Świąteczna lista prezentów

Cześć Dziewczyny, 


         Święta coraz bliżej, czas się zastanowić nad prezentami, a przez cały rok trochę marzeń do spełnienia się uzbierało ;)



         Od zawsze lubiłam robić listy z potencjalnymi kandydatami na prezenty świąteczne. Niezbyt przepadam za niespodziankami, uwielbiam mieć wszystko pod kontrolą – nawet podarunki ;) Na karteczce zapisywałam, co by mnie ucieszyło pod choinką, aby ułatwić życie Mikołajowi / Pierwszej Gwiazdce/  Dzieciątku, czy tak jak w moim przypadku – Towarzyszowi Życia (TŻ).



Oto moja WishLista:

Kolejność jest przypadkowa!!


Bransoletka z Lilou – zdecydowanie, muszę  ale to muszę jeden model tych wspaniałych bransoletek w swojej kolekcji z biżuterią mieć! Pokochały te błyskotki celebrytki (w szczególności Małgorzata Kożuchowska), pokochałam i ja. Mam to szczęście, że do salonu Lilou mam stosunkowo niedaleko, więc mogłam już kilka razy podziwiać te cuda na żywo. Są naprawdę śliczne.
Ogólnie mam słabość do kokardek, to chyba widać? ;)


Zestaw do keratynowego prostowania włosów -  już zdecydowanie za długo rozważam jego zakup -  czas wypróbować, czy moją czuprynę uda się za pomocą tego zabiegu okiełznać ;)
Dziewczyny, które korzystały już z takich zestawów, szczególnie go sobie chwalą za poprawę jakości włosów - ponoć są gładsze, lśniące i odżywione. 



Torebka Pauliny Schaedel – która z nas nie potrzebuje setnej torebki? Nie ważne, że mam już praktycznie każdy model i wielkość, o tych torebkach i tak marzę. Szczególnie, że są projektowane przez  polską projektantkę, własnoręcznie szyte, a inspiracją do ich tworzenia są anioły ;) 

Taka magiczna torebka, zdecydowanie mnie kusi <3




Lokówka stożkowa – rzadko stylizuję włosy w loki, a naprawdę dobrze się w nich czuję. Jednak kręcenie włosów za pomocą wałków czy papilotów jest czasochłonne, a nie zawsze fryzura wychodzi taka jak powinna być. Z tą lokówką, uzyskanie moich ulubionych beach waves to sekunda roboty!
A efekt? Cudowny!




Mam nadzieję, że mój Mikołaj – Tż nie będzie miał problemu w wyborze prezentu idealnego dla mnie hihihi ;)
Jak widać, nie jestem zbytnio skomplikowaną kobietą: świecidełka, torebki i kosmetyki - to pewniacy udanego prezentu ;)

Całuję

Lina



37 komentarzy:

  1. Ach, za lokówkę stożkową też bym się nie obraziła :)) Chyba wpadłyśmy na podobny pomysł na posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chętnie bym wszystko przygarnęła,oprócz lokówki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, lokówki stożkowe są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też myślałam kiedyś o kupnie takiej lokówki, może wreszcie się zdecyduję. Jak juz ją dostaniesz koniecznie opisz na blogu wrażenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam wczoraj na żywo lilou w sklepie i też mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki Lilou ubóstwiam, a torebki wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. też się cały czas zastanawiam nad keratynowym prostowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja lista prezentów, też mogłaby tak wyglądać.

    Oby dla mnie też był tak łaskawy.

    Pozdrawiam :)
    http://thisthingisgettingnoisier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lokówkę stożkową i tą pierwszą różową bransoletkę z serduszkiem sama chętnie bym znalazła pod choinką;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba tez zrobię taki wpis.

    Torby mi się podobają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lilou też mi się strasznie podobają! Może kiedyś sprawię sobie jakąś ich bransoletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy Ci się marzą ;) Życzę Ci spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw do domowej keratyny wow nie wiedzialam , ze juz takie coś jest :)) idę poszperać na ten temat:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Z lokówką stożkową ciągle sobie parzę palce ;) Ale faktem jest, że loki wspaniałe wychodzą

    OdpowiedzUsuń
  15. stożkowa lokówka też by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taką torebką bym nie pogardziła. :))

    OdpowiedzUsuń
  17. z przyjemnością oglądam tegoroczne listy prezentów na blogach, bo sama zupełnie nie mam na własną pomysłu :) jakoś mi się nic wyjątkowo nie marzy :D a to co mi się marzy, zależy raczej ode mnie niż od Mikołaja. niemniej życzę spełnienia wszystkich świątecznych marzeń!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się bransoletki, wcześniej ich nie znałam. Torebki cudne, a co do lokówki też bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Te bransoletki i torebki mnie urzekły, sama z chęcią bym je przygarnęła. A lokówka stożkowa to też fajny wybór, jeśli dostaniesz ją od Mikołaja to mam nadzieję, że pochwalisz się jak działa na Twoich włosach, chętnie bym zobaczyła taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebki i bransoletki świetne. Parę rzeczy i mnie by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne marzenia,życzę Ci ich spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt lokowania taką lokówką różni się czymś (oprócz łatwości wykonania) od tego zwykłej? Nie wiem, czy to wina opublikowanego zdjęcia, ale mam malutkie wrażenie, że trochę tak.

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebki od Pauliny mnie zachwyciły - też zaczynam polowania na taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super! Najbardziej wpadła mi w oko pierwsza bransoletka i 3-4 torebka :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebkę i bransoletki też bym dostać chciała :D Ale nie ma kto mi ich kupić :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak nie przepadam za bransoletkami z Lilou, tak ten model po prostu mnie zauroczył! Trzymam kciuki, żeby Twój Mikołaj bezbłędnie odgadł Twoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zestaw do prostowania włosów ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Taka lokówka to też by mi się przydała :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. lokowke mialam na swojej liscie w zeszlym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. biżuterię lilly lo uwielbiam i mam nadzieje że kiedy,ś będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ach lokówka też mi się marzy, właśnie ostatnio o niej myślałam jak nigdy

    OdpowiedzUsuń
  33. Patrząc na twoją listę stwierdzam, że każdą z tych pozycji musiałabym dodać do swojej listy :D <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna lista, mam nadzieję, że życzenia zostaną spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  35. też bym nie pogardziła takimi prezentami ;)

    OdpowiedzUsuń