Dolce&Gabbana i Louboutin z facebooka ;)

Cześć Dziewczyny,

         Za oknem u mnie zimno, mokro i ponuro, a  zdjęcia z fanpage na facebooku Louboutina i Dolce & Gabbana wpędzają mnie jeszcze większą melancholię. Przez ten upalny tydzień nie zdążyłam się nacieszyć  prawdziwą wakacyjną pogodą. A wielkie domy mody już nam przypominają o nieustannie zbliżającym się chłodzie..

         Dzisiaj, dosłownie parę godzin temu Louboutin pochwalił się wystawami, jakie będziemy mogli podziewać w jego butikach już na jesień. Hmm..czy one w ogóle nawiązują do chłodnych dni? A może mają nam przypominać, jak cudowne jest lato? Szczególnie zainteresowały mnie seksowne Egipcjanki w szpilkach, oczywiście z czerwoną podeszwą ;)

źródło: https://www.facebook.com/christianlouboutin?fref=ts


         Dolce & Gabbana  postawiło na kościół i na modlitwę (aby zima jak najszybciej się skończyła). Ich kolekcja nawiązuje do katolicyzmu. Na sukienkach widzimy mozaiki przedstawiające a'la Maryję czy święte postacie. Jak oglądam zdjęcia z kolekcji jesienno-zimowej mam wrażenie, że były robione na stypie i przedstawiają romans księdza z kobietą. Ale to tylko moje odczucia. Bardzo podobają mi się ich propozycje:  są klasyczne, stylowe i eleganckie. Uwielbiam koronki, których nie brakuje w ich kreacjach. Proste kroje również trafiają w moje serce.  W sesji możemy przyuważyć Monicę Bellucci.

źródło zdjęć: https://www.facebook.com/pages/dolce-and-gabanna/196272667080244?fref=ts
Co o tym sądzicie? ;)  
Lina

24 komentarze:

  1. rewelacyjne!1 I te czerwone koronki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, inwencja twórcza na najwyższym poziomie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja Dolce&Gabbana jest niesamowita! Ich sukienki są cudowne, ale sama sesja rzeczywiście przypomina stypę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te wystawy Louboutina :)
    A kampania Dolce&Gabana nie podoba mi się, mam podobne odczucie co do tej religijności, to drugie zdięcie w pierwszej kolumnie jest okropne. Chociaż kreacje są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreatywność przede wszystkim jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Louboutin to moja miłość jeśli chodzi o buty w każdym calu :)...

    Pozdrawiam kochana i całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie z fantazją. Widać to na każdym kroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia :) Ja tam nie przepadam za upałami, może już być jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię koronki ;) A jeśli chodzi o kampanię, to uważam, że powiązania do katolicyzmu są mocno przesadzone. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ;) inwencja twórcza na najwyższym poziomie ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli chodzi o czerwień to rewelacja :D bardzo kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie podobają mi się te sukienki, ale nie wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. D&G do mnie przemawia :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  15. D&G kusi i to bardzo <3 świetna sesja :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. D&G już wiele razy wykorzystywało ten 'włoski' temat, nie zaskoczyli mnie. Ale Louboutin - rewelacja:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, takie piękne lato za oknem, a Ty nas tu jesienią straszysz :P

    OdpowiedzUsuń
  18. ta złota wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne zdjecia :)
    Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli intersuje cię profesjonalny fotograf w Łodzi polecam studio Odrey. Miałam robioną tam profesjonalną sesję zdjęciową i jestem zachwycona efektem. Jeszcze nigdy nie miałam tak ładnych zdjęć. Takie sesje bardzo pomagają w budowaniu pewności siebie.

    OdpowiedzUsuń