Must Have List Autumn 2013

Cześć Dziewczyny, 

         Wybierając się na zakupy – szukam już tylko jesiennych rzeczy . Moja szafa, niestety, nie jest przepełniona w ciepłe rzeczy. W tamtym roku kupiłam bardzo mało nowych ubrań ponieważ, jeszcze zeszłoroczne były w dobrym stanie. Teraz cierpię na niedobór bluz, bluzek z długim rękawkiem, T-shrtów – ale już nie tych wakacyjnych ;) Szczególnie doskwiera mi brak eleganckich kostiumów, sukienek i długiego płaszcza.

         Zanim jednak się wybiorę na porządne zakupy,  muszę przejrzeć internet, aby uściślić co w tym sezonie jest modne, czego szukać na sklepowych wieszakach – jakich krojów, kolorów czy materiałów ;) Na pomoc przyszła mi strona internetowa Elle oraz Metro.

Zobaczcie same, jaką listę MUST HAVE AUTUMN 2013 stworzyłam ;)

1.  Ciuchy z szafy naszego Faceta

         Jesienią będą nadal królowały seksowne męskie kroje. Marynarki, spodnie, całe kostiumy wzorowane na Panach. Delikatnie przycięte w pasie i wyglądające na 5 numerów za duże ;)


2.  Zwierzęce wzory

         Zdecydowana lider w mojej liście MUST HAVE (chyba powinnam go dać na pierwsze miejsce?;)). Żyrafy, lamparty, tygrysy i zebry – jesteście najmodniejsze w tym sezonie! ;) Podążając za nimi szukamy ich futerka na butach, torebkach, kurtkach – ale sztucznego! Zwierzęta zostawiamy w spokoju ;)
Propozycja Christiana Louboutina bardzo mi przepadła do gustu <3 


3. Połysk!

         I tu wreszcie coś nowego, świeżego –  w tym sezonie będziemy świecić i błyszczeć! Szczególnie modne będą długie spódnice, które wspaniale możemy łączyć  z T-shirtem.
Prosta szybka stylizacja, a jaka szykowna i modna! 


4. Think pink!!

         A jaki kolor proponują nam domy mody na jesień 2013? Wszystkie odcienie różu! Szczególnie te zimne, przygaszone. Warto nasze ciemne, bure stylizacje jesienno-zimowe ożywić delikatnym spokojnym odcieniem różu. Topshop oferuje nam tego koloru płaszcze, torebki, buty. 

Ja już poluję na ten słodki dziewczęcy płaszcz! ;)



5. Moherowy płaszcz

         W tym sezonie nie będziemy nosić moherowych beretów (uff), tylko moherowe płaszcze. Szczególnie pożądane będą te duże..dużo za duże ;)


6. Elementy kościoła

         O kolekcji Dolce & Gabbana inspirowanej kościołem katolickim pisałam już wcześniej (klik). Jak mogliśmy się spodziewać - ten trend znalazł licznych sprzymierzeńców. Kto nas będzie inspirować? Zakonnicy, kardynałowie, księża i biskupi. Złoto i przepych, jak w kościele tak i w modzie - mile widziane. A motywy ze świętymi będą dla odważnych, ale jakże modnych i ekstrawaganckich ludzi! ;)


7. (eko)Skóra

         Przepiękne propozycje skórzanych sukienek, jednokrojek padły z domu mody Louisa Vuittona. Kompletnie oszalałam na ich punkcie. Szczególnie podobają mi się, w kolorze oliwkowym. Będę poszukiwała jej zastępczyni, ale eko ;)


8.  Moro

         W tym sezonie nadal będą modne wzory moro, nie licząc propozycji Rivera Island, której twórczynią jest Rihanna – będą o wiele spokojniejsze, delikatniejsze. Moro modne będzie w połączeniu z elegancją przykład? Szykowna bluzka a'la baskinka :)


9. Pepitka

         Jest to wzór, który koniecznie musi się znaleźć w mojej szafie. Jest taki klasyczny, ponadczasowy i zawsze modny! Kocham  biało-czarne połączenie, spódniczka musi być moja! ;)


10. Dodatki – na bogato

         Duże łańcuch na szyi, wiszące kolczyki, kolia to tylko część z propozycji. Będzie modne złoto..dużo złota. A paznokcie warto ozdobić lakierami z drobinkami! ;)




Uff dotarłam do końca listy,
Powodzenia w poszukiwaniu jesiennych perełek ;)
Lina

25 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu chodzą za mną spodnie lub kurtka moro :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moro - chętnie, róż - dla mnie odpada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie odwrotnie:))) Chętnie włożę też moher:) Kiedyś miałam moherowy sweter i strasznie za nim tęsknię:( Był idealny..

      Usuń
  3. 3 : me gusta. Nie zgodzę się tylko do męskich trendów. Widziałam pokaz, gdzie poprzebierali facetów w sukienki i od tej pory...oryginalność tak, ale moim zdaniem co kobiece to kobiece, a co męskie, to męskie i tak powinno zostać, bo w końcu dojdziemy do takiej skrajności, że zacznie być dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie wpisy!
    Pierwsze paznokcie na ostatnim zdj najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te lakierowane spódnice od razu kojarzą mi się z latami 80.:) z co do męskich ciuchów to lubię bluzy i koszulki mojego mena:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moherowy płaszcz, elementy kościelne, drugie zdęcie i "na bogato dodatki" - zdecydowanie będę musiałą się zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. cale szczescie, ze mam faceta, bee mogla mu podkradac ciuchy :D
    nie przepadam za gonieniem za moda, wole wlasny styl :)
    i przerazaja mnie te jesienne kolekcje w klepach, lato dopiero co sie zaczelo....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chciałabym nabyć parę ciuszków, ale dla mnie musi być przede wszystkim ciepło, bo jestem strasznym zmarzluchem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczególnie cieszy mnie trend PINK:] uwielbiam wszelkie odcienie. I jeszcze pepitka, też kocham od dawna, może jakieś spodenki w ten wzór;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ubrania z szafy faceta i pepitka są super:))
    róż na jesień-bomba;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie rozumilam takiej mody o.O

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem jak najbardziej na tak jeśli chodzi o jesienne must have. Skóra ok, zwierzęce wzory ok, róż jak najbardziej ok! Ja nie odstępuje także ani na krok skórzanych rękawów, mój absolutny must have! Lubię jesien chyba tylko z tego względu, że naprawdę fajne rzeczy mozna na siebie wlozyc! Łączyć i ubierać na cebulkę. Like it!

    OdpowiedzUsuń
  13. oo widzę, że pepitka wraca do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płasz (think pink) - środkowe zdjęcie -> g-e-n-i-a-l-n-y!..

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny wpis ♥Obserwujemy ? Jeżeli tak do daj znać na moim blogu :**

    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bardzo lubię zwierzęce wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z całej listy najbardziej podoba mi się moda na róż, a różowy płaszczyk z trzeciego zdjęcia już zupełnie podbił moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciuchy z szafy naszego faceta najlepsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciuchy z męskiej szafy oooo tak :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wrażenie, że co rok modne jest to samo :) Wydaje mi się, że jedyną nowością są róże :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moro <3
    Obserwuję + zapraszam do Siebie http://trendykate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezwykle modna staje się też kratka, kurczę, a ja zbyt za nią nie przepadam, no trudno ;) Te religijne motywy mnie przerażają :P Wizerunek Matki Boskiej na sukience - totalnie nie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie dorwę coś skórzanego, spódnicę lub spodnie ;) ale nie wszystko co modne mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. jak ja uwielbiam Twojego bloga, zawsze mogę się coś dowiedzieć ciekawego:) No szkoda, że oddałam 2 pary spodni moro, myślałam, że już są nie modne;) Inne pomysły są równiez bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń