Etiui na paszport i błyszczyk z Victoria's Secret


Butiki Victoria's Secret rozpieszczają moje wszystkie zmysły. No prawie, nie licząc smaku - chociaż uczucie słodkości zalewa całe moje ciało. Zdecydowanie w tym sklepie mogłabym zamieszkać, z ogromną chęcią urządziłabym całe mieszkanie na styl VS, a już na pewno sypialnie! 

Marka Victoria's Secret oferuje szeroki zakres dobroci i łakoci. Zarówno kosmetycznych, jak i tych bieliźniarskich. Oprócz podstawowych i oczywistych artykułów dla VS, znajdziemy tam również przepiękne torebki damskie oraz akcesoria typu futerały, etui czy kosmetyczki.  

Raj dla kobiet!



Etui na paszport z Victoria's Secret


Sama jestem ogromną miłośniczką Victor's Secret, moja kolekcja narazie jest kulejąca, ale mam w planach zakup paru innych perełek.

 Dzisiaj pokaże Wam owoce mojej ostatnie wizyty u Vicki. 

Odkąd paszport stał się bardzo często używanym dokumentem przeze mnie, zapragnęłam mieć etui. Nigdy nie wiedziałam, że Victoria's Secret ma w swojej kolekcji tak ciekawe projekty. Dopiero koleżanka po fachu zaraziła owym modelem z VS. I tak stałam się posiadaczką tej słodyczy! ;)



Etui na paszport Victoria's Secret

Etui na paszport Victoria's Secret

Etui na paszport Victoria's Secret

Etui na paszport Victoria's Secret

Lip Plumber Victoria's Secret


Uwielbiam kosmetyki, pewnie jak większość z nas. Przejść obojętnie obok półki z błyszczkami, cieniami i bronzerami, nie mogłam. I tak o to stałam się posiadaczką kolejnego cudeńka od Vicki. Błyszczyk jest wyjątkowy, bo delikatnie powiększa usta. Efekt jest cudowny, naturalny, a do tego długo utrzymuje się na ustach...no i ten obłędny zapach! <3 

Błyszczyk Victoria's Secret

Błyszczyk Victoria's Secret

Błyszczyk Victoria's Secret


Czy ktoś jeszcze, oprócz mnie, oszalał na punkcie różowej Vicki? ;)

4 komentarze: