Stylowe wnętrza - lustrzane komody (2)


Moda na lustrzane komody, toaletki czy szafki trwa już od dobrych kilku miesięcy.
Ja jednak na początku nie byłam przekonana o ich uroku, ale aktualnie oszalałam na ich punkcie! :) 





Meble lustrzane mają wiele zalet. Optycznie powiększają pomieszczenie i do tego je doświetlają, dzięki odbijającym się promieniom światła. Są bardzo strojne, nie raz sama taka lustrzana komoda, na przykład w sypialni, jest dostateczną ozdobą i skupia uwagę tylko na sobie ;)
 Oprócz tego, oczywiście, mają swój osobliwy urok, Dodają szyku i klasy pomieszczeniu. Są zdecydowanie dobrem luksusowym - ceny są wysokie.

Oczywiście, taka lustrzana garderoba ma również swoje minusy - musi być zawsze czysta i w idealnym stanie! 
Nie muszę chyba przekonywać, że po każdym kontakcie dłoni z szafką...zostaje ślad :)










Koszt takiej komody to ok 8 000 zł. Bardzo ładną możemy znaleźć w sklepie Inspirodesign -  KLIK.

Internetowe sklepy oferują nie tylko lustrzane komody, ale również szafki czy toaletki. Myślę, że podobny efekt możemy uzyskać sami, kupując powierzchnie lustrzaną. trzeba tylko mieć złotą rączkę i  głowę pełną kreatywnych pomysłów!  ;))

Ja jestem podważeniem, ciekawa jestem waszej opinii :)


Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony: pinterest.com

9 komentarzy:

  1. Piękne są, ale cena powala...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się prezentują, marzy mi się coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cena powalająca, ale wygląd przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka! Bardzo mi się podobają, chociaż odrobinę trącą kiczem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, ale nie wierzę, że kiedyś będzie mnie na nie stać :) Mogę tylko pooglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mozna samemu stworzyc taka komodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo eleganckie aranżacje, które z pewnością spełniłyby moje oczekiwania. Podczas urządzania wnętrz najlepiej sugerować się właśnie takimi różnymi pomysłami. Ja jeszcze chcę skorzystać z rozwiązań na tej stronie https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/mieszkania . Są na niej bardzo funkcjonalne projekty wnętrz.

    OdpowiedzUsuń