Apartament Carrie i Mr Big'a

Cześć Dziewczyny, 

         Dzisiaj chciałam Was zaprosić na kawę do apartamentu Carrie Bradshaw i jej męża Mr Biga. 

         Oglądając film „Seks w wielkim mieście 2” zazdrość mnie nie raz ściska. Zazdroszczę Carrie  jej życia nowojorskiej księżniczki - sukienek, butów, bankietów, jej genialnego stylu, klasy i nawet pracy (kto by nie chciał pisać do Voque?). 


         Jej mieszkanie z Bigiem jest dla mnie idealnie urządzone. Pani Big pięknie połączyła klasyczne stylowe meble z lekką ekstrawagancją. Carrie doskonale wie o tym, że diabeł tkwi w szczegółach np. trafnie wybrała lampę w kształcie kul w przedpokoju, a niebieska pufa w pokoju dziennym idealnie ożywia urządzony w stylu klasycznym  pokoju. 

Pokój dzienny
Sypialnia - białe świeże kwiaty w sypialni prezentują się bardzo stylowo i kobieco :)
Kuchnia. 
         Jednak, w tym mieszkaniu, najmocniej jej zazdroszczę garderoby. A tak dokładnie, podświetlanej komody na buty. Dostała ją w prezencie od Mr. Biga. Prezentuje się genialnie, każda para butów ma swoje miejsce, zapewnia to idealne warunki do przechowywania najcenniejszej części naszej garderoby. Dzięki temu, buty nie są upchane w szafie czy rzucone w kąt. To nie ich miejsce! 

Świątynia Carrie - garderoba. Mogłabym godzinami tam siedzieć! <3 

         Wykonanie takiego oświetlenia wcale nie musi być ciężkie, a jaki klimatyczny efekty. Wystarczy dookoła komody zamontować lampy led.
           Wszystko pięknie i ładnie, tylko kto w mieszkaniu ma miejsce na takie cuda? :( Trudno, juz postanowiłam, w moim przyszły miejsce będzie musiał się znaleźć! 


         Najważniejsze jest, aby w swoich czterech ścianach czuć się swobodnie ;)


Lina

17 komentarzy:

  1. Ach ta garderoba, ile ja bym dała, żeby taką mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. takie podświetlane półki to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, racja, jest czego zazdrościć. Piękne wnętrza. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również podoba mi się wnętrze Carrie, a zawartość garderoby zapiera dech ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ich apartament był boski, jednak mnie najbardziej podoba się mieszkanie Carrie, gdy była jeszcze sama, takie mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. SATC to jedyny w życiu serial + filmy, który obejrzałam ze 100 razy i ciągle nie mam dość :) A mieszkania bohaterów są w większości cudne :) Bardzo w moim stylu :) Często inspiruję się nimi :)

    Buziaki
    xo xo xo xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooch, bardzo mi się podoba ich lokum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku ja wzdychałam do nich jak oglądałam film, a póxniej do ich domu! jaki fajny post, az dzis oglądne do snu seks w wielkim miescie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jej zazdroszczę tej garderoby!:) Marzy mi się taka od dawien dawna <3 reszta mieszkania już mniej mi się podoba :P

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ją i chciałabym mieć taką garderobę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Garderoba jest faktycznie świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę taką garderobę, razem z ciuchami :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzę o takiej garderobie z prawdziwego zdarzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. też dostaję spazmów zazdrości, jak oglądam to wnętrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje marzenie to mieć taką garderobę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Garderoba jest cudowna!!
    Wybierając projekt domu takie bez garderoby mnie nie interesowały :)

    OdpowiedzUsuń