W szkatułce stylowej kobiety..

Cześć Dziewczyny,

              Nie nadaremno się mówi, że diabeł tkwi w szczegółach. Naszym odpowiednikiem "szczegółu" jest biżuteria. Monroe, śpiewała, że diamenty to nasi najlepsi przyjaciele. Jednak zakładanie na siebie dużej ilości, niezbyt wyselekcjonowanej biżuterii, może być naszym wrogie bo wówczas popełnimy modowy faux pas. Żadna z nas tego nie chce, więc ku przestrodze, dziś o błyskotkach - tych niezbędnych w codziennym życiu i tych zbędnych, ale robiących duże wrażenie na zewnątrz ;)




     Czasami, by zmienić swój styl i wygląd, wystarczy tylko odpowiedni dodatek. Przykład? Piękne kolczyki, imponujący wisiorek czy potężny zegarek. Jest tylko jedna zasada ( i tylko nieliczni mogą ją łamać - eksperci w zakresie stylu) - nie wolno przesadzać - sęk w tym, aby nie założyć w jednym momencie całej zawartości swojej szkatułki. Gdy ubieramy duże bogate kolczyki - z łańcuszka - rezygnujemy. Proste? ;)


Nasza szkatułka powinna zawierać: 

1) klasyczne kolczyki - chodzi tu o wszystkie modele kolczyków co od 50 lat są nieprzerwanie modne: perły, kółka, małe cyrkonie i delikatne kolczyki przy uchu.


2) Bransoletki - charmsy podbiły rynek i bardzo dobrze, są świetnym rozwiązaniem, a każdy mały element może nam symbolizować osobę lub ważne wydarzenie w naszym życiu, komponowanie swojej własnej spersonalizowanej bransoletki uważam za świetne rozwiązanie! 
Oprócz tego bransoletki a'la Cartier czy Tiffany są genialnym rozwiązaniem do każdej stylizacji! ;)


3) Zegarki typu boyfriend bądź te małe z klasyczną tarczą - wybór musi być indywidualny, uzależniony od naszego gustu i stylu. Jeżeli lubimy duże masywne zegarki za wzór może nam tu posłużyć genialny Michael Kors, jeżeli jesteśmy tradycjonalistkami i kochamy zegarki na małym czarnym skórzanym pasku - polecam przyjrzeć się propozycjom Cartiera - zegarek musi być ponadczasowy - a nie tandetny!


4) Pierścionki - najpiękniejszymi pierścionkami jaki może mieć kobieta to obrączka i pierścionek zaręczynowy. Ostentacyjne, duże pierścionki prawie zawsze wyglądają tandetnie. Jednak jeśli już masz ochotę na nowe świecidełko na palcu, to nie kolekcjonuj ich 5 na jednej ręce!;) 
Warto zainwestować w pierścionki z kamienieniami szlachetnymi i półszlachetnymi, które mają swoje moce;)


5) Naszyjniki - ja jestem zwolenniczką tych delikatnych na długim łańcuszku. Na co dzień uwielbiam swoją replikę Tiffaniego (zgrabnie to ujęłam?;)).
 Strojne wisiorki potrafią nudną stylizację przemienić w wyjątkową i oryginalną.
 Nigdy, ale to przenigdy nie możemy zakładać dużych kolczyków do dużych naszyjników! To zdecydowanie nie wygląda dobrze!


Gdy się pisze porady o modzie i stylu, na usta pchają się non stop słowa: klasyczne, stylowe i ponadczasowe, a w dodatku na każdym kroku musiałabym dodawać niezawodny zwrot :"..że to powinno się znaleźć w szafie każdej kobiety".

 Uwierzcie mi, ta lista wyżej nie została stworzona przeze mnie, wiele lat upłynęło nim się te dodatki wpisały się do grona niezastąpionych i przez wiele jeszcze lat będą na niej widnieć;) 

Całuję, 

Lina 

Zdjęcia zamieszone w poście pochodzą ze strony : www.pinterest.com

34 komentarze:

  1. Uwielbiam Twojego bloga :) Super wpis :) Ja często nosiłam przeróżną bizuterię, jakis czas temu doszlam do wniosku, ze wole mniej , a lepiej i teraz kupuję tylko klasyczne minimalistyczne złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak tak z innej beczki - rozumiem, że ma Pani prawa autorskie do zdjęć wykorzystywanych na blogu? Jeśli nie, warto podawać źródła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za uwagę, faktycznie powinnam podawać źródła.

      Usuń
  3. pięknie, Twój blog jest taki estetyczny i schludny i do tego taka fajna tematyka :)
    ja zapraszam do siebie na pierwszy kosmetykowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam małego fioła na punkcie pierścionków, resztę noszę w przyzwoitych ilościach :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuterii mam całą szufladę, ale nie noszę dużo - w przypadku takich dodatków rzeczywiście mniej znaczy więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te kolczyki z różowymi kryształkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dziwne, wiem, ale nie mam dziurek w uszach :) także kolczyków nie noszę, ale za to pierścionków mam mnóstwo i uwielbiam, jak i naszyjniki, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne propozycje biżuterii i dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy naszyjnik jest po prostu cudowny <3 Od zawsze o takim marzę, ale jak dotąd nigdzie nie udało mi się go znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam taką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak... diamenty to nasi najlepsi przyjaciele :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatne rady :) Zastanawiam się nad kupnem zegarka. Co sądzisz o takich zegarkach: http://img02.tablica.pl/images_tablicapl/74608473_1_644x461_zegarek-zloty-geneva-jelly-watch-14-kolorow-pruszcz-gdanski.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żeby Tobie się podobał! Teraz jest moda na zegarki żelowe, są fajne, ale znasz mnie - lubię klasyczne rzeczy :) Aczkolwiek ten może ożywić nie jedną stylizację!

      Usuń
    2. Dzięki :) Ja na razie poszukuję swojego stylu, dlatego lubię poznawać opinie innych i konfrontować je z moimi :)

      Usuń
  13. mam ten zegarek Korsa co Panie na górnym lewym zdjęciu :D
    tylko moja wersja to srebro + różowe złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki ze zdjeć są wyjątkowo piękne, szczególnie te pierwsze lezki i perełki :)
    Ja bardzo lubię nosić pierścionki i to dużo. Uważam, że do skromnego stroju można z biżuterią nieco zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biżuterią, którą najchętniej noszę, są pierścionki. Właśnie te neduże, ale za to wartościowe, bo najbardziej mi się jednak podobają z brylancikami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatny post! Do większości z tych rad się stosuję, ale to raczej przez to, że nie lubię dużej ilości biżuterii, gdy to wszystko wisi na mnie i dynda i plącze się gdzieś przy rękach...
    Ale zapragnęłam zegarka w stylu "boyfriend" :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam bardzo dużo bizuterii, ale raczej nie nosze tej "drogiej", boję się, ze ktoś mnie okradnie, bo często podróżuję komunikacją miejską :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj mam taką znajomą, która nie patrzy co i jak, byle było więcej tych świecideł :-D Z każdym podpunktem się zgadzam, ale zachęcam również do noszenia w rozsądnej ilości, bo choinki są fajne wyłącznie w czasie świąt :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zegarek Michael Kors w wersji srebrnej dla mnie ideał, przepiękny:) Bransoletki złote też śliczne, aż zapragnęłam sobie coś kupić:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sama lubię klasyczną biżuterię, jeśli chodzi o elegancką biżuterię z kamieniami szlachetnymi to lubię nosić komplety- kolczyki zawieszkę na łańcuszku i pierścionek. Sama nie lubię dużych pierścieni, na moich szczupłych dłoniach raczej wyglądają komicznie, ale u niektórych osób szalenie mi się podobają. I jeśli chodzi o przesadę, z tym też moim zdaniem jest różnie, niektórzy wyglądają świetnie nawet obwieszeni biżu:P a u niektórych nawet same kolczyki wyglądają tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna jest ta bransoletka z serduszkiem z pierwszego zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się zawsze podobały wisiorki jak z drugiego i trzeciego zdjęcia po prawej :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post i zgadzam się, żeby nie nakładać za dużo wszystkiego na raz, bo to wcale nie wygląda dobrze :) nigdy nie lubiłam zegarków, od niedawna to się zmieniło:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatni naszyjnik jest rewelacyjny! Świetny blog. Każda z nas powinna być stylową kobietą!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie wszystko się zgadza ;) mam stylowe dodatki ;)
    To dzięki mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie wszystko się zgadza ;) mam stylowe dodatki ;)
    To dzięki mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zestawienie, pozdrawiam J :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie ciężkie było pozbycie się starej biżuterii i wymiana na nową, bo ja to jestem sentymentalna :)

    OdpowiedzUsuń