Jak się ubierać podczas ciąży?

Cześć Dziewczyny,

Możliwość bycia w ciąży, to chyba największy wyróżnienie i dar dla kobiety! Nie jeden mężczyzna w głębi serca zazdrości nam tego wyjątkowego stanu. Sama świadomość, że ma się w sobie życie, które jest całkowicie zależne od nas-jest przeogromną odpowiedzialność, ale przede wszystkim - szczęściem. 

Victoria Beckham (źródło)
Aktualnie w ciąży mamy kilka gorących nazwisk: Drew Barrymore, Olivie Wild czy Ciara. To one zainspirowały mnie do tego, aby poszukać najlepszych stylizacji celebrytek z brzuszkiem. Jak się okazuje, każda z nich podczas tych 9 miesięcy przyjęła podobna taktykę ubierania się, spójrzcie jaką!



Ciąża to nie choroba, ale niestety wiele kobiet tak ją traktuje - a to błąd! Ten uroczy brzuszek w kształcie kulki może być równie seksi i zmysłowy co płaski z wcięciem w tali. Cieszmy się tym wyglądem, który będzie nam towarzyszył przez kilka następnych miesięcy.

Zasada dobrego wyglądu podczas ciąży jest prosta: ma być wygodnie i komfortowo - czyli nic nie powinno nas uwierać i ściskać w okolicy brzucha, ale i stylowo.
 Dzisiaj przedstawię Wam moje ulubione ciążowe brzuszki - od kobiet, które w tym błogim stanie zachwycają lub zachwycały. A jak się okazuje, wszystkie przyjęły taka sama taktykę tworzenia stylizacji ;)

pierwsze miesiące to miesiące zakrywania brzuszka pod luźnymi bluzkami (Olivia Wild) czy pod chustami (Beyonce) dzięki czemu wyglądają smuklej, a osoby z zewnątrz nawet nie są w stanie się zorientować, co skrywają ;)

gdy brzuszek celebrytek zamieni się w piękna "kulkę" dopiero wtedy zaczynają podkreślać swoje nowe atuty - spójrz na zdjęcia Jessici Alby, która dumnie prezentowała swój błogi stan

garderoba ciężarnej kobiety musi zawierać:

 - spodnie typu rurki, legginsy (spójrz na Victorie Beckham, Olivie Wild i Beyonce)
 - wygodne buty na zakupy oraz parę zaufanych szpilek,
- luźne góry, które optycznie wysmuklają czyli zapinane swetry, żakiety i  różnego rodzaju "narzutki",  każda z wyżej wymienionych celebrytek, zawsze zakładała cos luźnego na ramię ;)
Olivia Wild i Jessica Alba(źródło)
Beyonce, nawet podczas ciąży zachwycała - byłą bardzo kobieca i bardzo sexi!
 Jej stylizacje wraz z każdym miesiącem się zmieniały - na początku ukrywała brzuszek, by potem mocno go podkreślać!
(źródło)
(źródło)
A Wy Dziewczyny posiadacie doświadczenie w tym zakresie? 
Która z wyżej wymienionych Pań najbardziej zachwycała  swoim "baby-boom"?

Całuję,
Lina

15 komentarzy:

  1. świetnie to napisałaś ;) Masz 100% racji, w tym stanie jesteśmy jeszcze piękniejsze i nie ma sensu ubierać się w jakieś namioty.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mogę się doczekać tego pięknego stanu, jednak wiadomo w naszych czasach trzeba trochę pokierować się rozsądkiem i jeszcze poczekam :) jednak takie posty są wielką inspiracją! ogólnie każda kobieta, która dba o siebie w ciąży i po ciąży i przed ciążą są inspiracją :) dla mnie wielki plus dla alby oraz olivii wilde ;) zapraszam na rozdanie do mnie, do zdobycia kawior na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Ciarę, zachwyca mnie nie tylko jak jest w ciąży :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda wyglądała przePięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najbardziej stylową ciężarną była Kate Middleton - właściwie dopiero oglądając jej ciążowe stylizacje zachwyciłam się jej urodą i stylem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, ale z tymi szpilkami nie można przesadzać. Co za dużo to niezdrowo - Victoria Beckham jest tego żywym przykładem :)
    Miłych Walentynek.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się wyłamie, bo byłam i uważam, że najważniejsze, to żeby było wygodnie... Nie ma nic gorszego niż stylowy i wyględny ciuch pod którym człowiek się poci jak prosiak i który z każdej strony obciska... Wiele ciężarnych ma wrażliwą skórę, zwłaszcza na brzuchu - niemiłosiernie swędzi i taki obciskający ciuch serio może wkurzyć.
    Nie znaczy to, żeby zakładać na siebie wór pokutny, ale jednak przed wyglądanie warto postawić samopoczucie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoj blog C: Co prawda akurat ten temat mnie nie dotyczy, ale potrafisz interesujaco napisac chyba o wszystkim. Pozdrawiam C:

    OdpowiedzUsuń
  9. No dla mnie powyższe stroje są naprawdę ładne, kobiety wyglądają w nich ślicznie, ale ze szpilek bym zrezygnowała na ich miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają. Mam wrażenie, tak jak mówisz, że wszystkie moje koleżanki ubierają się w luźne, wręcz za duże ciuchy... do bycia seksowna niestety bardzo im daleko, a szkoda ;)
    Pozdrawiam i obserwuję
    Megi (megisplace.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, że w ciąży można wyglądać pięknie i stylowo :-) Wystarczy chcieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post i super przykłady :) Ja akurat wiem coś na ten temat bo aktualnie jestem właśnie taką brzuchatką :) Z ubrań ciążowych kupiłam tylko specjalne legginsy, reszta ciuchów pochodzi z mojej szafy Na zimę niezastąpione są też buty typu Emu. Co prawda ja nie eksponowałam specjalnie ciążowych kształtów, bo pora roku nie ta, ale baardzo podobają mi się kobiety z brzuszkiem w letnich zwiewnych sukienkach, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje powyżej są świetne:)
    Ja za każdym(a były ich dwa) razem stawiałam na wygodę. Tuniki, legginsy i lniane spodnie, zimą wełniane sukienki. Podziwiam natomiast kobiety które były w stanie założyć szpilki, moje stopy raczej preferowały płaskie obuwie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na stroje ciążowe, to Jessica Alba świetnie dobrała stylizację :]

    OdpowiedzUsuń