te suknie ślubne! Podoba mi się też stylizacja z długim wisiorkiem - prosta, a niebanalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. w końcu,długo czekałam na posta! a bohaterka faktycznie bardzo stylowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, przepraszam, że tak długo zwlekałam z nowym postem ;)

      Usuń