DIY - róże w torebce

Uwielbiam słodkie dekoracje wnętrz, gdy tylko na pinterest znalazłam zdjęcie torebki Chanel wypchanej różowymi tulipanami, wiedziałam, że coś podobnego muszę stworzyć w swoich czterech kątach. Metraż mam mały, przez co liczba pokoi ogranicza się tylko do tych podstawowych, dlatego wybór padł na sypialnie.

DIY dekoracja


Pokażę Wam przepis na szybką, stylową dekorację toaletki, bądź jeśli jej nie posiadacie tak jak ja, stolika nocnego czy komody. Potrzebne składniki:

- róże bądź tulipany, ja wybrałam nieśmiertelne ;)

- torebka zakupowa z Waszego ulubionego - niekoniecznie drogiego i luksusowego, sklepu

DIY dekoracja



Dekoracja jest prosta i tania, do wykonania w parę minut.
Dzięki niej wnętrze staje się przyjemniejsze i taaakie stylowe!


DIY dekoracja

Jak Wam się podoba ? :)

5 komentarzy:

  1. Hmm, ciekawe, choć przyznam, że to dekoracja nie w moim guście. Wolę kwiaty w szklanych flakonach lub doniczkach - czyli jednak klasyka. Ale sam pomysł ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta dekoracja, jednak piękne sztuczne kwiaty, wyglądające jak żywe ciężko znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia świetnie doświetlona. Stylizacja niezwykła, urzekająca. Chyba lubisz styl skandynawski, prawda ?

    Ja polecam Ci odzież patriotyczną Red is Bad

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie to wygląda, sama muszę spróbować bo naoglądałam się już mnóstwa zdjęć na Instagramie ; )

    OdpowiedzUsuń