Listonoszka Kazar

Cześć Dziewczyny,

Od pewnego czasu listonoszki firmy Kazar robią furorę wśród kobiet. Są wygodne, porządnie wykonane, sportowe, ale dzięki elementom złota również ładne i delikatnie eleganckie.

 Idealnie pasują na codzienne wyjścia.. Jak mogłam się nie skusić? ;)



Torebkę kupił mi wczoraj mój TŻ. Zrobił mi ogromną niespodziankę i sprawił jeszcze większą radość. Pomimo iż na naszych ulicach królują modele czarne, ja skusiłam się na beżowo-brązowy, latem nie  lubię nosić ciemnych dodatków.

Fenomenem listonoszek Kazar jest to, że jest dobrem luksusowym za przyjemną cenę. Jakość torebki jest wręcz PORAŻAJĄCA. Uwierzcie mi, jest perfekcyjnie wykonana w każdym detalu - szczególnie w środku. Jest to listonoszka, która ma szanse nam posłużyć dobrych kilka lat (albo do czasu, aż nie wyjdzie z mody hihi).
 Panie w sklepie są wyjątkowo miłe - aby wręczyć nam zakupioną torebkę ekspedientka wyszła  za lady i wręczyła nam ją do rąk. Oprócz tego torebka była zapakowana w woreczek przeciw kurzowy. 


Jestem bardzo, ale to bardzo, bardzo zadowolona z prezentu. Jest piękna i co najważniejsze -nasza Polska! <3 
 Właśnie szykują się do pracy z moją nową torebką, 

Całuję, 
Lina

P.S. Dziewczyny, następna notka przyrzekam pojawi się szybciej i będzie już tylko o tym o czym szczerze kocham pisać - czyli o stylu i klasie. Co powiecie na post o najważniejszych dodatkach w stylu Chanel? 
Które oczywiście, każda Stylowa Kobieta musi znać hihi! ;)

17 komentarzy:

  1. bardzo ładna torebka ;) fajne kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się choć nie do końca jest w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna, chetnie bym taka przygarnela ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym :) Czekam na kolejny post :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebka :)
    Zapraszam do obserwowania : zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. :) Miłego noszenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa,
    ale chyb a w 100% do mnie nie przemawia..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna, przyjemna dla oka :)
    TŻ się spisał, nie ma co!
    Czekam na post o dodatkach od Chanel :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest <3 na pewno posłuży Ci długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda. I solidnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna. I można wykorzystać ją do wielu stylizacji, praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest idealna ;)
    nie mogę się doczekać aż ją zobaczę :D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się, nie moje kolory. Ale najważniejsze, że podoba się Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie co możesz powiedzieć o tej torebce po pół roku użytkowania? czy nadal wygląda tak dobrze? mam chęć właśnie na listonoszkę Kazara, ale w necie same negatywne opinie o jakości produktów tej marki... proszę o odpowiedź, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest nadal w świetnym stanie a dziennie ją praktycznie noszę :)

    OdpowiedzUsuń