Stylowe Kobiety - Carrie Bradshaw (1)

Cześć Dziewczyny,


„Lubię moje pieniądze w miejscu, w którym mogę je widzieć… wiszące na wieszakach w mojej szafie.”
Carrie Bradshaw


Która z nas nie kocha Carrie Bradshaw?

 Jej wyjątkowy styl inspiruje miliony kobiet, w tym mnie ;) Ostatnio w wolnym czasie z chęcią powracam do filmów „Seks w Wielkim Mieście”. Jej barwne, oryginalne stylizacje motywują mnie do poszukiwania w mojej szafie czegoś nowego, do odważniejszego łącznia kolorów czy stylów.  


Pomimo iż, jest postacią fikcyjną, odgrywa ważną rolę w świecie kobiet. Jej stylizacje stały się już legendarne, i co najważniejsze, ponad czasowe. Carrie zawsze miała niesamowite wyczucie stylu i smaku. Jej outfity często były odważne, kolorowe, ale przede wszystkim - zawsze kobiece i eleganckie. Na co dzień chętnie zakładała szpilki i nigdy nie żałowała dodatków: biżuteria, paski, strojne torebki czy chusty lub apaszki.  

Jedna para butów w trzech stylizacjach :)

Dlatego dziś postanowiłam napisać parę najważniejszych informacji o Carrie i przypomnieć Wam jej najciekawsze stylizacje ;))

~     Jest elegancką, stylową i przede wszystkim -  DOJRZAŁĄ kobietą (rocznik 1966)
Jej ulubiony drink to Cosmopolitan – moim zdaniem najbardziej kobiecy i seksowny drink wszechczasów!
~  Carrie jest uzależniona od butów – choroba Kobiet z XXI w - mi też doskwiera! – szczególnie tych drogich takich jak: Blahnik, Louboutin czy Jimmy Choo
 Podczas swoich finansowych kryzysów wołała kupić nowy numer „Vogue” niż obiad, co dowodzi, że jej miłość do mody była ponad wszystko!
Garderoba Carrie była przepełnia w ciuchy od najdroższych domów mody -Chanel, Dior, Miu Miu, Roberto Cavalli, Chole.. - ale także chętnie kupowała w zwykłych butikach  

~   Bradshaw zdecydowanie nie była osoba, która zakładałam jedną rzecz tylko raz. Pomimo swojego zakupoholizmu, kochała swoje rzeczy i je szanowała


Szeroka, balowa suknia na zakupy po targu arabskim? Czemu nie! ;)
Jej śladem poszła Rihanna - dowód? KLIK ;)
Też uważacie, że styl Carrie inspiruje do działania i kombinowania podczas szykowania dla sobie stylizacji? ;)

Uwielbiacie tą postać?

Całuję, 
Lina

34 komentarze:

  1. uwielbiam ja i caly pomysl na serial,filmy, moge ogladac bez konca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją zdecydowanie najbardziej ulubioną sukienką Carrie, jest ta z tiulową spódnicą, którą miała w Paryżu (drugie zdjecie, druga miniaturka). To prawda, jej stylizacje są odważne i kolorowe. Myslę jednak, że w Nowym Jorku jest o wiele łatwiej się tak ubierać. Super, że napisałas cos w końcu o Carrie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te filmy :) a wczoraj skończyłam czytać "Dzienniki Carrie" i czuję, że na tej książce się nie skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ten serial ale jej styl jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ją, świetnie, że o niej napisałaś! ona na zawsze pozostanie ikoną i wzorem dla wielu z nas!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się jej styl :) Tak jak piszesz inspiruje do poszukiwań i małego szaleństwa ;)

    P.S. Zginęła Ci literka w drinku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Carrie jest świetną bohaterką, jednak moją faworytką jest Samantha ;) uwielbiam Seks w Wielkim Mieście! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "seks w wielkim mieście" to jeden z moich ulubionych seriali i przyznam się bez bicia: oglądam go dla niej i jej ciuchów;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba przyznać, że ma świetny styl <3!

    OdpowiedzUsuń
  10. tak jest boska , chociaż nie wszystkie jej stylizacje mi przypadają do gustu

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tę postać, jest świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ją, żałuję że wcześniej nie oglądałam "Sexu" , ale nadrabiam zaległości i jestem już przy piątym sezonie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie oglądałam tego serialu :P
    I nie wszystkie jej stylizacje do mnie przemawiają, niektóre są zbyt przesadzone :P

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie jej stylizacje są przekombinowane, za dużo się dzieje:) wole prostotę i klasykę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię jak piszesz :) Widać, że to Twoja pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam uwielbiam :) Jej osobowość, styl, podejscie do zycia.. niby film ale inspiracja ogromna :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ja a pierwszy cytat jest świetny :)
    Cudowne kreacje i sex w wielkim mieście !

    OdpowiedzUsuń
  18. Styl Carrie jest na pewno nie do podrobienia :) Uwielbiam kobietę i serial, oglądnęłam wszystkie odcinki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no proszę Cię, która z nas nie kocha butów? ręka do góry.. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Carrie!!! Ona jest fantastycznie i ma świetny styl, nie tylko w serialu :)
    Ponieważ jesteś obserwatorem mojego bloga, chciałam Cię poinformować, że zmieniłam adres bloga na karolinakolodziej.blogspot.com/ wcześniej było karolina-w-krainie-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. moja ukochana Carrie, uwielbiam tą postać! marzy mi się taka garderoba jak jej i tyle butów ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Carrie uwielbiam, ale znam niestety tylko ze zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam się bez bicia, że nigdy nie widziałam ani jednego odcina tego serialu. Po przeczytaniu Twojego wpisu, postanowiłam sprawdzić co w trawie piszczy, oglądnęłam kilka odcinków, a nawet więcej niż kilka i zdecydowanie mogę stwierdzić, że serial mi się nie podoba, styl Carrie również. Fanką nie zostanę, ani inspiracji czerpać nie będę :).

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja kocham jej stylizacje serialowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ten serial,a dialogi niektórych odcinków znam już na pamięć :) A co do stylu Carrie nic dodać, nic ująć. Jej postać jest wykreowana idealnie, a jej styl ubierania odzwierciedla dokładnie postać jaką jest Carrie - kobiecy, sexowny, kiedy trzeba i zabawny :) Najlepszą kreacją, niezapomnianą dla mnie była sukienka z Paryża z tysiącem warstw, marzy mi się taka, aczkolwiek nie wiem gdzie w naszej szarej rzeczywistości mogłabym się w nią ubrać...

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój ulubiony cytat ;)
    http://mylifemyflat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. 33 yr old Dental Hygienist Inez O'Collopy, hailing from Clifford enjoys watching movies like Destiny in Space and Fashion. Took a trip to Shark Bay and drives a Ferrari 340 MM Competition Spyder. sprawdz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń