Ponadczasowe kolczyki


Cześć Dziewczyny,

       Dzisiaj parę słów o biżuterii, ale nie byle jakiej - tylko tej klasycznej i eleganckiej. Moda i trendy się zmieniają - były już modne kolczyki z piórami, ćwiekami, kolcami, czaszkami a nawet z motywami owoców czy warzyw. Jednak, stylowe ponadczasowe kolczyki nigdy nie ulęgną przedawnieniu i na prawdę warto mieć komplet dobrej gustownej biżuterii w szkatułce.

         Dzisiaj Wam pokażę swoje ulubione świecidełka. Co najważniejsze –kupione  za niewielkie pieniądze. Bo przecież, styl i elegancja nie zależy od grubości naszego portfela! 


        Zacznę od mojego najnowszego nabytku. Kolczyki w  klasycznym owalu, w środku z plastikiem a'la perła. Pięknie się mienią, drobne świecidełka wokół dają cudowny efekt na uszach. Są srebrne, lekkie i bardzo wygodne. Prezentują się bardzo delikatnie, elegancko i stylowo. Polubiłam się z nimi, a wyglądem przypominają te od Audrey! Kupiłam je w NKD za niecałe 8 zł.


         Kolejne, są już dosyć wiekowe - jak na sztuczną biżuterię. Pisałam Wam o nich jakiś czas temu. Pochodzą ze sklepu New Look - skradły moje serce jak tylko je ujrzałam na wystawie. Srebrne z błyszczącymi kamyczkami. Małe – a bardzo gustowne i eleganckie. Zapłaciłam za nie niecałe 10 złotych. A służą mi już dobrych kilka miesięcy! 



         Kilka tygodni temu, zaglądając ponownie do New Look (mówiłam Wam już, że jestem totalnie zakochana w tej sieciówce? ;)), znalazłam swoją nową miłość za jedyne 5 złotych! Nie mogłam nie skorzystać! ;)Bardzo klasyczne i bardzo stylowe – wprost idealne dla mnie! ;) 


         Na codzień rzadko zakładam złoto, o wiele lepiej czuję się w srebrnej biżuterii. Ale jedną parę obowiązkowo posiadam. Złoto chętniej ubieram na ważniejsze wyjścia. To są chyba moje najdroższe kolczyki, kupiłam je w sklepie Orsay za około 22 złotych. W porównaniu z poprzednimi wiem, że przepłaciłam, ale cóż były mi na szybko potrzebne. Również z imitacją perełki ;) 


         Dlaczego warto mieć klasyczne stylowe kolczyki? Ponieważ, śmiało możemy je założyć na ważne wyjścia, jak i te codzienne. Idealnie pasują do białej bluzeczki, żakietu czy sukienki. Ich zaletą jest delikatność połączona z dużą efektywnością. Są niewielkich rozmiarów, zawsze przy uchu, rzadko wiszące, ale obowiązkowo posiadają kamień najczęściej imitujący perłę. Są ponadczasowe i niesamowicie szykowne! ;)

 
         Oprócz kolczyków chętnie zakładam bransoletki. Ostatnio zrobiłam małe zakupy w Grana Shop. Zamówiłam sobie delikatną złotą bransoletkę z małym serduszkiem, za uwaga – 3,99 ;) Oraz perły z kokardką! ;) Pierwszy raz robiłam zakupy w tym sklepie internetowym. Mogę Wam serdecznie polecić, przesyłka bardzo szybko doszła, a biżuteria była idealnie taka sama jak w ofercie sklepu. 




Całuję,
Lina

25 komentarzy:

  1. Dla mnie takie są za małe, nie widać ich pod włosami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, chociaż nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolczyki, ja mam całe mnóóóstwo, ale większych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne błyskotki:) Zwłaszcza pierwsze kolczyki... Też lubię taką delikatną, klasyczną biżuterię. Z doświadczenia wiem, że noszę ją na okrągło, a reszta leży zapomniana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze kolczyki i ostatnia bransoletka najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze są boskie, wiadomo: na Audrey zawsze można liczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mimo posiadania całej masy koczyków ciągle noszę jedne, czyli moje ukochane perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bransoletka z serduszkiem jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  9. są piękne, zwłaszcza pierwsza para! i też wolę na codzień srebro.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pierwsze kolczyki są super :)

    www.mulberries-cherries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo klasyczne modele :) Ja kiedyś byłam ogromną miłośniczką kolczyków, a ostatnio niestety zawsze o nich zapominam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. te perły z kokardką są piękne!;) ale to ostatnie serduszko na obręczy także niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te drugie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolczyki :D
    Pierwsze najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne :) Jak większość kobiet również jestem sroką :)

    Pierwsze 2 są świetne!!

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne :) Sama jestem fanką prostych perełek na codzień, a takie bym traktowała już jako dodatek do elegantszych strojów :) piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie niekoniecznie przemawiają wszystkie niemniej jednak są eleganckie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. te drugie kolczyki mi się podobają:) właśnie też zastanawiam się nad zakupami w tym sklepie, ale tyle rzeczy mi się tam podoba, że ojeju...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczna biżuteria, mam olbrzymią słabość przede wszystkim do tego typu kolczyków

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne kolczyki! Gdzie Ty takie cuda wypatrujesz, ja nigdy nie widzę takich ładnych w sieciówkach ;) Te pierwsze - śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i dodaję do obserwowanych, pozdrawiam, Optymistyczna ;)

      Usuń
  21. Bardzo ciekawe :D Jednak trochę nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba kolczyki nr 3 podobają mi się najbardziej. Ja niestety kolczyków nosić nie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze kolczyki są identyczne jak Audrey. A bransoletka z serduszkiem skradła moje serce :]

    OdpowiedzUsuń