Fashion Illustrations by Hayden Williams

Cześć Dziewczyny!

       Dziś chamiałam Wam napisać o jednym z moich ulubionych blogów i jego autorze. Znacie Haydena Williamsa? Jest niesamowicie utalentowanym 22-latkiem.Pochodzi z Wielkiej Brytanii i zajmuje się modą, a tak dokładnie ją maluje! Jestem totalnie uzależniona od jego prac. Jak się okazuje nie tylko ja, ale wiele gwiazd o nim pisze na swoich profilach, miedzy innymi Kim Kardashian. 

       Jego projekty możecie kojarzy z różnych stron typu pinspire czy stylowi. Aktualnie współpracuje z wieloma firmami. Dziś jednak chce was zachęcić do obejrzenia jego dzieł na jego blogu Fashion Illustrations by Hayden Williams Blog

Dla leniwych kilka cudownych rysunków Haydena zamieszczę na swoim blogu!










       Co o jego dziełach sądzicie? Lubicie oglądać „malowaną modę”? Jak pewnie zauwazyłyście, wiele jego prac przedstawia gwiazdy i ich słynne stylizacje.

Całuje,
Lina

33 komentarze:

  1. Jasne, że znam, cudownie maluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, na jakie cuda można się natknąć w internecie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Cudne prace:) Chłopak ma niesamowity talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie:) wychodzi mu to prześwietnie

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie grafiki, super, ze je przybliżasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne :) Dziękuję, że pokazałaś mi jego blog :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, faktycznie ma talent!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te rysunki! Mam w planach u siebie post z rysowanym katalogiem odzieżowym, tylko muszę zgrać zdjęcia z telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię takie wariacje na temat mody jak na przykład maluje Joanna Roars i to z PL;)

    ten niekoniecznie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię jego twórczość :)

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite są :) A w nagłówku tez masz jego rysunek? Ja bym chętnie przystroiła tkim bloga ale nie wiem czy wolno ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam szczerze, że wcześniej nie oglądałam rysunków tego typu, jednak faktycznie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze bardzo podobały mi się takie modowe rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW these pictures are gorgeous! I wish I could do that!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    WIN TICKETS FOR AN OFFICIAL AMSTERDAM FASHION WEEK SHOWHERE!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie rewelacja ;) prawdziwy talent.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również lubie <3
    przy okazji, ZAPRASZAM do siebie :) u mnie m.i.n rzeczy DIy , które sprzedaję . Ceny atrakcyjne, polecam. Blog dopiero powstaje, więc proszę o wyrozumiałosc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. znam jego twórczość już od jakiegoś czasu, to jedna z moich ulubionych jego prac: http://24.media.tumblr.com/636558eb226279db77d8d96a3e011d07/tumblr_mevrp6bwPw1qez00mo1_400.jpg :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! Przyjemnie się ogląda malowaną modę.

    OdpowiedzUsuń
  19. niektóre stroje są naprawdę ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. krcze pięknie mu to wychodzi, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne są te rysunki :O mogłabym mieć całą ścianę poobklejaną takimi rysunkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne są te projekty! jestem zachwycona! :DD

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze mi było przykro, że nie potrafię rysować/malować :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze widzę, ale jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za tego posta, uwielbiam ilustracje, a te są absolutnie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak rysunki dobre to i modowe mogą być :) Te są świetne.

    OdpowiedzUsuń