Bransoletki z Cropp'a

Cześć Dziewczyny,

Właśnie wróciłam z zakupów i muszę się z Wami podzielić jakie perełki znalazłam w Croppie! Nie wiem jak Wy dziewczyny, ale ja uwielbiam wszelkie bransoletki<3 Mam fioła na ich punkcie, kocham szczególnie te złote z drobną nuta słodkości ;)) 

Od dawna wzdychałam do tych z portalu stylowi czy pinspire, z nadzieja, że kiedyś odnajdę je w sklepie i stanę się ich szczęśliwą posiadaczką!




 Przyznam się szczerze, że nie zaglądam do Cropp'a od dobrych kilku lat, co spowodowane jest moimi wiekiem :)) Bardziej gustuje w Orsay’u czy Reserved. Jednak szukając urodzinowego prezentu, zajrzałam tam. I doznałam szoku. 
Znalazłam swoją (prawie) wymarzoną bransoletkę na rzemyku! Jest złota i jest słodka - umiarkowanie ;)).

Kokarda jest stosunkowo malutka, ale to mi się w niej najbardziej podoba - jest bardzo subtelna :)

Wiosenna kolekcja Croppa z dodatkami i akcesoriami jest przepiękna <3 Stałam przy stojakach i nie potrafiłam się zdecydować na jedną rzecz. Każda z bransoletek czy kolczyków była cudowna! Od dawna marzyłam o złotej kokardce, i proszę mam ! ;) Za swoja zapłaciłam 12,99, najdroższe były po 19,99 :))

Całkiem możliwe, że skusze się na tą...albo...
...na tą! Uwielbiam połączenie złota i srebra <3 
źródło zdjęć: http://www.cropp.pl

… jutro koniecznie wybiorę się na ponowne zakupy do Cropp'a, bo na pewno zdecyduję się na jeszcze jedną rzecz! ;))
A co Wy sądzicie o tych bransoletkach? Znalazłybyście coś dla siebie? :))
Całuje,
Lina

39 komentarzy:

  1. Bardzo ładna taka delikatna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to idę do cropa :) Twoja podoba mi się najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne sa wszystkie...ja uwielbiam biżuterię w nieograniczonych ilościach najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię kupować bransoletki, mam ich bardzo dużo, tylko sęk w tym, że potem nie bardzo je noszę, jakoś mi przeszkadzają, nawet ostatnio nie noszę swojej pandory, ale może jak przyjdą cieplejsze dni i krótkie rękawy..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow:) super bransoletka;p też jestem wielką fanką biżuterii( nie tylko bransoletek) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych które zamieściłaś na pewno wybrałabym dla siebie kilka. Od dawna noszę się z zamiarem kupienia wymarzonej bransoletki, z którą nie będę się rozstawać :) myślę o czymś ze sklepu jubilerskiego ale waham się bo nie chodzę z ozdobami na rękach. częściej mi przeszkadzają i zdejmuję.

    Z tych podoba mi się ta niebieska z motylkiem i złota pod spodem .

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie świetne są i wcale niedrogie! Ta twoja kokardka jest mega słodka, super wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię taką biżuterię :) Najchętniej,to zgarnęłabym je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajne dodatki, jak będę w okolicy croppa na coś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. subtelna kokardka, słodka i baaardzo dziewczęca! jest tyle pięknej biżuterii, a ja ograniczam się jedynie do pierścionka i czasem kolczyków, nie lubię jak mi coś przeszkadza, a przez moje chude łapki bransoletki latają od dłoni aż po łokieć :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno juz nie odwiedzałam croppa, ale zdecydowanie muszę tam kiedyś w stąpić bo tak jak ty uwielbiam drobne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odwiedzam croppa stosunkowo regularnie i najbardziej lubię właśnie biżuterię i buty u nich kupować ;) Zawsze znajdę coś dla siebie. I jak na mój wiek, ubrania mają też bardzo fajne - zauważyłam, że ta kolekcja wiosenna jest w ogóle bardzo dziewczęca co mi odpowiada w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham bransoletki! Ta z kokardką jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzadko chodzę do Croppa bo rzadko mi się stamtąd coś podoba. ale te bransoletki są cudne *.* chyba tam zajrzę w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna bransoletka! Bardzo mi się podoba :PP

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te bransoletki :)
    Ja bardzo lubię Croppa - kupuję tam często T-shirty, ale też bardziej eleganckie spódnice, czy żakiety :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałaś najładniejszą :))

    OdpowiedzUsuń
  19. urocze sa i nawet nie takie drogie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nie wchodzę już do Croppa, w ogóle nie trafiają w mój gust. Ale ta bransoletka z kokardką jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem szczerze ze ja nie przepadam jakoś za bransoletkami, tak samo nie noszę zegarka, chyba należę do tych osób którym przeszkadza coś na ręce. Bardzo ładną wybrałaś, jest słodka. Ogólnie są śliczne. Pochwal się co jeszcze kupisz

    OdpowiedzUsuń
  22. ta kokardka jest urocza :) <3 ja mam tylko jedną bransoletke z Cropp z pacyfkami , ale jej nie noszę wiec postanowiłam dac na wymiankę,;p

    OdpowiedzUsuń
  23. najbardziej spodobały mi się niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna ta Twoja bransoletka, może też mi się ja uda zdobyć;) ja tak ostatnio weszłam do hausa, też omijanego ze względu na wiek i też wiele rzeczy mi się podobało;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham bransoletki :) wiekszośc bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  26. 8 mi się strasznie podoba! Chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  27. czasami i tam mozna trafić na calkiem fajne i niedrogie bransoletki:) sama bym coś dla siebie wybrała:))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;) kamiladzwonkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne są :)
    http://justbelovely8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bransoletki to jest to co absolutnie uwielbiam ;) świetne modele, chcę wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  30. ta kokardka jest genialna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Też rzadko odwiedzam Croppa, bo jak widzę stado gimnazjalistów w czapeczkach i słyszę tą głośną muzykę to od razu mi się wszystkiego odechciewa:) Nie wiedziałam nawet, że mają tam bransoletki, a trzeba przyznać, że bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Też nie pamiętam kiedy byłam ostatni raz w Croppie, a widzę że mają bardzo ładne bransoletki. Twoje jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kokardka śliczna! :) Musze pójść do croppa, bo też już tam nie chodzę.

    OdpowiedzUsuń