Jesienna szafa Blair i Sereny

Cześć Dziewczyny, 

         W poszukiwaniu jesiennych inspiracji na stylizacje z użyciem płaszcza, szalika i rękawiczek udałam się do  moich ulubionych postaci serialowych – Sereny Van Der Woodsen i Blair Waldrof

         Serial „Plotkara”, może niekoniecznie jest wart „słuchania” dialogów głównych bohaterów – ich problemy i zdolności do romansowania przekraczają nawet granice seriali brazylijskich – scenarzyści naprawdę postarali się o intrygi . Ale na pewno jest wart „oglądania” – stylizacje, które oferują nam dwie główne bohaterki, czyli Serena i Blair, są genialne. Zachwycają miliony kobiet, a mnie osobiście obie Panie bardzo inspirują. Serial miał powtórzyć sukces „Seksu w wielkim mieście” -  przy tworzeniu kreacji Sereny i Blair pracowali Ci sami styliści, co wcześniej tworzyli Carrie Bradshawer z Sarah Jessicą Parker.

Serena
         Pierwsza z  bohaterek, Serena, to współczesna Marilyn- seksowna, kobieca blondynka, zazwyczaj elegancka, zawsze wygląda perfekcyjnie. Blair, przyjaciółka Sereny, to typowa miłośniczka Audrey, bawi się modą – kompletnie nie boi się mieszać różnych stylów, kolorów, fasonów czy wzorów. Szczególnie chętnie zakłada dodatki z lat 20 i podobnie jak Hepburn, nie gustuje w wyzywających stylizacjach. 

Blair
Jesienny przepis na stylizacje Blair i Sereny, czyli co koniecznie przyda nam się w chłodniejsze dni w szafie:

- para skórzanych rękawiczek to dodatek, w którym zawsze będziemy wyglądać bardzo elegancko,

- długi, najlepiej w żywym kolorze szalik lub apaszka,
- płaszcz na guziki wiązany w pasie, który naszej stylizacji, niezależnie od tego co ubierzemy pod spód, doda elegancji i szyku,

- legginsy bądź grube rajstopy – jesienią Serena i Blair zdecydowanie dżinsy chowają, legginsy do kozaków znaczenie lepiej się prezentują, a nogi wyglądają smuklej,

- nakrycie głowy, Blair uwielbia wszelkie berety i  kapelusze, Serena zdecydowanie woli, podobnie jak ja, nie psuć sobie fryzury, a marznąć.. ;)

- jesienią duże torby są zdecydowanie niezastąpione, oprócz rękawiczek i czapki, warto ze sobą nosić parasol czy zapasowe skarpetki,

Serena

Blair

Która z bohaterek, bardziej odzwierciedla Wasz styl?

Ja zdecydowanie najmocniej utożsamiam się z Sereną, może dla tego, że tak jak i ona jestem wysoką blondynką, uwielbiam czuć się kobieco, a jeśli chodzi o zabawę z modą stawiam na klasykę i ewentualnie ekstrawaganckie dodatki. Z kolei mnie i Blair łączy miłość do Audrey Hepburn i starych filmów…

Całuję
Lina

P.S. Przypominam Wam o mojej zabawie, jeśli chcecie dostać ode mnie pocztówkę z Rzymu, wystarczy na profilu mojego bloga na fb napisać „Chcę dostać pocztówkę”.
Losowanie dwóch osób odbędzie się 15 listopada ;) 







32 komentarze:

  1. Wybierasz się do Rzymu? Super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blair jest moim wzorem:) Uwielbiałam ją zwłaszcza w pierwszym sezonie:) Aż narobiłaś mi ochoty żeby odświeżyć sobie ten serial;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Styl Blair jest cudowny! Chętnie zobaczyłabym u siebie część jej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blair zdecydowanie wygrywa. Podobnie jak Gabrielle przygarnęłabym zawartość jej szafy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielony płaszcz Blair wygląda komicznie, ale sylizacja w białym bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam je obie <3 ale jeśli chodzi o styl to Serena :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten serial i uwielbiam je obie! Jeśli chodzi o charakter to zdecydowanie Blair <3. Ale jeśli o styl to wygrywa Serena, uwieelbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. lepiej być swoją własną indywidualnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Blair zawsze modnie i elegancko jest ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stroje bohaterek tego serialu to zdedecydowanie coś, co lubię w nim nabardziej ;) Hmm chyba bardziej wolę styl Sereny, ale i niejedną kreację Blair chętnie bym założyla :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja lubie twojego bloga!!!! jejku!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam 1 sezon tego serialu i rzeczywiście ciuszki to mają świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Blair jest moim wzorem:) uwielbiam jej cichy, zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe inspiracje. ;d
    Genialne są.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Blair! Oglądnięte mam wszystkie sezony od deski do deski <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, chyba jestem nieco zapóźniona, ale nie obejrzałam jeszcze żadnego odcinka plotkary... Ale po zdjęciach patrząc, bardziej podoba mi się Serena.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem, która jest bliższa mojemu stylowi, ale prawdą jest, że leginsy + botki i noga wygląda smuklej :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetny Blog ... Na pewno będę zaglądała tu często:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze jak wyglądałam Plotkarę to szalenie podobał mi się styl obu Panien ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym serialu podoba mi się tylko jedna rzecz... właśnie ubrania! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięx za komenatarz;>> * * *

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam ani serialu, ani tych kobiet, ale urzekły mnie kreacje Sereny. Nieprzesadzone, eleganckie... Chyba poszperam jeszcze trochę :) nie oglądam TV wcale, a to faktycznie bardzo inspirujące panie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post ! chętna na wzajemną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Serena i Blair to też moje ulubione serialowe postaci :) Kocham ich szafę :)) A utożsamiam się bardziej z Blair :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To raczej nie jest mój styl, ale takie rozkloszowane płaszczyki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń