Neonails - paznokcie hybrydowe w 10 minut!

To nie jest post sponsorowany. Od razu wolę wyjaśnić tą kwestię na wstępie, bo wiem, że Semilac i Neonails na potęge współpracują z blogerkami. Wysyłają dziewczynom darmowe produkty, a blogosfera jest już nimi zalana, dla mnie osobiście - przelana. Do tego stopnia jestem zmęczona już obecnością lakierów hybrydowych w sieci, że sama wzbraniałam się od pisania o nich pomimo, iż od dawna jestem posiadaczką całego asortymentu do wykonywania manicure hybrydowego.

Jednak kilka dni temu będą na zakupach w galerii odkryłam, że marka Neonails wprowadziła w swoim asortymencie lakiery hybrydowe 3in1. Jest to produkt, dzięki któremu manicure wykonuje się znacznie szybciej, bo pomija się całkowicie krok nakładania bazy i topu. Lakier utrzymuje się około dwóch tygodni, nakłada się go łatwo i szybko. Dla mnie takie rozwiązanie jest perfekcyjne!


NeoNails MONO uv 3in1

Moje dwa pierwsze lakiery NeoNails kupiłam stacjonarnie w galerii handlowej Silesia. Seria lakierów hybrydowych MONO 3in1 składa się z 19 modnych i najbardziej popularnych kolorów, ja na początek wybrałam dwa: 4743 Sweet Wine oraz 4045 Pastel Pink. Aplikacja tych lakierów jest banalnie prosta: martwimy płytkę, przemywamy paznokcie cleanerem i od razu na paznokcie aplikujemy lakier hybrydowy. Ja osobiście nałożyłam dwie warstwy moim zdaniem w zupełności wystarczy. Na zakończenie naszego manicure nie musimy paznokci nawet przepywać cleanerem są od razu gotowe! Czas wykonania 10 minut.

Doradzam nakładać cieńkie wartwy lakieru, bo może się pomarszczyć oraz przytrzymać paznokcie chwilę dłużej w lampie.








Lakier na paznokciach trzyma się bardzo dobrze, paznokcie pięknie się błyszczą, są utwardzone i prezentują się bardzo ładnie. Ich trwałość jest trochę słabsza niż w przypadku klasycznego manicure hybrydowego. Jest to idealne rozwiązanie dla osób takich jak ja - które wiecznie nie mają czasu oraz lubią często zmieniać kolory na paznokciach.

Moje kolory:
1. Neonails MONO uv 3in1, kolor: Red Wine, cena: 35 złotych
2. Neonails MONO uv 3in1, kolor: Pastel Pink, cena: 35 złotych

Zdecydowanie polecam! ;)

11 komentarzy:

  1. to coś dla mnie bo baza, 2 warstwy lakieru plus top to jednak zajmuje sporo czasu a ja nigdy go nie mam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze ich nie próbowałam, ale w sumie czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To był genialny pomysł, stworzyć takie lakiery. Nie wiem jak ja sprawdzałam na ich stronie, że same nudziaki widziałam. Następny kolor jaki kupię będzie na pewno z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rozwiązanie dla zabieganych :-) Jednak to co jest największą zmorą przy hybrydach to chyba ściąganie lakieru. Jak to wygląda w tym przypadku?

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz dla każdego człowieka moda jest numerem jeden.Dla mnie też moda jest ważna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadbane paznokcie to wizytówka każdej kobiety, a taki manicure to idealne rozwiązanie dla zabieganych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor. Jak widać krótkie paznokcie również mogą prezentować się zjawiskowo.
    https://polskielajki.pl/blog/bio-na-instagramie/

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, uwielbiam NEONAILS! To niesamowite, jak szybko można uzyskać nieskazitelne paznokcie hybrydowe w zaledwie 10 minut. Nie tylko jest to ogromnie oszczędny czasowo zabieg, ale efekty są naprawdę imponujące. Paznokcie wyglądają profesjonalnie i pięknie, a przy tym nie trzeba tracić godzin na wizycie w salonie. Jest to idealne rozwiązanie dla zabieganych kobiet, które chcą wyglądać świetnie, niezależnie od tempa życia. NEONAILS to prawdziwy skarb, a to, że można to zrobić w zaciszu własnego domu, to dla mnie prawdziwa rewelacja. Dzięki temu każdy dzień może być "dzień dobrych paznokci"! 💅✨

    OdpowiedzUsuń