Czas przeszły i czas przyszły ;)

Część Dziewczyny,

Na większości blogach zawitały posty związane z zakończeniem roku 2013 oraz postanowieniami na rok 2014. 

Czas, abym i ja coś Wam naskrobała! ;) 



Jaki był rok 2013? 

           Dla mnie – pełen kontrastów. W tym 365 -dniowym okresie spotkały mnie niesamowite rzeczy -  mój TŻ stwierdził, że nadaję na żonę więc podarował mi pierścionek, odwiedziłam cudowne miejsca  - Rzym aż dwa razy! Udało mi się parę,  wiecznie na później odkładanych spraw, załatwić. Największym sukcesem było jednak to, że zaczęłam się ruszać i  ćwiczyć z Ewą oraz Mel B. Wcześniej, było to dla mnie nie do pomyślenia, aby wygospodarować godzinę czasu dziennie na ruch – teraz jest to oczywiste i zawsze go znajduję- wręcz potrzebuję.

           Nie zawsze było kolorowo. W tym roku wszelkie wirusy sobie mnie upodobały. Nie wszystko toczyło się tak, jak to sobie wymarzyłam. Baa bywało nawet gorzej niż sądziłam.
          W 2013 roku zdecydowanie byłam nieznośna, zmierzła i wiecznie niezadowolona. Zdarzało się, że smutna i zdołowana.


1. Koncert Beyonce - nadal nie moge uwierzyć, że widziałam ją na żywo! <3 2. Witaj, jestem Lina. 3.A to mój kot - Filipinka. 4. Prezent od TŻ, gdy zdał egzamin na pilota (brawa dla Ciebie!) 5. Nasza cudowna Warszawa 6. I ukochane Zakopane 7. Pierwszy raz w tamtym roku jadłam sushi - pycha! 8. Jedno ze spełnionych marzeń ;)

        Blogowanie w roku 2013 było przyjemne, cały czas udaje mi się to zachować w słodkiej tajemnicy..chociaż jedna z bliższych osób się dowiedziała – wypadek przy pracy ;) Pomimo iż, staram się z siebie dawać 100% wiem, że stać mnie na więcej. Muszę popracować nad wyglądem szablonu – nie jest taki, jaki go sobie w głowie wyobraziłam.
             Posty w ostatniej połowie roku pojawiały się rzadziej, pora się zmobilizować i pisać częściej!  Największym problemem przyjemności posiadania swojego miejsca w sieci jest - czas. Blog to ooogromny pożeracz czasu. Pomysły na sensowne posty, niestety, nie sypią mi się z rękawa. Czasami doskwierał mi brak weny, a czasami po prostu byłam tak zmęczona całym dniem, że nie mam już siły tu zaglądać. 

Jaki będzie rok 2014?

          Szczerze? Nie wiem. Mam wrażenie, że najważniejsze sprawy pozałatwiałam w roku 2013. Nie stawiam sobie żadnych postanowień, przymusów ani warunków.  Ten rok będzie moim rokiem. W tym roku zajmę się sobą , swoim charakterem i słabościami.  Będę pracować nad sobą, dla siebie. Zdecydowanie w poprzednim roku za rzadko mówiłam:  „Nie”. Gdzieś samą siebie zatraciłam w tym codziennym szumie. Czas się odnaleźć. Brakowało mi często odwagi, aby się sprzeciwiać. Często czułam się skrępowana, nieśmiała i bezbronna. W tym roku będzie po mojemu. W tym roku będzie szalenie ciekawie!

          Nie mam konkretnych postanowień na rok 2014, ale chciałabym po prostu częściej się uśmiechać i więcej się bawić, życie jest takie krótkie. MUSIMY Z NIEGO BRAĆ 100% KAŻDEGO DNIA! Obiecajcie mi, że to się również stanie Waszym celem na rok 2014 ;) 


Marzeń na ten rok mam pełno, szczególnie turystycznych - Katar to jedno z tych miejsc, gdzie pragnę być! ;)


 Całuję, 

Lina 

23 komentarze:

  1. Dbanie o swoje wnętrze i "zewnętrze" to też jakiś cel :) Marzenia są według mnie największym motorem napędzającym człowieka do działania, ja od zawsze nimi żyję i często uciekam w ich świat. Wszystko jest do zdobycia, trzeba się odważyć. Jednak przychodzą często nasze codzienne problemy, słabości i zapominamy o tym. Uśmiechać się, być dobrym dla innych ludzi, ale przede wszystkim dla siebie - to powinno być dewizą każdego człowieka.
    Fajnie Cię zobaczyć :)
    Blog to w głównej mierze treść, nie szablon, a mi spędza się tutaj czas bardzo przyjemnie :) Szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że u Ciebie pojawiła się taka notka:) Z ciekawością przeczytałam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę ci wszystkiego co najlepsze w tym nowym roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowy Roku, oby się wszystko spełniło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokladnie, zycie jest zbyt krotkie, zeby je marnowac ;) Trzeba wykorzystac kazda chwile :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję - tego pierścionka i podróży!

    Życzę, Ci, żeby 2014 i kolejne lata były jeszcze fajniejsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten rok musi być dobry i ja w to wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najcudowniejszego w 2014 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego naj w Nowym Roku i powodzenia w spełnianiu postanowień! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno ten rok będzie świetny! Życzę tego wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego dobrego w Bowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też twierdzę, że ten rok będzie niesamowity.

    Zapraszam na mój blog,a na nim konkurs i okulary do wygrania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też muszę po prostu żyć dla siebie, choć czasami mam wrażenie, że nie mam na nic czasu a tym bardziej na swoje zachcianki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno będzie lepszy! I nie tylko dlatego, że - wierząc horoskopom - zamiast 13-stką kończy się 14-stką. po prostu damy z siebie wszystko i dotrzymamy noworocznych postanowień. Przynajmniej taką mam nadzieję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, życzę z całego serca, aby Nowy Rok był jeszcze lepszy, niż miniony!
    Masz uroczego kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci Lino, żeby ten rok naprawdę należał do Ciebie! Żeby udało Ci się spełnić kolejne marzenia, no i żebyś ciągle obdarowywała nas tak wspaniałymi wpisami jak dotąd! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój blog jest wspaniały i bardzo lubię go czytać :) Życzę Ci wielu sukcesów w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyjęłaś mi z głowy fragment o 2014 roku!! Pomimo zabierającej 90% mojego czasu uczelni będę się starać myśleć również o sobie i nie mówić "nie", w szczególności w stosunku do przyjaciół. Trzeba się jakoś spiąć. Szczerze mówiąc w poprzednich latach nie przywiązywałam zbytniej uwagi do tego, jaka będę, nad czym będę pracować, na co zwrócę szczególną uwagę w przyszłym roku. Ale tym razem czuję, że ten rok będzie rokiem wspaniałym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje zaręczyn! :) życzę ci wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja mam nadzieję, że ten rok będzie dla mnie lepszy niż poprzedni (który niestety do najłatwiejszych nie należał) :))

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. W końcu nam się pokazałaś śliczna istoto :)))
    Trzymam kciuki za spełnienie wszystkich marzeń i planów, którymi podzieliłaś się zarówno na blogu, jak i te, które trzymasz w głowie i zachowujesz tylko dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Ci , żeby wszystkie marzenia Ci się spełniły w tym nowym roku, świetny mix inspiracji!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń