Tangel Free Glitter

Cześć Dziewczyny, 


Dzisiaj chciałam Wam napisać o wspaniałej szczotce jaką ostatnio udało mi się kupić. 


Jest nie tylko bardzo wygodna, ale przede wszystkim nie szarpie włosów! Czesanie nią włosów to czysta przyjemność ;)


 Na Tangel Teezer jest prawdziwy szał - szczególnie w blogosferze. Długo sama planowałam zakup tej  szczotki, jednak jakoś nie potrafiłam się zmobilizować i ją zamówić przez internet. Gdy tylko zobaczyłam podobne szczotki w Glitterze, musiałam wykorzystać okazję i stać się posiadaczką jednej z nich. 
Tangel Free (tak się nazywa ta szczotka) jest po prostu wspaniała! Dzięki niej pokochałam czesanie włosów, które wcześnie było dla mnie bardzo nieprzyjemne. Moje włosy lubią się plątać co za tym idzie -  kołtunów mi na głowie nie brakuje.

 Z moją miętową szczotką się nie rozstaję, mam ją ze sobą wszędzie – na uczelni, w pracy, gdziekolwiek nie ruszę się z domu – ona idzie ze mną! 


Szczotka ma same zalety: jest ergonomiczna – wygodnie się ją trzyma w dłoni, dzięki specjalnie zaprojektowanym ząbkom nie szarpie i nie łamie włosów. Do tego ma świetne kolory, ja wybrałam sobie miętowy, ale były również: białe, brzoskwiniowe, czarne i ozdobione kwiatkami w stylu vintage. A największy jej plus to przyjemna cena: niecałe 35 złotych ;) 

Szczotka jest higieniczna – mycie jej nie sprawia żadnych problemów, cała jest plastikowa ;)



Moja koleżanka, Kasia autorka bloga katherinek.pl jest nią również zachwycona. Sama jest posiadaczką TT i po pierwszym czesaniu była również oczarowana szczotką z Glittera - tak jak ja ;) 

Więc jeśli tak jak ja, długo zwlekałyście z zamówieniem słynnej szczotki TT, nic straconego, teraz jej kopia jest dostępna stacjonarnie w Glitterze! 

Całuję,

Lina

P.S. Dziewczyny zdecydowałam się na ombre – i jestem zachwycona! Dzięki za rady, gdyby nie Wy chyba bym się nie odważyła ;) Jak tylko znajdę chwilkę czasu to pokaże Wam na blogu jak mi wyszło ;)

19 komentarzy:

  1. Mam tę szczotkę i bardzo sobie chwalę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jaka jest jej cena? taka sama jak TT? szybko pokaż ombre :-) bardzo jestem ciekawa efektu, mam małego bzika na punkcie farbowania włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, TT można już kupić w podobnej cenie, więc po co kupować podróbę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest podróbka :) Po prostu podobna szczotka ;)

      Usuń
  4. Nie rozumiem tego całego szłu blogowego na plastikową szczotkę. ;p Chyba ją sama w końcu wypróbuję, skoro jest taka cudowna. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam oryginalny TT, ale to głównie dlatego, że zależało mi na wersji z nakładką ochronną aby móc nosić szczotkę przy sobie.
    Ombre wygląda świetnie ale nie zdecyduję się rozjaśnić włosów, bo mogłoby to zaszkodzić moim końcówkom, które i tak są trochę problematycze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. TT niby jest w podobnej cenie, ale stacjonarnie go nie widziałam, dlatego też trzeba doliczyć zawsze koszt przesyłki i z 35 zł robi nam się już 50...a tyle kasy za plastikową szczotkę to trochę dużo :D
    Mi się ostatnio strasznie plączą włosy, zupełnie nie wiem co z tym zrobić...ale TT polecany jest do włosów kręconych i falowanych a ja mam proste druty. I boję się, że to będą źle zainwestowane pieniądze :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam kompaktową wersję TT i praktycznie się z nią nie rozstaję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, w sam raz do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie potrafię przekonać się do takich 'szczotek'. Od lata czeszę włosy szczotkami z naturalnego włosia i nie wyobrażam sobie siebie z czymś takim w ręku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie moim zdaniem najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam Tangle Teezer i jest świetna! Najlepsza szczotka jaką miałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chyba się skuszę. Ostatnio jestem na etapie testowania wielu kosmetyków, może czas na szczotkę.

    Zapraszam do mnie, do czytania i obserwowania.

    Pozdrawiam :)
    http://thisthingisgettingnoisier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciągle mnie zastanawia co jest w niej tak świetnego że wszyscy ją chwalą i taką ma cenę :D może w nowym roku skuszę się na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolor :D
    ja mam za krotkie włosy chyba na takei szczotki :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Just to let you know, this post seems a little bit weird from my android phone. Who knows perhaps its just my phone. Great article by the way.
    couples online games

    OdpowiedzUsuń