Victoria Secret jest moja!

Cześć Dziewczyny, 

            Kto zna nas lepiej od przyjaciółki? Chyba nikt tak nie rozumie naszych potrzeb i pragnień. Po pierwsze – to też kobiety, a po drugiej znają nas na przestrzał. ;)

O tym jak bardzo dobrze zna mnie moja świadczy o tym przywieziony prezent dla mnie z Ameryki.

Paletka do makijażu z Victorii Secret ( której jeszcze nie wypróbowałam bo tak mi strasznie żal jej użyć) oraz majtki-figi.



P.S. Wybaczcie słabą jakość zdjęć, ale u mnie słoneczko tak mocno świeci, że ciężko zrobić dzisiaj zdjęcia :)

Lina

19 komentarzy:

  1. Paletka prezentuje się świetnie, no i niezwykle praktycznie! Rzeczywiście, nie ma to jak przyjaciółki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaa! :D ale cudowna paletka :D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest to co tygryski lubią najbardziej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to jest z drogimi prezentami - z jednej strony niesamowicie cieszą, ale z drugiej szkoda ich używać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No przyjaciółka wybrała naprawdę super rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super !!! Ja nie mam jeszcze nic z tej firmy choć wciąż poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna paczuszka :) tez by mi było szkoda jej uzywac :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie interesuja zapachy od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, przyjaciółki znają się najlepiej :) Cuda, cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra przyjaciółka to skarb :). Śliczne ma kolorki :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajniasty prezent dostałaś, też szkoda byłoby mi używać takiej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prezenty otrzymałaś, jestem ciekawa jak paletka będzie się sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękne prezenty :)


    ja uwielbiam moją przyjaciółkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale kochana dziewczyna z Twojej przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam mgiełkę,a raczej trzy z VS i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezent świetny :) Lepiej zacznij używać, bo jak się przeterminuje będzie bardziej żal wyrzucić ;)

    OdpowiedzUsuń