Stylowe fryzrury (1)

Cześć Dziewczyny, 

         Dzisiaj parę słów o włosach. Nie piszę o nich często, jednak muszę przyznać – co mi schlebia ;)) – że posty o nich są wyjątkowo popularne. Wiele osób trafiło na mojego bloga właśnie dzięki nim. Naprawdę się cieszę ponieważ, niechcący, wychodzi na jaw moja miłość do włosów. Tak, jeestem włosomaniaczką. Z nałogiem walczę już od trzech lat. Przez ten czas nabyłam trochę wiedzy i praktyki. Mam swoich parę indywidualnych przemyśleń na różne kontrowersyjne tematy związane z włosami i ich pielęgnacją. W związku z popularnością notek o włosach, na pewno napiszę tu jeszcze parę słów od siebie ( np. mój przepis na zapuszczenie włosów, czy moje refleksje związane z laminowaniem włosów ;))


         Trochę odbiegłam od tematu – dziś o stylizacji włosów półdługich/długich.
Jak w najprostszy sposób  uzyskać elegancką, stylową fryzurę?
Tą którą ja zademonstruję - osobiście uwielbiam, ale nie tylko ja. Wśród jej fanek, warto wymienić księżnę Kate Middleton, Eve Longorię czy Jessice Albę. Wygląda tak naturalnie, że pewnie nie jeden mężczyzna wierzy w to, że jest „od poduszki” ;)


1.  Pierwszy sposób, mój ulubiony i najbardziej efektywny, to układnie prawie suchych włosów przy pomocy okrągłej szczotki (od jej grubości zależy jak bardzo się będę wywijać końcówki) i suszarki do włosów. Włosy dzielimy na kilka pasem i zaczynamy od dołu nakręcać i suszyć. Przed stylizacją możemy użyć pianki do włosów, aby utrwalić efekt. Ja stosuję odżywkę z Ziaji bez spłukiwania, a na koniec delikatnie lakieruję włosy.

2. Grube wałki, w moim przypadku zdają egzamin, ale nie na 5, największym mankamentem ich jest to, że tak naprawdę nigdy nie wiem jak wyjdą i ile będzie trwać czas ich noszenia. Najlepiej założyć je na pół suche włosy. Warto przed nałożyć piankę. Czas chodzenia w wałkach? Ok 1-2h.

3.  Suszarko-szczotka, jest to moje najnowsze odkrycie i jestem pod wrażeniem! Gdy włosy są już prawie suche, przeczesuje je z głową w dół kilka razy, a na zakończenie przejeżdżam kilka pasem wokół twarzy lekko podwijając do środka. Przed suszeniem nakładam odżywkę bez spłukiwania. Metoda szybka i przyjemna ;))




         Reasumując, ta stylowa, elegancka, „naturalna” i zwiewna fryzura wymaga od nas ok 15-20 minut (w przypadku wałków ok 1h). Nie jest groźna dla naszych włosów, suszarkę warto nastawić na lekko ciepły bądź chłodny nawiew. Musimy tylko pamiętać, aby układać prawie suche włosy, nigdy nie mokre. Warto używać odżywek bez spłukiwania, a na zakończenie fryzury końcówki zabezpieczyć jedwabiem.
    
     Mam nadzieję, że fryzura przypadła Wam do gustu ;) 


Całuję,
Lina

28 komentarzy:

  1. Ja także jestem zwolennikiem suszenia włosów... gdy idę w mokrych spać to wstaje z nadal wilgoynymi w dodatku wyglądam jak zmoknięty król lew brrrrrrrr... Walki-rzepy także uwielbiam/łam jak miłąm długie kudły.A teraz wystarczą duża okrągłą szczotka+suszarka i... pomocna dłoń męża :)) I piękny fryz gotowy ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post i równie przydatne rady! Niestety, z suszarką pożegnałam się dobrych kilka lat temu i nałogowo śpię w mokrych włosach (chyba już bym nie potrafiła inaczej!) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bycie posiadaczką pięknych, przede wszystkim gęstych i zdrowych włosów jest moim jednym z największych marzeń. Póki co wciąż wypadają, końcówki się wyłamują.. :(
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpliwością na post o zapuszczaniu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie to wygląda! A włosy Evy - mogę zachwycać się nimi godzinami a i tak nigdy nie wychodzę z podziwu... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam taką fryzurę. Proste, zadbane, zawsze dobrze wyglądają takie włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja ciągle tylko prostuję i prostuję... jakoś boję się, że będę źle wyglądać, chociaż takie fryzury bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie uczesania ,idealnie pasują na co dzień i na specjalne okazje :)

    Pozdrawiamy :)

    XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie "rozwiane" stylizacje:) Są bardzo naturalne i kojarzą mi się z latem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwy ten kto nie ma cienkich włosów:) Niestety mam takie piórka, że mogę sobie pooglądać tylko te piękne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ehh jak mi się marzą długie włosy. Moje zapuszczanie to niekończąca się opowieść...

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są takie delikatne fale:) Kobiece i stylowe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta suszarko-szczotka mnie zaciekawila, chyba najprostszy sposob:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, bardzo przydatny post :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uwielbiam moje włosy i kocham je pielęgnować i ogólnie :)

    cudowny jest ten post ja właśnie mam półdługie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna notka! Bardzo mnie zainspirowała do działania nad moimi włosami ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie ułożenie włosów, sama często je wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przyda się ;)

    zapraszam http://liivki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne, lekkość i elegancja w jednym :) Szkoda, że mam za krótkie włosy, by osiągnąć taki efekt :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo bym chciała mieć proste włosy.. Ale tę fryzurę może kiedyś wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzą mi się proste długie włosy .. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. moje włosy są niestety takie, że co by z nimi nie zrobić za pare godzin po kręcehniu są już prościutkie

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jakos nie potrafie robic sobie fryzurki za pomocą szczotki i suszarki ;( jak juz to tylko prostownica

    OdpowiedzUsuń
  24. Ahh jak ja uwielbiam własnie tak ułożone włosy!! ROmantyczne fale :)

    OdpowiedzUsuń