Stylowe Kobiety - Eva Mendes (5)

Cześć Dziewczyny, 

         Eve Mendes pokochałam po obejrzeniu komedii romantycznej „Hitch” i pomimo, iż jej kariera zawodowa nie rozwija się prężnie, to nadal podziwiam jej styl. 39-letnia aktorka o pięknej urodzie (jej rodzice pochodzą z Kuby) kocha prostotę i do tego jest osobą niezwykle skromną


         Jej codzienny styl, bardzo przypomina mi mój. Nie gustuje w wyszukanych i ekstrawaganckich rzeczach. Najlepiej czuje się w prostych stylizacjach. Chętnie zakłada zwiewne sukienki, dzięki którym wygląda bardzo młodo i świeżo. Dobrze czuje się w jasnych kolorach, które pięknie podkreślają jej śniadą cerę.

         Nie trudno spotkać Eve w dżinsach. Jej ulubiony krój to dzwony.  Zgrabnie łączy sportowy styl dżinsów z eleganckim koszulami czy szpilkami. Panna Mendes ceni sobie wygodę i komfort. Niezależnie, co aktorka ma na sobie zawsze wygląda skromnie, elegancko i klasycznie.
           ..... i oczywiście nie wychodzi z domu bez okularów przeciwsłonecznych, które do jej stylizacji zawsze pasują świetnie! ;)


         Jak wcześniej wspomniałam, Eva jest jedna z nielicznych osób – celebrytek, które szanują sobie rzeczy i dodatki. Nie wyznaje zasady pokazywania się tylko raz w nich! W Internecie możemy znaleźć bardzo dużo zdjęć, z różnych okresów czasu, gdzie Panna Mendes ma na sobie to samo kilka razy. Najczęściej sprawdza się to w przypadku butów czy, tak jak niżej pokazałam, torebek. Za to dla aktorki wielki PLUS ! ;)))




          A Wasz styl, jest podobny do Eve Mendes? ;)
Całuje,
Lina

22 komentarze:

  1. Eva może nie jest niezwykle utalentowaną aktorką, ale z pewnością nadrabia to urodą ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Evę! Jest taka piękna i ma super styl :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kobieta, świetny styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie przygladalam sie jej stylizacjom, ale po tym poscie musze powiedziec, ze bardzo mi sie spodobal jej styl, na luzie, ale tez elegancki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie, ja mówię stanowcze: "nie!" spodniom :D Ale jej sukienki rzeczywiście są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za Evą, ale ma całkiem ciekawy styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Styl może ciut inny.. dośc wygodny, ale uwielbiam tą aktorkę :)

    Zapraszam do mnie na wakacyjne rozdanie :))
    www.aneczka84.blogspot.com - dział ROZDANIA

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię jej styl, wygląda zawsze elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam całkiem inny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam podobny prosty i mało skomplikowany styl ;-) Choć ostatnio przez ćwiczenia i większą aktywność fizyczną jest bardziej sportowo

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się jej stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio szaleję za białymi sukienkami, także jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się jej sukienki :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zbyt podobają mi się jej stylizacje, ale zato jej uroda mmm

    OdpowiedzUsuń
  16. Ona jest cudowna! Poprostu cudowna! I wiecznie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylowa, ale też i piękna :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuda indyjskie już są na stronie, ale niestety z krótkim terminem ważności... Zgapiłam się i zupełnie zapomniałam, że mam je w szafce:/ a teraz moja skóra już ich nie potrzebuje i szukają domu:)
    A panią ze zdjęć znam tylko ze słyszenia, nigdy nawet nie widziałam, jak się ubiera (do dzisiaj)

    OdpowiedzUsuń
  19. Eva to moja ulubienica zarówno pod względem stylu jak i urody. Jest cudowną inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń