Stylowe wnętrza - ubieramy choinkę! ;)

W tym roku wiele osób uskarża się, że nie czuje świątecznej atmosfery. Nie wiem czym to jest spowodowane. Może gdyby na zewnątrz było biało, to każdy by czekał z niecierpliwością na Wigilijna Wieczerzę?

A może musimy się same trochę nakręcić, zaangażować się w swój prywatny świąteczny nastrój ? :) Przecież, wiele zależy od nas! Więc może zamiast narzekać, zacznijmy żyć tym świątecznym czasem! POCZUJMY GO! 
Nie wiem, czy Wy już macie za sobą ubieranie tegorocznej choinki, czy jeszcze nie (?). W Polsce, w każdym regionie, robi się to z innym wyprzedzeniem. Oczywiście, z modą "choinkową" również, trzeba być na czasie! Zmieniają nie tylko trendy dotyczące samych drzewek, ale również kolorystyki czy stylu dekoracji. Dlatego przeszukałam cały internet w poszukiwaniu ciekawych, pomysłowych oraz ładnych przyozdobień i wybrałam pięć najładniejszych choinek świątecznych w cyber przestrzeni!

1. Choinka w tylu Skandynawskim - zawsze uwielbiałam choinki z minimalistycznym przystrojeniem. Czym się charakteryzuje świąteczne drzewko?
Zero łańcuchów, tylko kilka bombek w jednym kolorze - białym lub czerwonym, światełka i pełno dekoracji wokół choinki! Szczególnie podoba się drzewko świąteczne w środku, jest przystrojone delikatnie, do tego jeszcze w moim ulubionym zimowym kolorze, a pod choinką...futerko! :)

2. Pomysł na łańcuch - w dwóch choinkach poniżej, oczarował mnie sposób przypięcia taśmy/łańcucha! Prezentuje się to bardzo efektownie, a do tego nie wydaje się ciężkie w wykonaniu :) Drzewko świąteczne wygląda po prostu przepięknie! <3 

3. Mikołaj czy bałwanek? 
Kolejne choinki były inspirowane najbardziej popularnymi zimowymi postaciami. Uważam, że to wspaniały pomysł dla rodzin, które mają małe dzieci, bo taka choinka, to świetna frajda i uciecha! Jest słodka, zabawna, a do tego wygląda jak z bajki! 

4. Choinka w kolorze świątecznym: złoto-czerwona - takie drzewko świąteczne prezentuję się bardzo elegancko i klasycznie. Jest dosyć bogato przyozdobione, składa się z kilku łańcuchów, bombek w dwóch kolorach oraz z niezliczonej ilości gwiazdy betlejemskiej. 

5. Choinka ombre - nosimy teraz ombre włosy, ombre paznokcie, ombre cichy..dlaczego by nie mieć drzewka świątecznego w tym stylu? Szczególnie w kolorze, prezentuję się bardzo ciekawie! 

Wszystkie zdjęcia pochodzą z: https://www.pinterest.com

18 komentarzy:

  1. Pierwsza z serii ombre całkiem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie spotkałam się z choinkami ombre, a na zdjęciach prezentują się bardzo ciekawie :) Za to nie przepadam za złoto-czerwonymi, są tak jakieś przytłaczające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się te motyw złoto-czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jakie piękne, moja choineczka nie jest tak bogato ozdobiona ale lubię na nią patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne, u mnie w tym roku jest malutka choinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej uwielbiam wszelkiego typu łańcuchy na choinkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie choinki ombre zupełnie nie przemawiają. Ja zdecydowanie stawiam na kolorowe choinki, kojarzą mi się z domową atmosferą, z dzieciństwem, i przez to odrzucam wizję tych wystudiowanych jednokolorowych drzewek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe te choinki ombre :) Ale ja już ubrałam choinkę, jest na niej wszystko jak za czasów dzieciństwa, mam sentyment do bogatych, kolorowych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się te w stylu skandynawskim. U mnie choinka zawsze jest mega kolorowa, dlatego, że zawsze jest sztuczna. W tym roku mam malutką żywą choineczkę u mnie w pokoju i nie zamierzam przytłaczać jej dekoracjami. Niech widoczne będzie jej naturalne piękno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tradycjonalistką i dla mnie choinka musi być duża, żywa i bajecznie kolorowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te choinki są piękne, łańcuchy ładnie się prezentują. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są bardzo fajne, u mnie w domu jednak jest bardzo kolorowo - bombki są niebiesko-srebrno-złote, ale do tego dochodzą aniołki, jabłka itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne, moja niestety nie jest taka urocza, ale obiecuję sobie, że w moim nowym domu zainwestuję w ozdoby o jednakowej kolorystyce (czerwone, z dodatkiem złotego)

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepsze te z pierwzego zdjecoa, chociaż środkowa ombre jest ciekawa :D
    z przyjemnością dołączam do obserwatorów ;-)

    OdpowiedzUsuń