Stylowe garderoby - biała koszula (4)

Cześć Dziewczyny, 

         Dzisiaj parę słów o jednej z najważniejszy rzeczy w stylowej garderobie, której  nigdy, przenigdy, nie powinno zabraknąć. Szafa eleganckiej Kobiety wcale nie musi być szafą wypchaną, ledwie się domykającą. Powinna być skromna, ale za to jak idealnie wyposażona! 



         Biała bluzka z kołnierzykiem (koszula), szyta na wzór tej męskiej, swoją historię ma bardzo długą. W średniowieczu kobiety zakładały ją pod gorset i była traktowana bardziej jako bielizna. Dziś jest symbolem klasy, elegancji, statusu, prestiżu, a kobiety w niej wyglądają wyjątkowo seksownie!


         W szafie każdej kobiety musi się znaleźć miejsce dla choćby jednej białej koszuli. Nie zależnie od wieku czy wykonywanego zawodu. Możemy ją założyć  na egzaminy, do kościoła, na ważne spotkania (i te mniej ważne), na urodziny i inne okoliczności. Pokazując się w niej na zakupach w galerii handlowej również się nie ośmieszymy.


         Cechy klasycznej i eleganckiej białej koszuli:
  • Jest zawsze dopasowana do naszej aktualnej figury
  • Nigdy nie powinna się marszczyć pod pachą…
  • ..ani tym bardziej w rozchodzić w biuście czy na brzuchu (!!)
  • Pamiętaj, zawsze powinna być w dobrym stanie, nawet jak ubieramy na nią żakiet, to kto wie co się stanie, może zalejemy go kawą i będziemy musiały go ściągnąć? I co wtedy? ;)
  • Stylowa biała bluzka nie jest prześwitująca,
  • Zawsze powinna być biała, nie koloru ivory który z czasem sam się tworzy. Śnieżno biała i kropka.
  • I naprawdę, lepiej mieć jedną porządną, może trochę droższą białą koszulę, niż 5 kompletnie nie nadających się do wyjścia! To jest faux pas!
Blake Lively doskonale nosi białą koszulę!
Na lekcji zakładania białej koszuli Kim Kardashian uważnie słuchała! ;)
   
Jak nosić białą koszulę?
  • "do środka" - pod spódniczki, eleganckie spodnie, dżinsy – stylizacja klasyczna, wyjściowa, biurowa
  • "na zewnątrz" - do dżinsów i niektórych krojów spódniczek – look bardziej sportowy, codzienny, luźny
  • dodatki - idealnie do niej pasują damskie cienkie krawaty, szelki i czarne kapelusze. Gdy założymy na nią kurtkę skórzaną lub żakiet jej efektywność jeszcze bardziej wzrośnie! ;)
Uwielbiam zakładać białą koszulę, czyje się w niej nie tylko stylowo i klasycznie, ale również niezwykle kobieco! Zazwyczaj łączę ją z ciemny dżinsami i czarnymi szpilkami. 
A jaki jest Wasz przepis na białą koszulę ;)
Lina

28 komentarzy:

  1. Biała koszula jest klasyczna i bardzo uniwersalna, ale ja za nią nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie lubię białej koszuli, jakoś w ogóle koszule mnie uciskają ;) ale rzeczywiście wyglądają efektownie

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam koszule/ mam ich całkiem sporo, ale faktycznie;biała jest podstawą i nigdy jej wybór mnie jeszcze nie zawiódł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam chyba ze 2 białe koszule, ale jakoś nie lubię ich nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam białe koszule, pasują każdej kobiecie, i tej z większym biustem i wydatniejszymi kształtami, i tej szczupłej o chłopięcej figurze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wręcz białe koszule.. Są niezwykle uniwerslane, kobiece i ... sexy ..
    (kiedyś nawet też robiłam o nich post'a :)) )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za białymi ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lino, jesteś pewna, że w średniowieczu noszono gorsety? :D
    A panie ze zdjęć w swoich białych koszulach wyglądają przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. każda kobieta musi mieć białą koszulę w swojej szafie :) oczywiście nie wspomnę już małej czarnej - bo to mus! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię nosić białe koszule, bo czuje się wtedy elegancko i kobieco ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oprócz białej mam również czarną, brązową i miętową, jednak nigdy nie przełamałam się, żeby w nich chodzić.. Siedzą w szafie i chyba czekają, aż lepszy właściciel je przechwyci.. Jednak post zainspirował mnie i może faktycznie pora wystawić je na światło dzienne ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się takie spodnie z wysokim stanem. :D Super. ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post! :)

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/ <-- Zapraszam do subskrybowania mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubie białe koszule, mozna z ich uzyciem zrobic neisamowite stylizacje :) i do wszystkiego prawie pasuja.
    Oodpisalam Ci na Twoj komentarz pod nim.

    OdpowiedzUsuń
  15. Białe koszule mają w sobie to COŚ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie od jakiegoś czasu zapomniana, a szkoda, bo z rurkami i szpilkami potrafi stworzyć świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś nie przepadałam za białymi koszulami, kojarzyły mi się z oficjalnymi wystąpieniami i akademiami szkolnymi ;) dzisiaj uważam, że odpowiednio noszona biała koszula, dodaje charakteru i stylu każdej kobiecie :) Jestem fanką tego kroju, który prezentuje Blake Lively, czyli biała koszula z lekką nutką nonszalancji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma to jak upolowac dobra koszule, :) jak widac celebrici tez uwazaja ja za cos ponadczasowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja swoją noszę albo klasycznie do czarnej ołówkowej spódnicy, albo na sportowo do rurek i pod szeroką dzianinową kamizelkę w popielatym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja biała koszula zazwyczaj ląduje pod swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam szczerze, że wieki nie miałam na sobie białej koszuli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Biała koszula kojarzy mi się jedynie z apelami. Żakiet, spódnica, biała koszula- oklepanie, nieciekawie.
    Ostatnio widziałam całkiem fajne białe koszule z czarnymi akcentami, zastanawiałam się nad zakupem do spódnicy...

    OdpowiedzUsuń
  23. oj nigdy nie lubiłam białej koszuli.. kojarzy mi się jedynie z przymusem założenia jej na wszystkie apele zakończenia roku itd. całe szczescie juz dawno mam to za sobą. Ale u kogoś bardzo mi się one podobają. Może i ja kiedyś trafię na tą idealną w której będę się dobrze czuć!:))

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. oo tak zgadzam sie z Toba. Biala koszula jest idealna na kazda okazje w miare dobrania do niej odpowiedniej stylizcji :). Uwielbiam je !

    OdpowiedzUsuń
  25. aj jak ja tęsknie za taką Kim jak na tych zdjęciach, co to się z nią teraz porobiło;)

    OdpowiedzUsuń