Lovely Pearl Nails

Cześć Dziewczyny
         Gdy ponad rok temu pierwszy raz widział lakier do paznokcie Ciate w wersji Caviar, od razu się zakochałam i zapragnęłam podobnego efektu na swoich. Niestety, w pierwszym okresie popularności, był on ciężko dostępny,  nie produkowany przez inne tańsze firmy. I tak po roku, jak już zdążyłam o nim zapomnieć, dzisiaj przyuważyłam w Rossmannie z firmy Lovely lakier na wzór tego z Ciate – Pearl Nails. Niestety, mojego wymarzonego czarnego koloru nie było, więc skusiłam się na srebrne kuleczki. 




         Pomimo, iż na co dzień preferuje spokojny manicure, czasami potrzebuje czegoś szalonego, jakiejś odskoczni od monotonii. Już nie mogę się doczekać, jak w weekend wypróbuje lakier, jestem bardzo ciekawa efektu oraz tego jak kuleczki się „nosi”. Czytałam na wizażu, że mogą przeszkadzać w myciu włosów czy haczyć o ubrania. Na pierwszy raz zdecyduję się przyozdobić tylko jeden paznokieć, myślę, że ten serdeczny ;)


źródło: www.becomegorgeous.com

A Wy korzystałyście już z tych lakierów?
Lina

23 komentarze:

  1. Korzystałam, na mojego facebook'a wrzuciłam zdjęcie z jednym palcem. Od tego czasu użyłam kulek już kilka razy i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! Trzymają się bardzo dobrze przez dwa dni, nie przeszkadzają w codziennych czynnościach no i pięknie się prezentują :-) Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu i zarazem zdziwiona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że Lovely wypuściło lakier tego typu. Mam nadzieję, że będzie dawał równie niesamowity efekt co te z droższych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, też się muszę wybrać do Rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. posiadam kawiorek ( innej marki, ale to bez znaczenia) i szczezrze mówiąc boję się go uzyć..hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze ich nie miałam. Podobają mi się bardzo, ale chyba nie są zbyt wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobno sa bardzo malo trwale, wiec nie wiem czy oplacaloby sie nakladac, nawet na jakies wyjscie :) ale moze kiedys sprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie korzystałam, ponieważ mi się nie podobają takie lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten efekt i chyba skuszę się na perełki Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wygląda ale chyba niezbyt trwałe...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam kawior jak tylko pojawił się na rynku :D w claire's :) faktycznie zaczepiają o ubrania (szczególnie swetry i rajstopy...); z myciem włosów nie miałam problemów :)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. do mnie ten trend niestety nie przemawia ;D jestem zwolenniczką tradycyjnego manicure ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko,nie wiedzialam,ze on juz jest w tak taniej wersji! mega mi sie podobaja te lakiery i na bank szybko odpadaja ale zdecydowanie musze go nabyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już korzystałam :) bardzo mi się ten efekt podoba, ale niestety jest nietrwały...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się ten efekt na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem szczerze, że wolę prostotę na paznokciach. Taka minimalistka bardziej ze mnie, dlatego różne świecidełka mnie nie zachwycają. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jeszcze takiego lakieru, ale daj znać jak wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja słyszałam, że tak pomalowane pazurki trzymają max kilka godzin w nienaruszonym stanie ;/. Ale tech chcę wypróbować na sobie :D. Polecę do rossmana :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  18. I jak, długo utrzymują się kuleczki na paznokciach?:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze z nich nie korzystałam, ale bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają takie kuleczki na paznokciach niestety ja jeszcze się w takie nie przyodziałam jednak ochota na uzyskanie mniej więcej takiego efektu ostatnio mnie przerosła i spróbowałam z... solą. Solą kuchenną. Efekt oczywiście nie jest tak spektakularny ale na tamtą chwilę byłam zaspokojona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam jeszcze takiego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń